~19~

190 6 0
                                    

Selis*

Hala eve gidemedik,hala sicacik yatagima giremedim.Sanirsin 3 gunluk omrumuz kaldi ne bu telas herseyi bugune niye sigdiriyoruz.Eve sadece bir kere ugramistik o da Pinar'in ustunu deistirmesi icin ve suan uykusuzluktan olmek uzereyim Cenk'in koluna koala gibi yapistim sirf ayakta kalmak icin,o da benden farksiz degildi arada dengesini kaybedip Emre'ye tutunuyordu.

-Pinar ben hala ayni elbiseyleyim usuyorum.

-Benimde uykum var.

-Gercekten cok uyumlu bir ciftsiniz ya!Cenk sen gereksiz bir odev icin 24 saat uyumamis birisin o yuzden sus,Deniz'cim sende kis mevsiminde eksi derecelerde olan buz gibi bir suya atlayip hic soguk degil diyen birisin nolur usuyorum deme tatlim diyip opucuk gonderdi.Cenk'le ikimiz karsilik veremeyince derin nefes alip yurumeye devam ettik.Pinar gormeden Cenk'in kulagina fisildadim.

-Eger kollarinda olmemi istemiyorsan birseyler yap.

-Bende ayni durumdayim,bekle.Telefonunu cikarip zil sesini acti,telefonu caliyomus gibi yapti yani.

-Efendim anne.

-Tamam anne.

-Deniz de mi gelsin

-Tamam getiriyorum onu da

-Peki,gorusuruz.

Canim benim yaa nasil guzelde rol yapti ben yapsam Pinar anlardi.Tabi yinede hayvanca bagirarak konusuyoduk sesimiz duyulsun diye.

-Ne oldu askim?

-Annem cagiriyo senle tanisicakti ya hayatim.

-Aa tabi canim.

Evet sozumu geri aliyorum bok gibi bi oyunculugumuz var biz ve askim hayatim canim sozleri.Igrenc!!

-Deniz,sen Merve Hanimla tanistin beni yemeyin ve siz asla birbirinize o tur cumleler kurmassiniz.Hadi az kaldi simdi goruceksiniz.

-Cenk,beni kucagina alir misin

-Ciddi misin?

-Iyi ya Tu-

Nasil da biliyorum onu ikna etmeyi,sozumu tamamlamadan ayaklarim yerden kesildi,kafami boyun girintisine koydum ve onun o harika kokusunu icime cekerek gozlerimi kapadim.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Cenk'ten

-Deniz

-Deniz

-Hadi ama

-Pinar kesicek bizi

-Guzelim hadi

-Deniz!

Konusma fayda etmeyince saclarini geriye atip ensesine yaklastim ve konusmaya basladim en huylandigi seydi ensesinde nefes hissetmesi.Ani hareketiyle kafasi kafama carpti 'ah'sesi yukseldi Deniz'den.

-Guzelim,iyi misin

-Acidiii,bu cocuk tavirlari o kadar hosuma gidiyo ki hemen kendime cekip alnindan optum.

-Gecti,dedi tatli gulumsemesiyle bende ona daha sıkı sarildim ve su bitmek bilmeyen yolumuza devam ettik.Niye yuruyosak,harbiden haa niye yuruyoruz biz araba nerde?

-Abi niye yuruyoruz biz,araba nerde?

-Harbiden,Pinar araba nerde?

-Anahtarlari evde biraktim.

-Neden?

-Gittigimiz yerden donmiycez cunku.Simdi ben o agizlarinizi kapamadan susun!

Bir daha sizle bir yere cikanin zaten!

♡♡♡♡♡
Deniz

Yine bos bos Pinar'in arkasindan yuruyorduk.Her sordugumuzda az kaldigini soyluyordu....

Tuna Ve Emre Pinar'in iki yanindalardi bizde onlarin arkasinda,kacmak icin ne kadar yeltensek de Pinar bizi goruyordu kesinlikle arkada gozleri var!

Sessiz ortamimizi Pinar'in telefonu bozdu.Pinar anlayamadigim bir telasla telefonu cantasindan cikardi ve acti.

-Efendim.

.............

-Geliyoruz

..............

-Herhalde Se-öhöhöhö kapatiyorum ben hadi optum.Telefonunu kitleyip cebine koydu ama koyarken dustu tabiki de farketmedi hemen telefonunu elime alip sifreyi girdim tabiki sifresi 'Derek''i olusturan sayilardi wolfianiz da biz....

Yok ama artik son arama Selis o kiza mi gidiyoruz gercekten!

-Pinar seni oldurmemem icin bir sebep soyle,elimde telefonunun oldugunu gorunce surati asildi.

-Cok gencim Deniiz.

-Ya abi Selisle ne ara konustun ki sen?

-Ya mutlu olursun sanmistim,yeni donmus buraya 1 haftaligina,gorusmek istedi bende kiramadim.

-Senin kardesini kiran insani sen kiramadin oyle mi!

Bu lafimin ustune susmustu,bende onlardan onde yurumeye baslamistim Cenk bile olayin ciddiyetini bildiginden yaklasmadi yanima.Selis bizim bebeklik arkadasimiz Pinar ve ben ikilisinin 3.kisisi yani daha dogrusu kisisiydi.Aramizdaki sorun erkek meselesi degil ona benzer ama deil,kiz kavgasi da degil,anlatmak istemiyorum, zaten yanina gidince konuyu mutlaka acacaktir.

Buyuk bahceli mustakil bir evin onunde durduk.Yoldan gecen biri bile bu evde kesinlikle suslu bir kiz yasiyo derdi.Benim aksime Pinar ve Selis cok suslulerdi Pinar'in Selis'le gorusmesinin tek sebebi susluluguydu sanirim.Pinar kapiyi caldi ve aninda kapi acildi.

-Bitaneeem,diye kollarini Pinar'a uzatti.

-Selis!

Evet iste Pinar'i bu yuzden seviyorum got etmisti resmen kizi.Kollarini itip iceri girdi.Herhalde yaptiklari aklina geldi.Selis de yuzsuzlugunden ödün vermeyerek erkeklere sarildi ben sadece masmavi gozlerine bakip iceri girdim.Evi kahverengi ve siyah tonlarindaydi evin disi gibi deildi hadi ama Selis ne oldu sana?

-Selis,ne oldu sana?

-Ne olmus Deniz?

-Yuzumde bisey mi var yoksa!?

-Senin kadar renkli biri  neden boyle karanlik bi eve sahip hemde dışı pespembeyken?

-Gercek beni anlatmiyo mu?Disaridan sarisin,zengin,tozpembe hayati olan bir kizim.Peki ya icim bunu herkesden iyi sen bilirsin.Kapkaranlik.Sayende.

-Sayende?Ha!Sayende oyle mi?Senin bana yaptiklarini dusun herseyi herkesi zamaninda Pinar'i bile elimden alan sen deil misin!Hadi cevap ver!-sessiz kaldigini gorunce-cevap bulamiyosun demi yok cunku!Hala amacin Pinar'la arami bozup beni eski karanligima dondurmek demi ya da pardon yeni hedefin...Cenk?

-Bu zamana kadar aptal bir sarisin olarak gordunuz beni

-Oylesin cunku.Pinar ben ve Tuna aynanda soylemistik.

-Her neyse ben artik oyle biri degilim.Yaptiklarinizin bedelini odeticem size!

-Ahahahah Selis sen mi odeticen?Ya ben bu kizlarin herseyini biliyorum senin yaptiklarindan sonra Deniz bana agladi her seferinde,senin yaptiklarinin yaninda onlarin yaptiklari ne ki?

Sictin Deniz,Tuna biliyo mu asil yaptiginiz seyi?

İç ses bide senle ugrasmiyim!

-Saf Tuna sen benim ilk ve son askim olan Berk'i de biliyosun demi?

-Evet gecen yil öldü.

-Ölme sebebi?

-Intihar degil mi Selis niye konusuyoruz bunu?

-Intihar sebebi.....

Hayir olmaz iste simdi olmaz.Tuna kesinlikle yuzumuze bakmiycak.Bok cukuruna simdi dustum iste!

Okuma sayisi artti ama oylar ve yorumlar cok az lutfen bolumlere oy vermeden gecmeyin.Karin tadini cikarin Iyi Tatiller♥♥

-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Prensesim♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin