~16~

60 2 0
                                    

Multimdia Pınar:)

Cenk hepimize bir cevap ister gibi bakiyordu ama soylersem bana kizacagini da biliyordum yalvarir bakislarla Emre'ye bakiyordum sadece cunku en sacma seyi soylese bile Cenk'in ona guveni tamdi.

-Aaa,Cenk biz Tuna'ya yanlis anlattik yani anneannen niye ölsün ki,senin annenlere gittigini soylemistim Pinar'a ama o cenaze anlamis salak iste....

Emre'nin son cumlesine gulmemek icin dudaklarimizi disliyorduk Pinar kafasina bir tane gecirmisti ve trip atmaya baslamisti.Yani gundem Pinar'in tribi......

-Film mi izlesek yaa?

-Hayir

-Evet

Yine basliyoruz her zaman zıt olsunlar zaten...

-Tamam o zaman film izleyelim,deyip filmlerin oldugu yere gidiyordum ki Cenk kapsonumdan tutup yanina otutturdu.

-Ben hayır dedim Deniz

-Bende evet dedim Deniz

Yalvaran gozlerle Emre'ye bakiyordum,

-Bende hayir diyorum Tunacim yani 2 ye 1 sin izlemiyoruz...

-Eveet,o zaman ne yapalim?

-Eski anilari konusalim,dedi Tuna.

-Oluur,dedi Pinar da yani hic sansimiz kalmadi...

-Tamam kim basliyo?

-Ben

-Tuna,basla.

-Benim anim Deniz'le ilgili tabi Pinar da var,kucukken onlar ortaokuldayken ben lise sondaydim,her zaman ben eve geldigimde Deniz Tunaa diye boynuma atlardi sonra odama giderdik odevlerini yapardik,devam etmesine izin vermeden,

-Aferin abileri sana dedi yapmacik bir gulumsemeyle Cenk 'abileri'lafina baski yaparak

-Cenk senin benimle zorun ne?Ne yaptim ben sana,ha soylesenee,diye bagirdi ortam iyice gerilmisti.

-Sevmiyorum,zorla mi kiskaniyorum seni Deniz'i senden kiskaniyorum cunku eskiden siz dipdibeyken ben ona asik oldugum halde soyleyemedim ona senin kadar yakin degildim belki!

-Beni seviyor,ama sana aşık aradaki farki goremiyor musun ben Pinar'in abisiyim yani sizinde niye Deniz'i seviyim ki ben niye asik oliyim ona!

-Ama o sana asikti,senin ona yakin davranmandan ona asik oldugunu sanip asik olmustu sana!

-Deniz?

Gozlerim dolmus Emre'ye sarilmistim kafam Emre'nin gogsundeydi,kalp atislarini duyabilyordum o da en az benim kadar gergindi...

-Eskide kalmis birseyi buyutmenin bir anlami yok bence hepimiz gerginiz uzamasin bu konu zaten Tuna da gidicek bari gidene kadar sabret Cenk.

-Supriz yapicaktim ama sanirim su an kabusunuz olucak,ben temelli kaliyorum.....

Oy verirseniz sevinirim
Keyifli okumalar...

Benim Prensesim♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin