~7~

169 5 2
                                    

Karisiklik oldu 6.bolumden sonra okursaniz sevinirim:)

~Cenk~

Sonunda yerlerini bulduk su an bizim Emreyle beraber bulunduklari depoya gidiyoruz.Deniz'i cok ozledim,saclarini,kokusunu,purussuz beyaz tenini.Onu kacirani bulursam elimden kimse alamiycak.Bu arada Deniz ve Pinarin ailesine de ulastim.Deniz beni aradiktan hemen sonra evlerine gittim sevgili oldugumuzu soyledim Aycan Hanim(denizin annesi)anlayisla karsiladi ve beni cok sevdi haber verdigim icin minnetar oldugunu soyledi ve beraber karakola gittik,ihbar verdik ve onden bir ekip yolladilar bizde su an onlarin arkasindayiz Aycan hanim ne kadar israr etsede onu gelmemesi icin ikna edebilmistim.

Depoya gelince arabayi park ettik ve asagi indik polisler bize bir kahramanlik yapmaya calismamamizi ve disarida beklememizi soyledi ama ben durmadim ve kilitli olduklari kapinin onundeyim Deniz'in cigliklarini duyuyorum,yumruklarimi sıkıyodum ona kim zarar veriyosa elimden sag kurtulamiycak...daha fazla dayanamadim ve kapiyi kirdim ama gordugum goruntu hic hic hos degildi...

~Deniz~

Kagan Pinar'i eski odaya goturmustu ve ben yine tek kalmistim.Artik bileklerim mosmor olmustu hissetmiyordum kanama hala devam ediyordu.2 gundur hicbir sey yememistim ve uyumamistim Cenk'in beni boyle gormesini hic istemiyordum aslinda.O kadar aciyordu ki artik ciglik atmaya baslamistim Kagan sonunda farkedip yanima geldi saclarimi geriye atip boynumu opmeye basladi ciglik atiyodum onu ittirmeye calisiyordum ama hala bagli oldugum icin hicbirsey yapamiyordum..kapinin sesiyle ikimizde oraya donduk.

~Cenk~
-Deniz!

-Cenk kurtar beni al onu ustumden!

Kagani yakasindan tutup duvara yasladim.

-Sen mi kacirdin onu ha?Konussana allah belani versin senin,deyip bir yumruk attim hicbir tepki vermeden yerde yatiyordu bende Denizin yanina gidip cozmeye basladim.

-Aman Allahim!Deniz bileklerin...

-Biliyorum ne olur burdan cikalim daha sonra hastaneye gideriz sen Pinar'in yanina git ne olur.

-Emre onu cikartti gel bizde cikalim deyip kucagima aldim onu.Kafasini boynuma gomdu ve uzun koridorlardan gecip disariya ciktik.

~Deniz~

Cenkle disari ciktik ellerim aciyordu Pinarin da benden farki yoktu hemen arabaya binip hastaneye dogru gitmeye basladik Emre de yanimizdaydi.

-Size birsey yapti mi

-Derdi neymis

-Ac misiniz

-Sen neyse de Pinarin sucu ne?

Emrenin sorusuyla ikimizde gerildik.Pinar anca beraber kanca beraber demesiyle iyice dibe battik.

-Bilmem ki yani bi bildigi vardir deyip gecistirdik.Emre de yemedim bakisini atip onune dondu hastanede isimizi bitirip eve geldik annemler ellerimizi sarili gorunce soru yagmuruna tuttular bizi:

-Kim yapti

-Acidi mi

-Siz 2 gundur nerdesiniz

-Elinizdeki sargi ne zman cikicak falan filan...annemlere herseyi teker teker anlattiktan sonra yorgun oldugumuzu soyledik ve yukari cikip pijamalarimizi giydik.Annemler de Pinarlara gecti 2 gunluk uykusuzlukla kafami yastiga koymamla uyudum tabi Pinara herseyin hesabini verecegini soyleyerek....

Selam:)8.bolumu haftasonu yazabilirim cunku tatiller yuzunden bir gunde 2 sinav olma ihtimalimiz var ve ders calismam lazim...okudugunuz icin cok tesekkur ederim....♥♥♥♥(Multimedia Emre)

Benim Prensesim♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin