~12~

82 3 0
                                    

Emre kapıyı kırdı ve sonrası karanlık...

Gözlerimi yavaş yavaş açtığımda elleri kolları bağlı kavga eden Emre ve Cenk'i gördüm.Cenk Emre'ye beni buraya getirdiği için bağırıyordu Emre de onun mesaj attığını söyleyip savunuyordu kendisini.

-Yeter!Cenk bağırma Emre sende savunmayı bırak o mesajı Cenk değil adamlar attı bizi oyuna getirdiler anlasana..

deyip kafamı sertçe duvara vurdum ve acıya dayanamayıp ağlamaya başladım,sinirlerim bozulmustu.Cenk ve Emre şok olmuş şekilde bana bakıyorlardı.Koskoca ev sadece benim ağlama sesimle yankılanıyordu.

-Cenk adamlar nerdeler,telefonlarımız var ipler gevşek çok rahat çıkabiliriz burdan,diyerek aglamami kestim gözlerimiz parlamıştı Emre'yle ama Cenk hala somurtkandı.

-Adamlar burda güzelim,sesin geldiği yöne döndük hepimiz,hiç mafya adamı gibi gözükmeyen bizim yaslarimizda-bir dakika bu Kağan?

-Kağan?

-Kağan?

-İt herif,tabiki bunu diyen Cenk'ti.

-Beni unutmamanızı söylemiştim,aaaa Pınarcığım yok naptınız ona,dedi yalandan şaşkınlığıyla

-Seni ilgilendirmez Pınar,Cenk babasının adamlarının pesinde olduğunu söylemişti?

-Yoksa Cenk size babalarımızın rakip iki şirketin kurucuları olduğunu söylemedi mi?

Emreyle ikimiz şok olmuş şekilde bir Kağan'a bakıyorduk bir Cenk'e.

-Senin derdin benimle gel çöz derdini ama onları serbest bırak.

-Yanlış.Derdim seninle değil,ben Deniz'i istiyorum.

-Babamla babanin arasinda olan birşey bu Denizle ne alakasi var?

-Aaa Cenk bu kadar saf olma gerçekten babanla bir problem olduğuna inandın mı?Hepsi oyundu bunların,Deniz'i istiyorum.

-Nah alırsın Deniz'i diyerek Kağan'ın üstüne atladı.Kağan'in hiç beklemediği bir hareket olduğu için Cenk yüzünü kanlar içinde bırakmıştı.Onlar kavga ederken Emre de bu esnada tüm gücüyle kendini iplerden kurtarıp yanıma geldi beni çözdü ve koşa koşa dışarı çıktık.Cenk onu beklememizi söylemişti.Bizde arabaya binip yola çıktık.Derin derin nefeslerimiz ister istemez koca bir kahkahaya dönüştü.Emreyle deli gibi kahkaha atiyoduk sanirim Pinar gercekten hakli ben gercekten bir deliyim....

Selam:)
Sanirim bolum biraz kisa oldu:)
Oylarinizi eksik etmeyin....♡♡

Benim Prensesim♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin