Yine bir Pazar sabahi ve yine erken kalkan Deniz....
Dunun yorgunluguyla eve geldigim gibi uyumustum.Tabi Cenk'e milyonlarca mesaj atarak ama yine cevap yok......ÇOK ŞAŞIRTICI.
Emre dun Pinar'la konusmus,o da haber alamiyormus...
Bugun Pinar'in burdaki son gunu o yuzden bugunluk Cenk olayini unutucam...
Siyah dar pantolunumla,beyaz sifon gomlegimi giydim saclarimi da dalgalandirip evden ciktim...
Bahceden dolasip Pinar'in caminin onune geldim.Elime minik taslardan alip camina atmaya basladim ayni zamanda da bagiriyodum:
-Uykucuuu,kalk hadii
-Pinaaaaar
-İkinci bir savas istemiyorsun sanirim
-Pina-
4.bagirisimda camini acti,turuncu saclari omuzlarindan dusuyordu ustunde de pijamalari vardi.
-Gel kahvalti yapalim,oyle cikariz
-Evde zaman kaybedemeyiz 5 gun goremiycem seni,giyin cabuk disarida yapariz..
-İyi,deyip cami kapatti bende o gelene kadar bahcedeki salincaga binip telefonumla oynamaya basladim.Kisa surede Pinar da yanima geldi selamlasma merasimini bitirip yola ciktik.İlk gelen taksiye binip kahvalti yapacagimiz yerin adresini verdik.Yol boyunca hic konusmadik Pinar cok stresli gorunuyordu sanki birsey sakliyomus gibi...
Taksi durunca parayi verip indik ve cafenin icine girdik.Oturup siparislerimizi verdik:
-Deniz,benim senle konusmam lazim ama...
-Ama ne?
-Emre cok kizicak,deyip derin bir nefes aldi.
-Hadi Pinar
-Deniz,Cenk'in pesindeler,suratina bos bos bakinca devam etti.Babasinin alicaklilari onu aci cektirmek istiyolar ve onun en hassas noktanin sen oldugunu biliyolar.
-Ve de Cenk beni korumaya calisiyor,diye sozunu tamamladim.
-Aynen oyle,ama ne olur bunu sana soyledigimi kimse ogrenmesin.
-Peki,deyip tabagima dondum.Cok buyuk bir tepki vermem gerekirken cok sessiz kalmistim.Ama korkmuyordum bana bisey olmasindan,ama eger Cenk'e birsey olursa yasayamazdim...
-Pinar Emre'yi ara buraya gelsin
-Deniz iyi misiin
-Pinar dedigimi yapar misin
-Benim soyledigimi ogrenir
-Pinaar!diye bagirmamla herkes bize donmustu.Ozur dileyerek herkesin onune donmesini sagladim.Pinar da Emre'yi ariyodu bu esnada.
-Geliyo dedi sert bir sesle,trip atiyodu,klasik Pinar istee..
-Cikolata ister misin
-Ciddi misiin diyerek gozlerini buyuttu,onu mutlu etmenin yolunu cok iyi biliyordum,cikolata alip verdim ona sarilip ozur dileyerek ani bir cikis yapmistim.Pinar cikolatasini yerken Emre kapidan iceri girdi ve yanimiza yaklasti.Bir sandalye cekip yanimiza oturdu.Ogrendigim kadariyla herseyi anlattim,Emre ilk once Pinar'a kizsada daha sonra yumusadi ve konusmaya basladi.
-Deniz,su an Cenk'le konusma imkanimiz imkansiz denilecek kadar az cunku su an sehir disinda bir evde kaliyor lutfen anlayisla karsila su an ikiniz icinde en iyisi bu...
-Peki,benim pesimdeler mi ben nasil korunucam?
-Cenk'in yapmaya calistigi sey de bu senle yan yana gelmiyerek gorusmeyerek senin onun icin degerli olmadigini anlatmaya calisiyo sen yine de dikkatli ol ama su anlik aranmiyorsun...
İcim bir parca olsa da rahatlamisti Cenk'in kendini en iyi sekilde koriycagindan emindim zaten...
Biraz daha sohbet ettikten sonra hesabi odeyip ciktik ordan ama daha eglencemiz yeni basliyordu.....
Selam^^
Cok gec oldu ozur dilerim..
Okuma sayisi ve oylarda fazlalasti yorum yapanlara da cok tesekkur ediyorum..oylarinizi eksik etmeyin....iyi tatiller^^