1. Bölüm

106 47 53
                                    

Pazartesi günü ve Emir ile iş yerine gidiyoruz.
-Emir bu gün biraz işim var ben geç gelicem  sen beni bekleme.

-Tamam ama beni ara geliceğin zaman saat kaç olursa olsun.

-Tamam merak etme.

-Hadi geç Kalıcaz

-Tamam. Dedim ve hızlı bir şekilde yürümeye başladım.

İş yerine geldiğimiz zaman ilk iş kahve aldım. Kahvemden bir yudum aldım ve masaya koydum. Bilgisayarı açtım ve masada duran kağıtları elime alıp  Emirin yanına çıktım. İçeri girdiğimde içeride vişne kokusu alıyorum.

-Emir benim dün getiremediğim projem.

-Tamam sen masaya koy ve işini yap ben bakarım bunlara.

- İyi ozaman ben gidiyorum.

- Hadi. Dedi ve bende çıktım. Yine masaya oturup bilgisayardan proje için kişinin istekler formuna baktım  neden odasında kocaman Bi cam istiyo   anlamadım.

6 tane fikir ürettikten sonra bunları Emire götürmek için ayağa kalktım. Emirin kapısını tıklatıp içeri girdim Emir bana baktı ve sonra gözünü nedenini bilmedim  bir şekilde boynumda gezgirdi. Lanet olsun çokmu bonu açık bu elbisenin. Niye bana öyle bakıyo.

En sonunda konuşmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En sonunda konuşmaya başladım

-Emir iyi misin. Emir. Sanki hipnoz olmuş gibiydi. Birden ayağa kalktı ve bana doğru yürümeye başladı.

-Emir yaklaşma lütfen. Çok korkuyorum lütfen üstüme gelme. Dediğim anda üstüme atladı bende bağırmaya başladım.

-İMDAAT YARDIM EDİN İMDAAT!!!

İki dakika sonra biri girdi içeri. Tanımadığım biri ve Emiri kaldırıp masasına oturttu banada elini uzattı galiba kalkmam içindi. Elini tuttuğum anda bir elektrik çarptı  ve yine yere düştüm o neydi şimdi oda biraz irkilmişti ve ben kendim kalktım.

Bu olaydan sonra kimseye bişey demeden masamda oturuyorum. Kapı çaldı

-Gir.  Dedim ve içeri Emir girdi bir anlık panikle ayağa kalktım konuşmaya başladı.

- Beste ben özür dilerim bilerek olmadı.

- S!ktir nasıl bilerek olmadı yaa bildiğin üstüme atladın bir insan neden bunu yaparki tövbe estağfurullah. Dedim

-Yaa Bi dinle.

- Dinliyeceğim bişey yok sizi dışarı alalım bir dahada  beni aramayın şimdi DEFOL. Dedim son cümleyi bağırarak. Kapı tekrar çaldı.

-Gir. Dedim ve içeri beni kurtaran adam geldi çoookk yakışıklı ve konuşmaya başladı

-Merhaba ben Gökhan Kaya

-Merhaba bende Beste Ünal

-Çok memnun oldum

-Bende çok teşekkürler.

-Ne demek. Aslında ben  bir ev yaptırcaktım o yüzden geldim burada başka çizer yokmuş galiba.

-Evet. Şimdi size bir form vericem onu doldurun istediğiniz gibi.

-Tamam teşekkürler.

-Rica ederim. Dedim ve formu  uzattım.  Formu tamamladıktan sonra bana uzattı formu alıp Bi göz attım burdada odada kocaman bir cam istiyordu nedenki trend falan mı yoksa.

-Ben size telefon numaramı vereyim sizi ararım yada siz beni.

-Tamam o zaman.

-05** *** ** **

-Tamam bende size veriyim.

-Tamam

-06** *** ** **

-Teşekkürler. Dedim ve gitti.

Yaaa bazılarını hiç anlamıyorum okuyorsun bari oyunuda  ver niye vermiyosunki elini yok o yıldıza basınca ölüyomusun ne oluyo parmağını kopuyor yaa anlamıyorum sizi iki kitabada bu kitaba 30 oy gelene kadar BÖLÜM YOK.

Oy verenlere çook teşekkürler 🖤🤍🤍🖤

ᖴIᔕIᒪTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin