9. Bölüm

21 8 41
                                    

Toplantı odasından kendimi odam zar zor attıktan tan sonra iki saattir tuttuğum nefesi verdim. Deliricem her yerde karşıma çıyıko ellerim kolaydı onu orda bırakaydım. Kapı çalınca girmesini söyledim gelen Çağatay dı ve beni görünce dudağı hefif yukarı kıvrıldı.

Aaaaaaaaaaaaaaaa kahretsin bu gece eve gidemiyecem adi bir ton proje verdi neymiş yarına getircekmişim yetişmesse eşyalarımı toplıyacakmışım of offffff.
Masanın üstündeki projelerden birini aldım ve çizmeye başladım. Dördüncü projeyi aldım ve saate baktım saat 18:48 geçiyordu ve dördüncü projeyi yapmaya başladım. 10. Projeyi aldım ve tekrar saate baktım saat sekiz olmuş ve elim ağrımaya başlamıştı mutfağa gidip kahfe almaya karar verdim ve ayağa kalktım. Mutfağa girdim ve ışığı yaktım. Kahveye bağradağa koyup bağradağı elime alıp odama gitmeye başladım.

29. Projeyi aldım ve elimin uyuştuğunu hissettim herbe esniyorum. Eşyalarımı toparlıyıp eve gitmeye karar verdim. Saate baktım saat 00:54 saat birdi ve inanılmaz bir şekilde uykum vardı.

Kapıyı açtım ve içeri girdim Zeynep uyuyodu galiba odama geçip eşyalarımı bıraktım. Üstümü değiştirip odama geçtim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Sabah kapının sert bir şekilde çalınması ile gözlerimi açtım ve dua ede ede gittim.

-Allah'ım ne olur Çağatay olmasın lütfen. Kapıyı açtiğimda gelenin Gizem olduğunu gördüm.

-Kızım kafayımı yedin nasıl çalış buuu. Dedim sitemkar bir şekilde.

-Beste. Dedi heyecanla.

- Hıı. Dedim ve devam etti.

-Şeyy... Benim ayağım burkulduda yarınki katolok çekimine gitdermisin? Diye sordu gözlerimi kıstım ve ona baktım.

-neden ben.

-Çünkü boyun posun endamın var.

-Eeeee.

-Lütfen Beste lütfennnnnnn. Dedi kıyamıyorum o bakışlarına aaaaaa.

-Peki tamam.

-Ohhhh çok teşekkürler beni kırmıyacağını biliyordum canım sümüklümmmm.

-Hııı o laf nerden çıktı.

-Götümden.

-Salakk şeyyy. Dedim ve işi olduğunu söyleyip gitti

Erkenden iş yerine gittim kimse yoktu ve benim sabaha kadar burda olduğumu sanacaklar. Mutfağa gidip bir kaç bardak aldım ve projelerden birini.

Herkes geldi ve benim birazdan toplantım vardı. Dosyaları elime alıp çıktım.

Odama geri dönüp Gizeme mesaj attım.

Kime:Çorap söküğü
Mesaj: Yarın saat kaçta gidicem?

Beş dakika sonra telefonum titredi ve irkildim.

Kimden: Çorap söküğü
Mesaj : Yedi gibi oradada ol bebeğim :) Allah'ım bu kız beni bir gün delirticekk.

Sabah uyandım ve saate baktım. Saat altıydı hızlıcı üstümü değiştirmek için giyimde odasına girdim ve iki saat düşündüm. Buldum.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᖴIᔕIᒪTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin