Kahvaltımı yaptım ve alışverişe gitmeye karar verdim. Odama çıktım ve üstümü değiştirdim.
Evden çıktım. Benim evimin biraz üzağında çıkmaz sokak vardı ve ben oradan çok korkuyorum. Birden karşıma dün beni dövmeye kalkışan kızlar dikildi.
-Bak bak bak kimler burdaymış. Dedi kıvırcık saçlı kız
-Aaa az önce tavukmu gıdakladı. Diyince çok sinirlendi.
-Bak kızım zaten iki sıkımlık canın var bence kapa çeneni.
-Hımm. Dedim düşünür bir sesle ve devam ettim.
-Kapamasam nolurmuş. Dedim ve kıvırcık saçlı kız bana tokat attı. Canım acısada bir tane kahkaha patlattım. Diğer kız beni yere itince kıvırcık bileğimi tutup üstüme oturdu.
- Yaa hadi baktıkça bizi hatırlasın. Dedi kıvırcık işte o anda gözlerim far görmüş tavşan gibi kocaman oldu. Ben kıvırcığın altında debelenirken diğer kız çantasından bir çakı çıkardı. Ben sertçe yutkunurken
Kız bana gelmeye başladı. Gözümden bir damla yaş aktı. Diğer kız çakıyı tenime değdirdi. Kız bileğime kocamanMK kesin Metin işi bu Allah'ım kafayı yicem iki kızda gitti ve ben orda yaşlarla kaldım. MK Mk kimdi bu.
Bir dakika Mert Kaan Nee kesin o bunu yaptırdı demek onunda bir çetesi vardı . Ayağa kalktım ve yürümeye başladım.Yanımdan geçen benim yaşlarımda bir kız bileğimi gördü. Allah'ım ben neden bişeyleri saklıyamıyorum.
-Hanım efendi iyimisiniz. Dedi kız.
-İyiyim teşekkür ederim.
-bileğinize baktırmanız gerekiyor yalnız.
-Yok sağolun.
-İsterseniz size ben yardım edebilirim.
-Nasıl?
-Bakın evim şurada size pansuman yapabilirim.
-Yok teşekkürler.
-Hadi ama yaranız çok kanıyo. Deyip diğer kolumdan tutup sürüklemeye başladı beni bende kıramadım çak tatlı bir kızdı.
Evinde bana pansuman yapmıştı ve şimdide sargı bezi ile sarıyodu.
-Çok teşekkürler Zeynep. Dedim ve minetarca ona baktım.
-Bunu sana kim yaptı Beste.
-Adlarını bilmiyorum ama eski sevgilimin oyunu olduğunu biliyorum. Dedim ve ona bakmaya davam ettim.
-Eski sevgilin psikopat mış ama adı ne.
-Mert,Mert Kaan. Dedim ve tepkisine baktım çok şaşkındı.
-Kızım sen delirdim mi. Dedi
-Nedenki? Dedim
-O adam buranın ikinci en güçlü çete lideri. Nasıl onundamı çetesi vardı?