Bestenin Anlatımıyla
5 dk önceArkamdan bir ses geldi arkama baktım ve bir adam bayılmıştı koşarak yanına gittim ve şöyle dedim.
-Bey Efendi iyimisiniz. Bayılmıştı ve bunu burda bırakmazdım. Adamın kolundan tutup sürüklemeye başladım.
Eve az kalmıştı kollarım ağrımaya başlamıştı.
Evegeldim ve bu ayı nasıl taşıdığını bende bilmiyorum. Kanepeye yatırdım belim kopmuştu. Bir anda karnımın felaket acıktığını anladım ve istemsizce adama doğru yürüyordum. Yanına geldim ve kendimi garip hissetmeye başladım. Dişlerimmi uzuyo çok garip hissediyorum.
Yazar'ın Anlatımıyla
Beste az önce ilk defa vampir oldu ama ne yaşadığını anlamıyo. Dişleri uzadı ve gözleri kan kırmızısı oldu tam Çağatay'ın boynundan ısıracakken Çağatay bireyler mırıldanmaya başladı. Beste tekrar insan olup kendi kendine konuşmaya başladı.
-Ne oldu bana allahım iycene psikopata bağladım çok vampir olmak istemişim. Dedi ve Çağatay gözlerini kısık bir şekilde açtı ve şöyle dedi.
-Sen kimsin. Bunu duyan Beste direk Çağatay a baktı
-Şey ben Beste siz yolda bayılmışsınız bende bırakmayım dedim ve sizi evime getirdim biraz zor oldu ama.
-Teşekkürler. Çağatay içinde bu sesi tanıyorum diyordu ve Besteyi tanımıştı. Beste Çağataya soru sordu.
-Açmısın.
-Evet.
-Tamam Bi isteyin varmı.
-Evde vişne suyu varmı.
-Vardı Bi Litre.
-Tamam yanına da Hamburger olurmu sipariş veririm.
-Olur. Dedi Çağatay'ın insanlarda en sevdiği yemek hamburger.
Bestenin Anlatımıyla
Kapı çaldı gelen bizim hamburgerlerdi. Kapıyı açtım ve paketler aldım ve ödemeyi yaptım. İçeri girdim ve hamburgeri verdim ve şöyle dedim.
-Ben Bi üstümü değiştiriyim sen rahatına bak.
-Tamam. Dedi ve bende odama gittim pijama takımlarımdan bir tanesini aldım ve giydim