Nastává rána, kdy je blonďák na nohou už velmi brzo. Nasedne do svého BMW a vyrazí směrem k Marinette. Cestou to vezme ještě kolem myčky, po které se auto leskne jak nové. Dojede pře bytovku pět minut před desátou a jen čeká.
Přesně v deset se otevřou vchodové dveře a kráčí k němu obzvlášť krásná slečna, on ji chvilku sleduje, jak ladně jde. Dívka nastoupí. ,,Bre ráno." ,,Hoj" usměje se na ní. ,,Tak co vyspaný ?" ,,Ale jo" nastartuje a vyrazí. ,,Tak to je dobrý." ,,Taky si říkám." ,,Jo jo." ,,No a co ty ?" ,,Ale jo vyspala jsem se do krásy" ušklíbne se. ,,Jde to vidět" usměje se očkem jí sleduje. Uchechtne se ,,Já vím. Chlapec zaklepe hlavou a soustředí se na jízdu. Ona s jemným úsměvem kouká ven. On jsem tam na ni koukne.
,,A copak ty ? Paní učitelce se nechtěla do školy?" ,,No tak nějak a jelikož jsem jen praktikantka tak mi to ve škole omluvili." ,,A co byl důvod muset odjet naléhavě s modelem na jahůdky." ,,Zasimulovala jsem trochu nemoc" pokrčí ramenym. ,,Tak to jo" kývá hlavou. ,.No co jako studentka mám právo to dělat ne ?" ušklíbne se. ,,Jak jinak a co teda plánuješ až pozbíráme jahody ?" ,,No nevím docela jsem právě chuť na jahody v čokoládě ty miluju." ,,Jo...ty jsou mega, někde doma mám fontánu na čokoladu" Dívka se zasměje. ,,Tak tu bych teď využila." ,,Bohužel nemám sebou" uchechtne se. ,,Oh to bolí" směje se svým zvonivým smíchem. ,,Mám to otočit ? U mně budeme za 30 minut." ,,Nemáme jahody chytráku." ,,Takže se hodlá paní učitelka stavit v sídle Agresta ?" ,,Pche, co já vím" pokrčí rameny. ,,No jak budeš chtít." ,,Mhm."
Adrien se dál soustředí na jízdu, tam kam ho vede navigace.
Po nějaké době dojedou na místo, kde se nachází samosběr jahod. ,,Celkem si říkám na co ses tak vyfikla, když jdeme sbírat jahody. ,,Jen tak, protože smím a člověk neví kam dojde a koho může sbalit" Adrien něco zabručí a vystoupí. ,,Žertuji, chtěla jsem ti dokázat že se nemusím do krásy vyspat." On se opře o dveře svého auta. ,,Jsi krasná i bez toho všeho." ,,Opravdu ?" ,,Ano" zabouchne dveře. ,,Tak to mě teší." ,,Není za co" kývne a jdou s košíkem k jahodám.
Adrien najednou, zakopne o vlasní nohu a rozplácne se na zemi a to už Marinette nevydrží a vyprskne smíchy. ,,Ty jsi trd-dlo. ,,No haha" zakroutí hlavou. Dívka k němu dojde a podá mu pomocnou ruku. Protočí očima a postaví se sám. ,,No jo stává se" zabručí si.
Adrien zvedne jeden list, kde je šnek. ,.Nemá slečna chuť na šneka ?" Ušklíbne se a vezme ho do ruky. ,,Cože ??! Fuuj neee !!!" ,,Ale to je francouzská specialitka" blíží se k ní. ,,Fuuuuj běž pryč !!!" Couvá černovláska. ,,Ale ale kam mi utíkáš ?! Udělej aaaaa" rozesměje je se a blíží se víc. Marinette se otočí a okamžitě se rozeběhne pryč. ,,Padeeej s tím odemně !" Křičí. Na to Adrien vyprskne smíchy a rozeběhne se za ní, zatím co Mari s ječením utíká dál.
Po šíleném běhu Adrien zastaví, spadne do jahod a smích ho nepřejde. Marinette je dost daleko od něj a odechuje. ,,Ale ale copak broučku" šklebí se hoch a malého šneka vratí pod listy. ,,Nesnáším tě !" Křikne na něj. ,,Kdepak....miluješ mě lasko" šklebí se na ni. ,,To tak....nesnáším tě každým atomem mého těla!!!!" ,,Awwww to je rozkošné" zazubí se blonďák. ,,Co ti přijde na tom rozkošné ?!!!" Přibliží se k němu. ,,To jak bys mě nenávisti zabila" flirtovně na ni mrkne. ,,Zabiju tě, tak či tak Agreste!" ,,No tak pojď krásko" pobaveně na ni koukne. Marinette k němu dojde se zamračenou tváří. ,,Copak...Zlobíš se?" Nakloní hlavu na stranu. ,,JASNĚ ŽE SE KRUCI ZLOBÍM !!!!" ,,Byla to sranda a já chtěl vědět jak rychle běháš" smutně na ni koukne. ,,Ha ha ha" zasměje se dívka s velkou dávkou ironii. ,,No taaak....nezlob se" postaví se. ,,Hmm...." ,,Usměj se na mě krásko, sluší ti to víc." ,,Dej mi důvod, pak se budu usmívat" odsekne mu. On vstane, ukáže prázdné ruce a jde zase na jahůdky. Marinette se přidá pochvíli k němu.
K večeru to mají hotovo. Oba své plné košíky odnesou k autu Adriena a oba vyrazí blonďákovi.
,,Adriene ?" koukne na něj černovlaska. ,,Hmm ?" ,,Co si myslíš sám o sobě ?" Zeptá se dívka vedle něj, zvědavě. ,,Nevím Mari...je toho dost....dokážu rychle změnit povahu takže neřeknu ti co si o sobě myslím. ,,Ahm Adriene...seš zajímavý víš to?" Adrien přibrzdí auto a nechápavě na ni koukne. Koukne na něj tím svým nádherným pohledem z kterého už prvně šla blonďákovi hlava kolem a krásně se na něj usměje. ,,Tak, že jsem ještě nikdy nepotkala kluka jako si ty. Dokážeš být drsnej a děsně drzej a vzápětí milej a děsně sladkej." ,,No jo" nervozně se usměje a otočí se na silnici. Ona se dál usmívá. ,,A jseš děsně rozkošnej s tím nervózním úsměvem. Pověz kolik dívek tě dokáže znervóznit ?" ,,Uhm...ž-žádna" věnuje se řízení. Mari se pro sebe usměje.
,,Táááák támhle je fontána" zatleská s radostí blonďák a okamžitě začne vše chystat. Marinette+ zatím očistí jahůdky, aby si je pak vychutnali.
Oba dva spolu začnou po chvíli dělat kraviny až je čokoláda opravdu, úplně všude. Adrien se začne hrozně smát, když si ji prohlídne. ,,Jsi ale zatraceně sexy" směje se dál. ,,Jo ? Jsem sladká co ?" směje se s ním. Ušklíbne se, nakloní se k ní a olízne jí tvář. ,,Slaďoučká." ,,Hej" sleduje ho Marinette. ,,Ještě druhaaa strana...ukáááž" zašklebí se a olizne ji i v rychlosti i druhou tvář.
Šťasný nový rok přeju a malé překvapení je zde, abych aspoň poslední den v roku zveřejnila jednu část kapitoly....
Krasný nový rok a vstupte do něj správnou nohou, Miraculous forever...
Doufám že příští rok který je za hodinu :D Napíšu další příbehy a snad se budou líbit
EvilQueen
ČTEŠ
Forbidden Love
Fanfiction,,Hmm...neříkal si že do učitelek neděláš ?" ,,A neříkala si ty že jsi jen praktikantka a pořád studentka ?"