Adrien se ráno probudí udělá ranní rutinu a pak jede na focení. Když mu focení skončí tak akorát ve škole končí třetí hodina a známá trojika on, Nino a Alya se prochází po chodbě a dělají si naschváli jen aby nemuseli do třídy.
Mari jde do třídy na jejích hodinu, když zazvoní. Oni jsou venku na školním dvoře a baví se. Marinette jím prostě zapíše neomluvenou hodinu. Ve třídě jen Juleka, Nath, Kim (ten spí), Chloe ta zkoumá svůj ksicht a Sabrina si opakuje na testy. Mari jim pak rozdá testy a když píší, tak se věnuje svým věcem. Oni tak nějak si dávají nápovědy. Tak Mari je jasné, že to nedají bez tahåku, ehm..sama je ještě používá, tak je přívětivá a dělá, že nevidí.
A naše známa trojika která je veselá se objeví ve třídě. Něco zamumlají na omluvu a posadí se na místo. Tam na lavici mají ty testy na vypracování.
Oni se na sebe zašklebí a začnou psát. Mari je očkem sleduje a věnuje se svému. Oni po chvíli mají hotovo, dají to k Mari na stůl, sednou si a kecají. Když odevzdají všichni, tak si to Mari založí a začne s novou látkou na výuku.Uběhne hodina a všichni jdou home a mizí ze školy. Mari dojde do bytu kde bydlí, něco menšího si rychle uvaří a pak jde opravovat ty jejich písemky co dopadli katastrofálně a přípravi si i podklady na další hodinu a pak chilluje a večer jde do své práce číslo dva a jako servírka obsluhuje zákazníky.
Někdy kolem desáté jen tak Adrien jede se svým řidičem a ten ho zaveze sem a Adrien mu dá volno a pozve ho do baru kde mu něco objedná a sám si jde sednout k nějákému stolu a sleduje okolí. Mari léta i se svou kolegyní Aurore po celém baru a obsluhují, jelikož jsou to jediné servírky. Jejich šéf je sem tam zkontroluje. Mari pak jde k baru kde jí dají to co si Adrien objednal a pošlou ji k jeho stolu a tak jde. Ten kouká do mobilu a píše si s Ninem. Mari tam přijde a je tak uspěchaná, že v rychlosti slušně pozdraví, tak jak to mají s Aurore nacvičené, vypadá extrémně mile a sympaticky, a absolutně si první vteřiny neuvědomí, že to je Adrien. On chce jen kývnout a dát jí dýško, ale hlas ho upoutá a koukne na ní. ,,Páááni dneska mám ale na vás štěstí" pískne si a prohlídne si ji. Mari si uvědomí a ztuhne. ,,Pff to bych mohla říct totéž" odfrkne si ironicky. ,,Tohle mi teda nikdo neuvěří" rozesměje se. Ona protočí očima. ,,Dobře tak..." ,,No i tak si dnešek užiju" pohodlně se opře. ,,Pff..." mykne rameny. Usměje se a koukne na drink. ,,To je asi moje že?" ,,Asi jo" podá mu to. ,,Díky..." ,,Není zač" dořekne, otočí se na patě a odchází dál obsluhovat. On si popíjí drink a sleduje jí. Ona léta po baru a obsluhuje.
Adrien si pak jde pokecat s šéfem, který je brácha jiného šéfa z jeho oblíbeného podniku. Mari dal pracuje a po chvíli když je klid tak stojí u baru i s Aurore a kecají. Adrien si zas něco objedná a vrátí se na své místo a sleduje lidi kolem. Zase pošlou Mari, tak veme drink a jde k jeho stolu mu to odnést. On se jen usměje když ji vidí. Ona k němu přijde a podá mu drink. ,,Díky..." ,,Není zač..." Kývne. ,,Hodně práce? Nebo vás můžu pozvat na něco." Ona se uchechtne. ,,Pokud nevidíš a já vím že vidíš, tak tu lítám pořád jak splašena." ,,Hmm...tvému šéfovi to nevadí a já klidně připlatím" ušklíbne se. ,,To tak..." Pronese ironicky. Pokrčí rameny. ,,Tak aspoň pět drinku pro ty dámy co teď přišli ale že to není odemně." ,,No fajn" Odebere se zas zpět k baru. ,,Dík..." křikne na ní. Ona odnese drinky těm holkám a pak se vrátí k baru za Aurore, která flirtuje s nějakým mladíkem a jen ji pobaveně sleduje. Adrien se strácí v myšlenkách a projíždí instagram. Když má Mari pauzu tak jde do zadu jak mají šatny a něco jako společenskou místnost pro zaměstnance.
ČTEŠ
Forbidden Love
Fanfiction,,Hmm...neříkal si že do učitelek neděláš ?" ,,A neříkala si ty že jsi jen praktikantka a pořád studentka ?"