6. Více času spolu...

217 25 6
                                    

Ráno Mari vstane a vidí že Adrien spí, tak jde do kuchyně udělat snídaní. On si dál chrupká. Mari dělá snídani a kafe. On se probudí a chytne se za hlavu která ho bolí. Posadí a zjistí že to přehnal a jen zaskučí když si vzpomene že je škola , tak se zavrtá do polštáře a přemyšlí. Mari ho jde zkontrolovat a vidí, že je vzhůru, tak mu donese prášky, vodu i obklad. On na ní koukne. ,,No dobré ráno..." ,,Dobré..." ,,Vyspaný ?" dojde k němu a podá mu prášky a vodu. Posadí se a koukne na ní. ,,Ne...jo...nevím." ,,Dej si tohle, snad ti bolest hlavy brzo přejde." Vezme si to. ,,Díky." ,,Není zač..." Adrien si dá léky a zamyslí se. Mari mu dá obklad na hlavu. Lehne si. ,,Proč jsem toho tolik pil..." ,,Dobrá otázka. Já ti říkala, že už máš dost." ,,Tak jsi mi neměla už nic nosit....vůbec nic si nepamatuju." ,,Jo ? Vydíral si mě tým, že zavoláš mého šéfa. Já už bych ti nic nedonesla, ale o práci přijít nechci.." ,,Hmm....promiň..." ,,Neomluvej se za to, omlouvej se za své pak nevhodné chování a flirty." ,,Promiň" šeptne. Marinette jen kývne. Adrien se zamyslí. ,,Máš hlad ? Nebo ráči ne ?" ,,Možná trochu..." ,,A zvladneš to do kuchyně ? Nebo ?" Koukne na dveře do kuchyně. ,,Ty jsi se zblaznila...vždyť to je snad sto mil...to radši umřu hladem." Ona vyprskne smíchy. ,,Co?!" Prskne na ni Adrien. ,,Nic nic" řekne mezi smíchem. Adrien si nespokojeně zabručí. ,,No fajn promiň." ,,V pohodě..." ,,Donesu ti to sem..." ,,Eh...nevím nemusíš mě zase obskakovat..." ,,V pohodě..." ,,Tak díky Mari..." Ona kývne. Adrien se usměje.

Ona se po chvíli vrátí i ze snídaní. Vezme si to. ,,Jak ti za vše zaplatím." ,,Pro příště...nepij tolik." ,,Když to bylo dobré..." ,,Jo ? A i to co bylo po tom že ?" při vzpomínce jak ji políbil na rty se zamračí. ,,Hmm?" ,,No netvař se tak, včera si mě políbil sakra !!!" ,,Políbil? Cože?!" ,,No přesně...políbil nejdřív na tvář, to bych ještě brala ale na rty ?!!!" ,,Eh...." ,,A ještě ti to bylo vtipný." ,,Omlouvám se....nevím co to do mě vjelo že jsem tě políbil." ,,No fajn...v poho..." řekne Mari. Adrien si povzdechne a schová hlavu v dlaních. ,,Tak byla to vina alkoholu, takže buď v klidu, beru to s rezervou..." ,,No jo no jo..." povzdechne si. Mari jen kývne. ,,Počkej jak to myslíš s rezervou?" ,,No že to nebylo nic vážného" mykne rameny. ,,Když myslíš..." ,,No co...Alkohol je svině..." Adrien na ní koukne. Mari ho dál sleduje. ,,Co ?" ,,Přemýšlím co mě všechno dneska čeká." ,,No...perný den hošanku" uchechtne se. ,,Kolik je?" Koukne na mobil. ,,Půl osmé..." ,,Sakra sakra...." ,,No jo no jo..." ,,Škola...foceni...sakra nesehnal jsem holku...kurva že jsme se včera hádali." ,,Počkat zklidni hormon kluku. Co ?" ,,Hmm..." Mari ho nechápavě sleduje. ,,Musím mít na focení sebou nějákou holku." ,,A ? Vždyť modelek můžeš mít xx ne ?" ,,Nechci holku která mě bude svádět a poskakovat po mě a modelky blee" udělá nechutnou grimasu. Mari se uchechtne. ,,V dnešní době většinou jinou nenajdeš. Takže hodně štěstí." ,,Ale najdou se i výjimečné." ,,Hmm...třeba jo..." ,,Co třeba ty" zašklebí se na ní. ,,Co ? Já ?" ,,No jasně....hezká jsi, postavu máš dokonalou, nejedeš po mě takže jsi vyhovující kandidátka" sjede ji pohledem. ,,No tobě snad hráblo. Že ty ještě nejsi úplně střízlivej." ,,Cítím se v pohodě a zkus to prosím." ,,Seš si jistej ?!" ,,Naprosto..." ,,Ale já ne... podívej ty jseš model ale já nejsem modelka..." ,,Řekl jsem že chci holku ne modelku." Ona se zamyslí. ,,Prosím" řekne blonďák. ,,A co za to?" ,,Cokoliv budeš chtít." ,,Hmm... tak já popřemýšlím." ,,Okej..." ,,Tak dobře... půjdu...." ,,Děkuju" usměje se Adrien. Mari jen slabě kývne. ,,A co teď ?" Řekne blonďák. ,,Netuším..." ,,Sakra.." prokleje Adrien. ,,Asi by sme měli jít do školy ....Zvládneš to ?" ,,Asi ne...radši bych zůstal v bezpečí téhle deky." ,,Ale seš si vědom toho, že do školy musíš..." ,,Nemusím..." ,,Adriene..." ,,Ano?" ,,Jseš totální blázen ale máš štěstí, že dnes vás neučím a mám volno." ,,Já vím..." ,,Ach můj bože..." ,,K vaším službám má paní" kývne sebevedomě hlavou a rozesměje se. ,,Ty nejsi bůh" protočí očima. ,,No fajne fajne" usměje se. Plácne se do čela. ,,Jdu do sprchy, prosím tě, neznič mi obejvák a jen lež." Adrien se ušklíbne. ,,Neměj strach jsem neškodný muž." ,,Tím bych si nebyla tak jistá." ,,Jen jeden neviný polibek" usměje se nevinně. ,,Nevinný pfff..." zamračí se. ,,Myslím že bys si pamatoval kdyby bylo něco víc." Mari se víc zamračí. ,,I tak..." ,,Nemůžu za to...jsem mladý a ty přitažlivá..." ,,To neznamená, že nemáš dávat bacha." ,,Tak příště se budu krotit." ,,No to bys měl..." Adrien zamrká. ,,Ještě mi řekni že se ti to nelíbilo." ,,To teda nelíbilo... Hrabe ti ?" ,,Ale smála ses" zašklebí se. ,,Neříkal si, že si nic nepamatuješ ?!" Adrien se tajemně usměje. ,,Něco jo a něco ne." ,,Pfff...i tak nelíbilo se mi to, smála jsem se jen když sme "tančili"..." ,,No dobře krásko příště budu ve svým autě za horama a za dolama." ,,Neříkej mi krásko !" ,,Proč ne ?" ,,A proč ano." ,,Jsi krásná tak proč ne." ,,To je sice od tebe hezké, ale tohle se jen tak holkam neříká když je ani neznáš." ,,Říká se tomu lichotky" mrkne na ni. ,,No dobře dobře, já jdu se umýt." ,,Utíkej...." Nezbourej mi byt" poví a odchází. ,,Čím mám začít krásko" křikne na ní Adrien. ,,Zkus to a uvidíš co ti udělám !!" křikne z koupelny. ,,O to vic mě to láká." ,,Agreste !!" ,,Dupain-Cheng ?" ,,Já se z tebe zblaznim !" ,,Můžeš..." ,,Ahhh..." ráčí se šla umýt. On se zaboří do gauče.

Forbidden LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat