Oba se prochází po Paříž a užívají si a zastaví u Andrého vezmou si zmrzku a posadí se a u toho jí zmrzku.
A ani jednoho netrápí, že je pořád únor. ,,Hmm...co budeme dělat když jsi že mě udělala někoho jiného ?" Optá se Adrien a Marinette se zamyslí. ,,Nějak by sme toho měli využít dřív než bude to focení," ,,Možná to focení nebude," ukaže na nebe ,,že by pršelo ?" ,,Uhh.." ,, Sakra," ,, Takže ?" Optá se Mari. ,,Co nějaká restaurace nebo bar kde se schováme?" Navrhne Adrien. ,,Hmm...tak třeba ten bar ?" ,, Fajn," ,,Tak jdeme," kývne Mari. Oba se postaví a vyráží do nějakého pařížského baru. Když Adrien uvidí svou třídu, tak ji vezme za ruku a jdou rychle dovnitř. Mari se nechá táhnout , ve vnitř baru jí pustí a někam si sednou.
Sedí v tichosti, jen když přijde servírka, tak si něco objednají a Adrien se rozhlíži kolem a pozoruje ostatní lidi a samozřejmě i nějaké ty holky. Po chvíli jím servírka přinese drinky, lačně a svůdně koukne na Adriena a pak nechtě odchází. Adrien se jen uchechtne a i s Mari popíjí drinky. ,,Jak se vůbec máš ani jsem se tě neptal," poví Adrien po chvíli aby nestála řeč. ,,Ale víš co ? Celkem dobře a ty ?" ,,Není to zlý...je dobré mít změnu." ,,Hmm ?" ,, Mám klid," poví a Mari kývne. ,,To jo," ,,Řeknu ti názor až na to někoho zbalím," uchechtne se. Zasměje se, ,,Máš tu plný bar holek," ,,Jsem líný vstávat," zasměje se, ,,a přece bych nenechal svůj doprovod o samotě." ,,V pohodě," ,,Jsou tu samé blondýny, zrsky, brunety a tak ale Černovláska jsi tu jen ty," ,,A to je problém ?" ,,Jo...co si zatančit v noci a tentokrat i s muzikou ?" ,, Přijímám," poví Mari a Adrien se postaví a podá jí ruku, ona se usměje, chytne se ho a vstane. Proplete si s ní ruku a vede si ji na parket kde si ji k sobě přitahne a pustí se do tance. Ona se usmívá a nechá se vést. On se jí opře o čelo a vic k sobě natiskne. Sleduje ho. Dál s ní tančí a topí se v jejích očích a ona pomalu a jistě taky.
Když skončí písnička tak se jdou posadit s dalším drinkem. Mari se zamyslí. Adrien popíjí a sleduje dění kolem.
Je už je něco nad ránem a Adrien se na ní otočí. ,,Ještě se ti nechce domů ?"zeptá se asi po sté. ,, Víš co ? Celkem už jo," odpoví. ,, Tak fajn," řekne Adrien a Mari kývne. ,,Jak daleko to máš odsud domů ?" ,, Hoooodně," zasměje se. ,,No fajn tak pojedeme ke mě," zašklebí se. ,,K tobě ? Pff a proooč ?" ,,Protože to mám kousek a myslím že k tobě bych to nezvládl...takže jdeme krásko," ,,No dobrá tedy," řekne Mari a Adrien vstane a podá jí ruku. Chytne se ho a taky vstane a trochu zavrávora. ,,No kočičko tentokrat jsi víc na mol ty," uchechtne se, ,,To bude kocovinka," přitáhne si ji na sebe. Natiskne se na něj, ,,Prosím tebe," ,,No jak myslíš," obejme ji kolem pasu a vede ven a ona se směje. Zastaví před jejím autem. ,,Kde máš klíčky ať nemusím hledat," optá se jí. ,,Neříkej..vím, že by se ti líbilo hledat," ušklíbne se. ,,A víš že jo ?" Opře jí o auto a provokativně jí začne šmejdit po těle. ,,No hledej ,"šklebí se ,,kdo hledá, najde." Rozesměje se a vytahne ji je z kapsy mikiny, ona se na Adriena dál šklebí. Zatočí s kličky a pobaveně na ní hledí. ,,Nastupovat krásko !" ,,A seš si jistej, že mi mou Audinku nevybouraš zlato ?" Ušklíbne se. ,,Kdyžtak ti koupím jinou," ,,Hmm...opovaž se mi ji vybourat," pohroží mu. ,,Fajn přece jen povezu princeznu takže to jedině 10 km za hodinu," ,,Tak tak," ze smíchem nasedne. Adrien si sedne za volant a nastartuje. ,,Taaak bejby jaký dáš výkon ?" rozesměje se a vyrazí. ,,Co myslíš ?" ,,To nevím v takových autech sedím podruhé," koukne na ní. ,,Pff...tak vyzkoušej," uchechtne se. Ušklíbne se a probudí se v něm obrovský adrenalin a on vyrazí v rychlosti 300 km/h. A Marinette se tomu jen směje.
A po nějáké době zpomalí a najede do garáže velkého domu. ,,Ty jedeš jak blázen," ,,No jo proto mám jen rychlá auta," ,,Ještě ti řidičák nevzali ?" ,,Prosím tebe každý ví že jezdím rychle a policajti mi sem tam hodí pokutu ale jinak nic," ,,Co je pro tebe jedna pokuta, že ?" Uchechtne se. ,, Přesně tak," zasměje se a ona se zasměje s ním. ,,Takže co teď ? Spánek ?" ,,No asi, co jiného ?" ,,Sposta věci," uchechtne se. ,,Hmm..." ,,Ale pokud slečna chce spát tak tě zavedu do komnaty," ,,To by bylo velice šlechetné," ,,No fajn..."vystoupí a oběhne auto a otevře jí dveře. Ona vystoupí, on zavře dveře a nabídne jí rámě. Přijme ho s úsměvem.
,,Tak krásko jaký pokoj by ste chtěla ?" ,,Jaký máte v nabídce ?" ,,Hmm... pokoj číslo 1 s balkónem a uvidíš mojí krásnou zahradu, nebo pokoj číslo 2 s koupelnou , nebo pokoj číslo tři s neodolatelným modelem," rozesměje se. ,,Všechno zní velmi fajn, teda nad tou trojkou bych se zamyslela," ušklíbne se. ,,Je to jen na tobě," uchechtne se. ,,Tak ta trojka zní fajn,"šklebí se. On pozvedne obočí. ,,A jsi si jistá?" Zeptá se jí. ,,Jo," ,,No tak fajn," usměje se a ona mu úsměv oplatí. Vezme ji za ruku a vede do nějákého pokoje. Ona jde a sleduje ho, jak zavírá dveře a jde zpátky k ní. ,,Zpátky na zem bejby," rozesměje se. ,,Já jsem pořád na zemi, toho se nemusíš bát," uchechtne se. ,,No nevadí,",, Proč by to vadilo ?" ,,Jen tak krasko," obejme ji kolem pasu. ,,Copak to děláš ?" ,,Objímám tě," ,, Aha a baví tě to ?" ,,Hmm," zamyslí se
,,Víš že jo ?" ,,A víš, že jsem pořád tvoje "učitelka" ?" ušklíbne se
,,Tak paní učitelko jaký navrhnete trest ?" Uchechtne se. ,,Co by tě dostatečně potrestalo ?" Zamyslí se. ,,No tak to já nemám ani potucha," zasměje se. ,,Já jsem zastánkyně toho, že žáci si sami navrhují tresty," ,,No tak, ale to nejsi špatná učitelka," zašklebí se. ,,To nejsem." Ušklíbne se a pohladí ho po tváři. On si užívá dotek a ona se usmívá. Zadívá se na ní a šibalsky se k ní přiblíží.
,,Bohužel mě žádný trest nenapadá," ,,Hmm..to je ale smůla," ,,Sakraaa...vždyť ty jsi učitelka tak něco vymysli," řekne Adrien a Marinette se k němu přiblíží nebezpečně blízko. ,,Jsem praktikantka zlato," mrkne na něj a zasměje se. ,,Tak něco vymyslete slečno praktikantko," ,,A poradíte mi ?" ,, Věřím že to zvládneš," ,, Ale no tak," ,,No ?" Koukne na ní a ona ho obejme kolem krku a zadíva se mu do očí. ,,Hmm...." On na sucho polkne a kouká na ní. Přiblíží se k jeho rtům tak že cítí jeho dech, avšak nepolíbí ho, jemně se svými rty otře o jeho, ale fakt jemně a když cítí jeho strašnou nervozitu tak se pousměje. ,,Měli bychom jít spát," šeptne mu. ,,Eh..j-jo," vykoktá nervózně Adrien. Odtáhne se.
,,Super," řekne Mari a on jí pustí a zaklepe hlavou.Oba si jdou tedy lehnout na Adrienovu velkou postel a Mari téměř hned usne. Adrien se zadívá na strop a pluje v myšlenkách s malým usměvem. Když si všimne, že jeho kráska už odplula do říše snů, otočí se na ní a chvíli jí sleduje, ano je opravdu neuvěřitelně krásná a i jeho po chvíli přemáhá spánek tak se otočí zpět a hned usne.
Gooooood lidiii 😂😂
Díky moc za 200 follow jsem na vás hrdá ❤️
Užijte si kapitolu a snad brzo se uvidíme 😏😏
EvilQueen
ČTEŠ
Forbidden Love
Fiksi Penggemar,,Hmm...neříkal si že do učitelek neděláš ?" ,,A neříkala si ty že jsi jen praktikantka a pořád studentka ?"