" hala pempuan ni nak ape lagi kau nak . " omel serim sambil meronyokkan sticky note yang berada di depan pintu lokarnya .
selepas dia meronyokkan sticky note itu , dibalingnya sticky note itu ke dalam tong sampah .
ditinggalnya allen dibelakang . nasib lah dapat kawan macam serim ni .
allen mengutip semula sticky note yang berada di dalam tong sampah itu .
serim ,
saya nampak awak tak amik saya punya coklat tu tapi tak pe . goodbye . ♡︎ .
allen melipat balik sticky note itu . sticky note itu disimpan ke dalam kocek begnya .
cepat cepat dia kejar serim .
── 🕊️ ──
serim memandang mejanya . sebotol banana milk .
serim memerhati lama banana milk itu . mesti kerja pengirim sticky note tu lagi .
" allen ... " panggil serim pada allen yang duduk disebelahnya .
" nak ape lagi ? " jawab allen dingin . ada sahaja benda dilibatkan dengan dirinya .
" kau amik susu ni . " kata serim lalu menghulurkan banana milk tersebut kepada allen .
" daripada kau bagi aku , baik kau bagi pempuan . tak hamak lah aku nak minum pemberian orang . " kata allen lalu meletakkan mukanya di meja . merajuk lah tu .
" eh budak ni ... "
── 🕊️ ──
keesokan harinya ,
serim melihat pintu lokarnya . tiada pulak sticky note yang ditampal . dah giveup ke perempuan tu ?
" allen , tak de ke sticky note ? " tanya serim .
" tak de . dah tak de kan , tu yang kau nak kan . " kata allen .
serim tersentak . si allen ni ada saja nak menyakitkan hatinya .
mereka berdua menuju ke kelas .
tiada lagi kiriman banana milk mahupun coklat . mungkin pengirim itu sudah berputus asa , maybe ?
── 🕊️ ──
YOU ARE READING
𝘀𝘁𝗶𝗰𝗸𝘆 𝗻𝗼𝘁𝗲𝘀 » 박세림 .
Random❪ ⎙ ❫ complete ! ꗃ ⨾ sometimes i annoyed but i feel happy . ⌨ . park serim's fanfiction . © AESYOUNYS- | 2O21