seperti biasa , serim akan datang awal sejam ke sekolah . pak cik guard pun hanya membiarkan serim . malas memarahi serim lagi .
serim pergi ke arah lokar eunjae . lokar eunjae sudah ada pemilik yang lain .
serim memandang lama lokar itu . setelah beberapa minit memandang lokar itu , serim beredar .
serim pergi ke lokarnya . yang mengejutkannya ialah sehelai sticky note ditampal di pintu lokarnya .
laju sahaja langkahnya mengambil sticky note itu .
miss you , park serim . love ya .♡︎ .
hatinya berdegup kencang . adakah dia akan berjumpa eunjae semula ? adakah ini realiti , bukan khayalan mindanya sahaja ?
banyak soalan melekat di mindanya . dia pasti pengirim sticky note ini ialah eunjae sbb tulisan di sticky note itu ialah tulisan eunjae . dia pasti .
dia memandang sekelilingnya . mencari kelibat eunjae .
" eunjae !!! cha eunjae !!! "
serim menjerit memanggil nama eunjae . hatinya gelisah . dia tidak mahu kehilangan eunjae lagi .
" eunjae !!! yaaaaa !!! cha eunjae !!! "
serim berhenti menjerit apabila nampak satu kelibat perempuan .
dia mendekati kelibat itu . terkejut beruk serim melihat kelibat itu . ya , kelibat itu ialah eunjae , cha eunjae .
serim berlari mendekati eunjae namun setelah beberapa meter berlari , langkahnya berhenti .
eunjae dalam keadaan tidak terurus . rambutnya kusut masai . baju serta seluarnya dipenuhi cecair berwarna merah .
" park serim ~ "
meremang bulu roma serim mendengar eunjae memanggil namanya dalam nada menyanyi .
" rindu aku tak ? ~ "
serim ingin melarikan diri namun badannya bagai dikunci . memang betul dia ingin berjumpa eunjae tapi bukan dalam keadaan yang ngeri sebegini .
eunjae mendekati serim .
" eunjae ... eunjae ... jangan main main . "
" alah jom lah main sama sama ~ "
serim bergelut untuk melarikan diri namun gagal . kenapa dia tidak berganjak langsung ?
serim memandang tangan kanan eunjae . kelihatan sebilah pisau yang tajam .
" tolong !!! "
" tak ada siapa yang akan tolong kita , park serim . jom main dengan saya ~ "
dada serim jadi sesak . kenapa eunjae jadi sampai macam ni ? sudah serupa psycho .
" jebal , eunjae ... "
eunjae menayangkan senyuman sinis yang susah ditafsirkan .
pisau itu dinaikkan paras kepalanya . sasarannya sekarang adalah kepala serim .
" cha eunjae , please don't do this to me . "
eunjae mengayunkan pisau ke kepala serim namun tangannya ditahan oleh seseorang .
" kenapa eun tak dengar cakap abang ni ? " kata seorang lelaki berkulit putih mulus , tiada cacat cela di mukanya , ya dia lelaki itu ialah abang kepada cha eunjae .
── the end ──
just nak cakap , happy birthday park serim ! 🤧💗
YOU ARE READING
𝘀𝘁𝗶𝗰𝗸𝘆 𝗻𝗼𝘁𝗲𝘀 » 박세림 .
Random❪ ⎙ ❫ complete ! ꗃ ⨾ sometimes i annoyed but i feel happy . ⌨ . park serim's fanfiction . © AESYOUNYS- | 2O21