+ 5 .

101 23 19
                                    

" kau ! tunggu ! " jerit serim kepada budak lelaki nerd tersebut .

budak lelaki tersebut melarikan diri . cepat - cepat serim mengejarnya .

akhirnya serim dapat menangkap lelaki tersebut setelah 3 minit mengejar .

" kenapa ni ? saya tak buat apa apa kan ! kenapa kejar saya ? " budak nerd tersebut marah .

" apa nama kau ? " tanya serim .

" so - song hyeongjun . " kata budak nerd itu .

" kenapa kau kat depan lokar aku tadi ? " tanya serim .

" so awak ni lah lelaki tu . ouh patutlah dia suka awak . rupanya awak ni handsome . " kata hyeongjun .

serim bingung . apa mamat ni cuba sampaikan ?

" apa maksud kau ? " tanya serim confius .

" cha eunjae . classmate saya . " kata hyeongjun lagi .

" ha ? "

" eunjae tu suka awak . dia selalu lekatkan sticky note kat lokar awak yang saya tengok tadi tu . dia selalu jugak kirim makanan kat lokar awak tu . " kata hyeongjun lagi .

" mana dia sekarang ? " tanya serim . kalau boleh , sekarang jugak dia mahu berjumpa dengan perempuan tersebut .

" dia kat kelas saya . A2 . "

serim berlari menuju ke kelas yang dikatakan oleh budak itu .

── 🕊️ ──

memandangkan masih awal , tiada ramai murid lagi di sekolah . serim memasuki kelas A2 .

kelas itu kosong namun ada seorang perempuan berada di dalam kelas itu . perempuan itu sedang tidur .

serim mengintai tag nama pelajar perempuan tersebut .

cha eunjae

ya , itulah pengirim sticky note kepada serim selama ini .

tiba - tiba sahaja pelajar perempuan tersebut terjaga . pelajar itu atau dikenali sebagai eunjae , memandang tepat ke arah serim .

" serim ... "

── 🕊️ ──






𝘀𝘁𝗶𝗰𝗸𝘆 𝗻𝗼𝘁𝗲𝘀 » 박세림 .Where stories live. Discover now