+ 7 .

94 21 18
                                    

" allen , teman aku pergi lokar eunjae . " ajak serim .

" yaaaaaa , pergi lah sendiri . aku nak makan lollipop pun tak senang . " kata allen .

" alo , teman lah . " kata serim sambil membuat muka sepuluh sennya .

" yela , jom . " kata allen .

mereka berdua menuju ke lokar eunjae . dalam beberapa meter dari lokar eunjae , mereka berdua ternampak sesuatu .

kelihatan eunjae sedang menelan beberapa pil . setelah itu , eunjae meninggalkan lokar .

serim dan allen mendekati lokar eunjae . dibuka lokar eunjae . dicapai botol pil tersebut .

" ige mwoji ? " tanya serim sambil membelek - belek botol pil tersebut .

" serim , jangan kacau barang orang . cepat , letak sticky note kau . " arah allen .

── 🕊️ ──

eunjae memandang pintu lokarnya .

eunjae ,

jaga diri awak tu elok - elok . kalau sakit , makan ubat tau ! love ya . ♡︎ .

eunjae mengeluh berat .

masa hatinya mula tertutup , serim kembali membuka luas pintu hatinya . cuba dilupakan lelaki yang bernama park serim itu namun hati serta mindanya gagal .

── 🕊️ ──

seminggu berlalu lagi , kini pintu lokar eunjae selalu ditemani sticky note .

bukannya dia tidak mahu menerima serim , dia hanya ingin move on dari serim . dia tidak mahu bertaruh perasaan terhadap serim lagi .

eunjae ,

ni saya belikan choki choki untuk awak . makan tau ! love ya . ♡︎ .

eunjae melipat sticky note itu lalu dimasukkan ke dalam kocek kot sekolahnya .

5 batang choki choki diambilnya . tersengih - sengih sorang sorang dirinya memandang choki choki tersebut .

' sweet boy . '

── 🕊️ ──





𝘀𝘁𝗶𝗰𝗸𝘆 𝗻𝗼𝘁𝗲𝘀 » 박세림 .Where stories live. Discover now