To moja pierwsza książka. Mam nadzieję że się wam spodoba .
Pov : Marta
Dzisiejszy dzień zaczynał się całkiem ciekawie . Mianowicie dołączył do nas nowy chłopak Piotrek . Był bardzo miły dla wszystkich domowników , mała poprawka PRAWIE. Kiedy wszedł do domu ekipy przywitał się z każdym i zbił pione , z każdym oprócz mnie . Nie wiem czemu tak jest ale do mnie powiedział tylko chamskie cześć. Odpowiedziałam mu aby nie być chamską .
Pov: Nowciax
Od rana bardzo się stresowałem . Miałem dołączyć do ekipy . Dostałem taka propozycję w sezonie 1 ale poporstu nie odnalazł bym się w tym kontencie , który tworzyli rok temu . Niestety w ekipie jest Marta , od samego początku nie bardzo ją polubiłem ale to nie istotne .
Pov : Murcix
Jako zaczęła się mini " IMPREZA" z okazji dołączenia Piotrka poszłam do pokoju . Nie miałam za bardzo humoru do picia i imprezowania. Z racji że Kasia też nie piłą ponieważ bolał ją trochę brzuch . Postanowiłam do niej napisać i opowiedzieć o sytuacji z Nowciem.
DO KASI 🤪
Hejka ! Masz czas pogadać ?
DO MURTY ( jak coś to Marta)
Jasne wpadaj do mnie i tak nie mam co robić a trochę boli mnie brzuch.
DO KASI 🤪
Kochana jesteś, zaraz będę u Ciebie tylko się przebiorę .
- Marta poszła do pokoju KASI i usiadła na łóżku -
Kasia : O czym chciałaś pogadać ? Coś się stało?
Marta : Czuje że nowciax jakoś szczególnie nie polubił mnie.
Kasia : skąd wiesz ? Coś zróbił ?
Marta :Przywitał się z każdym , na mnie spojrzał krzywo i powiedział chamskie Cześć .
CZYTASZ
Nie wiem czy mu wybaczy .
FantasyNowciax niechętnie poznaje Martę przez co Marta jest zawiedziona bo odczuwa coś więcej niż tylko przyjaźń. Jak potoczą się dalsze losy bohaterów ? Miłego czytania 😀🥰 .