🐟 Slaby okres nowcia 🐟

694 21 0
                                    

Wera
Hejka . Możemy wejść?
Marta
Jasne wchodźcie .
( było widać że była w świetnym chumorze  )
Marcysia
Dzisiaj o14 na dole w kuchni . Bardzo pilne. 

Zbliżała się godzina 14 Marcysia i Wera bardzo się stresowały . Nawet zrobiły wspólne zdjęcie na pamiątkę ( wiem że to nie pasuje ale serio nie ma innego zdjęcia werki z Marcysia )

Gdy już wszyscy przyszli bardzo się zdziwili że marcysia i werka wszystko razem ogarnęły . Karol się rozpłakał i podziękował dziewczynom .

Karol
Tak naprawdę się cieszę,  że obie daliście radę wszystko naprawić.  Gdyby nie wy naprawdę nie wiem co by teraz było.  ( przytulił dziewczyny) .
Werka
Mamy jeszcze małą niespodziankę.  Puściły całą prezentację.  Każdy się popłakał .
( werka zbiła piątke z marcysia )
Jakoś tak wyszło że zrobiła się mała imprezka . Każdy dogadywał się świetnie. Ekipa wraca z podwójną siłą. 

Pov karol
Jestem dumny z dziewczyn.  Nie sądziłem że kiedyś dojdą do kontaktu jako przyjaciółki haha . O ile można tak powiedzieć.  Naprawdę żałuję że nie zacząłem działać wcześniej.  Jestem wdzięczny Marcysi no i oczywiście mojej kochanej Werce 🥰.

Pov wersow
Minął tydzień.  Ekipa znowu wraca do żywych.  Dogadujemy się super , nawet ja i marcysia . Ale coś dziwnego dzieje się z nowciaxem . Postanowiłam napisać do Kuby. 

Wersow
Hej Kubuś  !
Kuba
No cześć Weronika. 
Wersow
Kuba mam sprawę
Kuba
Hmm .. jaką  ?
Wersow
Bo wiesz zlepilismy od nowa ekipę ale coś jest z Piotrem.  Chodzi cały czas smutny .
Kuba
Myślałem że tylko ja to zauważyłem . Właśnie chciałem z nim o tym pogadać . Nawet nie nocuje u nas . Dziwne...
Wersow
Dasz znać co i jak ?
Patec
No jasne werka
Wersow
Dobra ja spadam . Siemka
Kuba
No papa

Dzisiaj trochę krótszy.  Przepraszam że tak późno.  Haha jutro nadrobie  .

Nie wiem czy mu wybaczy . Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz