Ten rozdział jest bardzo krótki ale jutro pojawi się coś przemocnego ...
Minęły dwa tygodnie. Marta dalej nie otrzasneła się po tej sytuacji . Bała się sama wychodzić na miasto zawsze chodziła z jakimiś chłopakiem ewentualnie z dziewczynami . Marta zapisała się do psychologa . Nikt inny nie dał rady jej pomóc , nawet ja ... na pierwszej wizycie pani psycholog stwierdziła depresję. Marta powiedziała o tym tylko mi i pateckiemu . Obiecalismy że nie powiemy nikomu o tym .
Pov : Marta
Od 2 tygodni nie jjem prawie nic. Poszłam do psychologa , który stwierdził depresję. ( jak coś to nie wiem czy psycholog może stwierdzić taka chorobę jak nie to sorry ale uznajemy że tak ) . Nie mam ochoty na nic. Nawet przestałam dodawać filmy 3 razy w tygodniu i pojawia się tylko jeden . Nie podałam w Internecie powodu takiej decyzji . Może kiedyś ale napewno nie teraz .
Pov : Nowciax
Bardzo chcialbym pomóc Marcie. Niestety nie wiem jak . Nie chce rozmawiać , jeść itp. Nasz kontakt powoli się psuje . Smutno mi z tego powodu ale teraz to nie istotne . Staram się tego nie pokazywać po sobie .
Pov : Kubuś ( patec )
Od dłuższego czasu coś się dzieje z Nowciem. Z Marta też ale to już wiecie . Czuje że ta znajomość nie potrwa zbyt długo chociaż życzę jak najlepiej .
( w przeciągu tych dwóch tygodni ) teraz dojedziemy od tematu Marty i Piotrka ale tylko na chwilkę)
CZYTASZ
Nie wiem czy mu wybaczy .
ФэнтезиNowciax niechętnie poznaje Martę przez co Marta jest zawiedziona bo odczuwa coś więcej niż tylko przyjaźń. Jak potoczą się dalsze losy bohaterów ? Miłego czytania 😀🥰 .