Pov : Murcix
Chciałabym aby ta chwila trwała dłużej. Niestety musiałam wracać do domu ekipy .Marta : Ja już muszę jechać.
Piotr : No ale ...
Marta : Zobaczymy się jutro na nagrywkach . Mam pomysł ! Chodźmy nocować do mnie ?
Piotr: No nie wiem czy to dobry pomysł... co na to ekipa . Jak zobaczą nas razem ?
Marta : Prawie nikogo nie ma . Luz
Piotr : Aj no dobraMarta i nowciax pojechali do domu ekipy . Zaczęli oglądać netflixa , jeść sushi i popisać colą .
Pov Nowciax
Gdy oglądaliśmy netflixa po jakoś 2 H poczułem coś na ramieniu . Spojrzałem była to Marta. Wtuliła się we mnie i zasnęła. Wyłączyłem laptopa i też poszedłem spać.
Pov Marta
Gdy wstałam rano leżałam wtulona w Piotrusia . Nie chciałam wstawać ale była już 12 .
Nowciax : Hejka . Jak się spało?
Marta : Najlepiej . ( zaśmiała się)
Nowciax : haha to dobrzePov Piotrek
Skoro zachowujemy się jak para to czemu nie zapytać Marty O zwiazek ? Postanowiłem na zwykły spacer po jej ulubionym parku.
Piotrek : Marta dzisiaj gdzieś cię zabieram . 18.30 bądź gotowa haha .
Marta : Wiesz że nie lubię niespodzianek.... ale niech Ci będzieNowciax pocałował Martę w policzek i poszedł. Gdy dobiegła wieczór Marta zaczęła się szykować. Ubrałam czarne jeansy i białą dużą bluzę.
Piotrek: Gotowa ?
Marta : Tak. Możemy iść
Piotrek : to chodźmy
( gdy doszli )
Piotrek: Bo wiesz od dawna zachowujemy się trochę jak para . Więc czy chciała byś być moja dziewczyna ? Jeśli nie jesteś gotowa to poczekam
Marta : Jasne że tak ! ( pocałowała Piotrka )Piotrek i Marta już oficjalnie wrócili do domu jako para .
Koniec książki. Niedługo zacznę pisać następną O wersow i Karolu. Dzięki za czytanie ! 🥰
CZYTASZ
Nie wiem czy mu wybaczy .
FantasyNowciax niechętnie poznaje Martę przez co Marta jest zawiedziona bo odczuwa coś więcej niż tylko przyjaźń. Jak potoczą się dalsze losy bohaterów ? Miłego czytania 😀🥰 .