Ekipa po długim namyśle przeniosła Martę do prywatnej kliniki . Jak się okazało diagnoza lekarzy była zła. Marta nie ma krwiaka . Krwawienie z nosa było spowodowane uszkodzeniem czegoś w nosie.
POV Marta
Wyszłam z kliniki jakoś dwa tygodnie po tym jak znowu trafiłam do szpitala . Jest już wszystko dobrze pamiętam wszystko. Oprócz tego co robi w naszym domu rudy kotek . Nie miałam pojęcia. Postanowiłam zapytać mojego chłopaka.
Marta
Piotrek . Skarbie czyj jest ten rudy kotek . Też chcemy takiego. Jest taki słodki i chyba mnie polubił.
Piotrek
Marta to jest twój kot . Kupiłaś go chyba 4 miesiące temu . Zaśmiał się.
Marta
I czego się śmiejesz. Bardzo śmieszne. ( udawała obrażoną)
Piotrek
O jesu nie obrażaj się. Co mam zrobić abyś nie była zła?
Marta
Daj mi buzi ...
Piotrek przytulił i pocałował Martę
Piotr
Już się nie gniewasz?
Marta
Oczywiście że... nie . A jak nazywa się ten słodki Rudzielec ?
Piotr
E krokiety
Marta
Haha . Dziękuję
Piotrek
Robię co do mnie należy . Idziemy oglądać jakiś film ?Marta i Piotrek poszli oglądać. Film był strasznie nudny więc po jakoś 3p minutach wyłączyli go . Marta położyła głowę na brzuchu Piotrka.
Marta
Piotrek ..
Piotrek
Tak skarbie?
Marta
Dziękuję.
Piotrek
Za co .
Marta
No pomogłeś mi dojść do siebie po tym wszystkim co się stało. W ciągu roku zrobiłeś dla mnie bardzo dużo. ( usiadła na łóżku i przytuliła chłopaka)
Piotrek
Proszę. Robiłem co do mnie należało .
Marta
Kocham cię bardzo
Piotrek
Ja Ciebie teżMarta i nowciax zrobili wspólne zdjęcie i wysłała na chat z dziewczynami
Marta : przesyła zdjęcie
Wera : cute
Marcysia: jakie słodziaki
Kasia : spijcie dobrze 🥰Od autorki : dzisiaj trochę krótszy . Jutro wlecą dwa . Miłej nocki. Kc
CZYTASZ
Nie wiem czy mu wybaczy .
FantasíaNowciax niechętnie poznaje Martę przez co Marta jest zawiedziona bo odczuwa coś więcej niż tylko przyjaźń. Jak potoczą się dalsze losy bohaterów ? Miłego czytania 😀🥰 .