😶kłotnia marty i piotrka 😶

728 24 0
                                    

Kuba
Piotr . Możemy pogadać?
Piotr
Jasne , co się dzieje ?
Kuba
No ostatni chodzisz smutny ..
Piotr
Wydaje ci się haha
Kuba
Nowak znam cię nie od wczoraj ...
Piotr
Aj no bo nie dogaduje już się z Marta tak jak przedtem . Od tych zdarzeń minęło trochę czasu . Zamknęła się w sobie i nawet że mną już nie gada .
Kuba
Musisz być wyrozumiały. To jest trudne dla niej. Sam wiesz ile w tym czasie się wydarzyło. Marta potrzebuje czasu .
Piotr
Może i masz rację..

Pov Nowciax
Marta nawet przestała nagrywać filmy na yt . Po prostu nie umiem jej pomóc . Przykro mi . Osoba na której mi zależy potrzebuje wsparcia. A ja nie umiem jej go okazać.

Marta
Hej Piotrek. Możesz przyjść do pokoju . Potrzebuje z kimś pogadać ...
Piotr
Jesu kobieto daj mi spokój!

Wtedy Coś we mnie pękło ... Po chwili dopiero zdałem sobie sprawę co właśnie odwaliłem. Byłem załamany A z drugiej strony nie wiedziałem co robić.

Piotrek
Stary !
Kuba
Co ? Udało się?
Piotr
Wręcz przeciwnie ... jest jeszcze gorzej .
Kuba
Nie mów...
Piotrek
Coś mi odwalilo i nakrzyczalem na nią
Kuba
Jezu Piotrek.... zachowałeś się jak totalny debil ....
Piotrek
Tak wiem...

Pov Marta
Po tym co napisał do mnie Piotrek załamałam się jeszcze bardziej. Byliśmy tak blisko A teraz Tak Daleko . Czekałam na wiadomość od niego ale nie doczekałam się. Widziałam jak na chacie ekipowym napisał że nie będzie to przez najblizszy czas w domu ekipy . Zdziwialam się bo nawet nie próbował walczyć. A może jednak zmienił nastawienie do mnie... Nie potrzebnie mu wybaczyłam nawet jeśli go kocham . Chyba powinnam O nim zapomnieć. Będzie to trudne . Wkoncu jesteśmy w ekipie .

Pov Nowciax

Postanowilem zdobic przerwę. Napisałem do ekioy że nie będzie mnie przez najblizszy czas . Nie napisałem dokładnie ile ponieważ nie wiem co i jak .

Pov Marta
Postanowiłam napisać do Pateca. W takim razie chyba tylko on mnie rozumie.

Marta
Masz chwilkę pogadać?
Kuba
Jasne
Marta
Planuje odejść z ekipy ...
Kuba
No coś ty ! Nie ma takiej opcji . Raz nie zawalczylismy ale drugi raz nie popełnimy tego samego błędu.
( Marta już nic nie odpisała )

Pov Marta

Zaczęłam myśleć nad słowami Kuby. " drugi raz nie popełniamy tego samego błędu " wychodzi na to że pogodzenie się z nowciaxem było błędem. Z drugiej strony " raz nie zawalczylismy " mówi co innego. Musze zawalczyć o niego albo i nie ... ? Już sama nie wiem . To wszystko mnie przerasta ... .

Pov Kuba

Nie no przecież nie mogłem tak tego zostawić . Wystarczy mi że raz się poddałem. Teraz zrobię co w mojej mocy aby przemówić do rozsądku Marcie i Piotrkowi !

Kuba
Nie no stary słuchaj. Musisz coś zrobić. Marta chce odejść z ekipy !
( Piotrkowi napłynęły łzy do oczu)
Piotrek
Ale ... ale jak to ????
Kuba
Tak to . Miała się dzisiaj pakować ale narazie ją powstrzymałem !
Piotrek
Jezu ja już nienwiem co mam robić. ( zaczął płakać)

Wtedy ktoś zapukał do drzwi . Zapukał pierwszy raz ale Piotrek nie otworzył za drugim też nie . W końcu za trzecim postanowił zobaczyć kto to . Ku jego zdziwieniu była to Marta. Gdy weszła odrazu przytuliła Piotrka i wytarla mu łzy .
Piotr
Ja naprawdę nie chciałem. Przepraszam . Byłem zły że nie umiałem Ci pomóc !
Marta
Nic nie szkodzi . Każdemu może się zdarzyć
* Piotrek znowu się rozpłakał *
Bo wiesz nigdy bym sobie nie wybaczyła tego że nigdy nie spróbowałam.
Piotrek
Dziękuję 💗

* Marta i Piotrek cały wieczór oglądali filmy Marta zasnęła u nowciaxa *

Piotrek
Stary... dzięki !
Kuba
Czyli jednak ?
Piotrek
Tak jest u mnie.marta !!!!
Kuba
Jezu ciesze się! Miłej nocki . Haha
Piotrek
Dzięki

Pov Kuba
Naprawdę cieszę się że zrobiłem dobry uczynek . Kto wie co by było z ekipą po odejściu Marty ? Może wtedy marcysia i werka nie dały by rady zdziałać nic ? Nie wiem . Wolę nie myśleć o tym.

Nie wiem czy mu wybaczy . Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz