Jack

2.2K 77 5
                                    

Selam ben Jack Frost Ben bir Gardiyan ' ım. Tüm Gardiyanlar gibi ben de ölümsüzüm. Kardeşimi kurtarmak için kendimi feda ettim .Bu yüzden Ay beni Gardiyan olarak seçti . İlk görevim Pitch ile savaşmaktı .Picth i yendikten sonra hayatım eskisi gibi oldu. Sokaklarda geziyor çocuklarla oynuyordum.
Bir gün sokakta gezerken karşıma Paskalya Tavşanı çıktı :" Jack bir sorun var hemen Kuzey ' in yanına gitmeliyiz. " Ben sorunun ne olduğunu söylemeye fırsat kalmadan patisini yere vurdu ve kendimi Kuzey 'in atölyesinde buldum. Orda Kuzey ,Diş (Diş Perisi ) ve
Sandy ( Sand Man ) vardı . Benim ve Tavşan ' ın gelmesiyle grup tamamlanmıştı. "Sorun ne ? " diye sordum. Diş ,Kuzey ' e sinirli bir bakış attı ve açıkladı : " Jack , Sofia ' yı hatırlıyorsundur . Sofia ' nın dişini almaya gitmiştim ama peşime Kuzey , Sandy ve Tavşan takıldı . Sonra Sofia 'nın odasına girdiğimizde orda Sofia 'nın köpeği vardı ve köpek Tavşanı kovalamaya başladı . Sandy onları durdurmak için onları ve beni uyuttu ve ne yazık ki kendi de uyudu . Oda da bir tek Sofia uyanıktı. Sofia Kuzey 'in kartopunu aldı ve Arendell Elsa ve Anna dedi ve topu fırlatıp Arendell 'e gitti . "

Peki madem hepiniz uyuyordunuz bunları nasıl öğrendiniz? " Bunları bize Jamie anlattı " "Bir sorum daha var : Arendell neresi Anna ve Elsa kim ?" "Jamie 'nin söylediğine göre Arendell Karlar Ülkesi adlı bir animasyondaki ülkeymiş ve bu Sofia 'nın en sevdiği animasyonmuş ."
Peki o zaman hadi gidelim . Kuzey 'in kızağına bindik ve Arendell ' e doğru yola çıktık .

 Farklı Bir Jelsa HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin