Elsa

353 14 39
                                    

" Hey Elsa, bekle ! "
" Ne oldu Diego? "
"Bu gün okuldan sonra bizimkilerle milk shake içmeye gideceğiz sende gelmek ister misin ?"
" Ben bilemiyorum Diego.  Anna'ya sormam lazım çünkü bu gün onunla alışverişe çıkacağız. "
" Eğer geleceksen bana haber ver güzelim. "                                                                                                                       "Güzelim mi ?"                                                                                                                   " Evet ne oldu? Bir sorun mu var Jack?" 

Jack kelimesinin üstüne basa basa söylemişti. Jack kolunu omzuma attı ve ( JACK KOLUNU OMZUMA ATTI) 

"Güzelim dediğin kız BENİM güzelim olduğu için bir sorun var Diego. "

Jack ve Diego birbirlerine ölümcül bakışlar atmaya başladı. Ta ki Diego' nun sahte gülüşüne kadar. 

"   Hadi ama dostum biraz sakin ol. Kötü bir amacım yok sadece belki biraz takılırız diye düşündüm. "

" Bizim dost olduğumuzu kim söyledi?  Hadi güzelim gidiyoruz. "  

  Kolu hala omzundayken arkamızı dönüp uzaklaştık.  Okulun  kapısına vardığımız zaman Hıçkıdık, Anna Merida ve Rapunzeli bizi beklerken bulduk. 

Hıçkıdık bizi görünce bilmiş bilmiş sırıtmaya başladı. Anna ise şaşırdın mı sevinsin mi bilmez bir şekilde bakıyordu. 

 Farklı Bir Jelsa HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin