Sıkıntıyla eşyalarımı toplarken aklıma müthiş bir fikir geldi.
Neden Elsa ve Anna'yı da yanımda götürmüyorum?
Neden olmasın böylece daima onun yanında olurdum. Hemen gidip fikrimi Kuzeye açıkladığım zaman kabul etti.
Elsa 'ya fikrimi açıkladığım zaman sevinçten çığlık attı ve boynuma atladığı zaman beraber yere yuvarlandık.
Gözlerini ilk defa bu kadar yakından görüyordum gerçekten müthişlerdi.Ona bu şekilde baktığımı görünce utandı.Hemen üstümden kalktı.
"Şey ıı tamam ben Anna'yı haber vereyim hemen. "
"Peki. Acele et Elsa"
"Bundan emin olabilirsin. "~~~~~~~~
Elsa ve Anna'yı hazırlanmıştı. İnsanların dünyasına doğru yola çıktılar.
İnsanların dünyasında Amerika adlı bir ülkede kalacaklar ve okul adı verilen insanların eğitim gördüğü yere gideceklerdi.
Bu olaylar olurken Sofia boş durmamış kendi tabiriyle "Uzun saçlı prenses (Rapunzel), Uçan kertenkele çocuk (Hıçkıdık), Kıvırcık Domatesi (Merida) yanına getirmişti.
Kuzey bu teklifi ( okula gitmek) onlara yaptığı zaman Merida ve Rapunzel hemen kabul etti. Ama Hıçkıdık biraz sorun çıkarttı. Sonuçta bakması gereken bir köy ve elinde baltayla onu bekleyen bir Astrid + Sahibini özleyen bir Dişsiz vardı.
Kuzey ve diğerleri (Diş hariç) bu durumu kabul ettiler. Diş onlarla beraber okula gitmeyi teklif etsede peri olduğu ve kanatlarını saklayamayacağı için bu önerisi reddedildi.
Daha sonra bu ekip okula yürüme mesafesinde iki katlı bir villaya yerleştiler. Okula kayıtları yapıldı. Alışveriş gibi birkaç sorun dışında hazırdılar .
~~~~~~~~~~~" En büyük oda benimm"
"Anna biraz yavaş olsana bizden başka bir sürü kişi var burda "
" Tamam tamam. Ama yinede en büyük oda benim "
" Anna beni sinirlendirme"
"Sustum"
"Evet çocuklar ben Jack. Hikayemi anlatamayacağım çünkü hepiniz biliyorsunuz.Hobilerim buzlu olan her şey, bir de kızlar"
" Ben Elsa. Bende buzlu şeyleri ve elbise tasarlamayı severim."
"Ben Anna, Elsa'nın kardeşi. Her türlü aktiviteye bayılırım. Özelliklede içinde küçük tatlı çocuklar ya da hayvanlar varsa."
"Ben Rapunzel ama bana Punz ya da Punzie diyebilirsiniz. Saçlarla uğraşmak benim en sevdiğim şey. Her ne kadar saçlarım artık kısa olsada."
"Ben Merida ( Brave / Cesur filmi karakteri). Ata binmeye ok atmaya kılıç kullanmaya bayılırım çocuklar tane küçük yaramaz kardeşim var. Birde perileri nefret ederim. Bana bulaşan pelinin kanatları olmasada bir peri gördüğüm zaman kanatlarını kesip ağzına sokabilirim. "
¬İşte bu kıza bayıldım diye aklından geçirdi Elsa ¬
" Ben Hıçkıdık, silah kullanmaya ejderhaya binmeye ve Dişsize ,Astride bayılırım. "
"Tamam şöyle böyle tanıştığımıza göre işleri halletmeye başlayabilir. Burada bir yapılacaklar listesi var.
İlki alışveriş. İlerde bir süpermarket var oradan alışveriş yapabiliriz."
~~~~~~~" Ah kollarım koptu. Bir daha bu kadar çok alışveriş yapmayalım."
"Aaa Merida bu daha başlangıç o kadar güzel şeyler var ki yalnızca çok az bir kısmını satın aldım. "
" Az bi kısmını mı? "
"Evet tatlım."
Diğerleri en fazla beş veya altı poşet eşya almıştı. Rapunzel ise on poşet ve hepsini kendisi taşımıştı. Minyon bir kızın bu kadar fazla ağır eşya taşıması şok ediciydi .
Hepimiz eşyalarımızı alıp odalarımızda çekildik. Ertesi gün okulda ilk günümüzdü. Acaba nasıl olacaktı? Bu düşünceler içinde uykuya daldım...Selam ben geldim. Nasıl olmuş? Yorum ve votelerinizi bekliyorum ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Bir Jelsa Hikayesi
FanfictionBir Kraliçe. Özel güçleri var. Mükemmel ama asi bir görünümü var. Ayrıca yapayalnız ... Yakışıklı Bir Genç. Onun da özel güçleri var. Asi ama mükemmel görünümü var. Kalabalığın ortasında olmasına rağmen çok yalnız. Jack Frost ve Kraliçe Elsa...