"Evet arkadaşlar ilk temizlik sırasını kim almak ister?"
"Ne temizlik mi yapacağız?"
"Eveeet Merida. "
" Ah ahaha hiç güleceğim yoktu. Temizlik ha. Punzie çok komiksin. "
" Ben ciddiyim Merida. "
" Ah şuraya bakın bir yavru ayı! "
( Cesur'u izleyen bilir Merida gönderme yapıyor.)Merida bu şekilde bağırıp odasına kaçtı ve odasının kapısını kilitledi. Bizi duymamak için aşırı yüksek sesle müzik açtı. Punzie umutsuzluğa kapılmadan devam etti.
" Tamam şimdi kim yapmak ister? Hıçkıdık biraz temizlik yapmaya ne dersinnnn?
"Hayat felsefem daima bayanlara öncelik vermektir o yüzden üzgünüm hanımlar. İlk temizlik sizin."
" Madem Hıçkıdık' ta yapmıyor o zamaaaan .... "
" Ben yaparım Punzie. "
" Aaa gerçekten mi? "
" Evet neden olmasın ki? "
" Çok teşekkürler Elsa benim hemen tasarım kulübü için çıkmam lazım gelince görüşürüz. "
" Ne yani yardım etmeyecek misin? "
" Niye edeyim ki? Sen yapmayı kabul ettin. Kolay gelsinnn"Bütün temizlik bana kaldı. Aman ne harika(!) . Her neyse kolları sıvadım, işe başladım.
Salon, mutfağı önce süpürdüm ardından sildim. Çerçeveleri tozunu aldım.Mutfak dolapların kapaklarını sildim. Bulaşıkları yıkadım yerleştirdim.
Sanırım bu işleri sırasına göre yapmadım ama olsun sonuçta yaptım.
Holü süpürmeyi en sona bırakarak kendi odamı (haliyle Anna'nın da odasını) süpürüp sildim. Anna 'nın dolabı biraz dağınıktı. Onu düzeltim. Ardından hole geçtim.
Merida ve Hıçkıdık odalarında olduğu için onların odalarını süpürmedim.
Rapunzel'in odası gayet toplu ve temizdi. Ben de bu yüzden yalnızca süpürdüm.
Jack' in odasının önüne geldiğim zaman süpürgeden çıtır çıtır sesler gelmeye başladı. 2 saatlik ev temizliği bilgimin bana verdiği yetkiye dayanarak odasının pis olduğuna karar verdim.
Kapıyı açıp odasına girdiğim zaman yerler buruş buruş kağıtlarla, kalem ucu, silgi tozu, kıyafet, bir kaç parça yiyecek ve daha neler neler ile doluydu.
Süpürgeyi kapatıp yerdeki kağıtları, kıyafetleri ve büyük parçaları topladım. Çöpleri çöpe kıyafetleri kirli sepetine doldurdum.
Ardından odasını süpürdüm. Normalde eldiven kullanmadan yerleri silerdim ama bu sefer eldiven kullandım.
Hazır başlamışken kitaplığı toplayayım dedim. Masasının üzerindeki dev kitap yığınını görünce az daha vazgeçiyordum ki aklıma:
"Bir kraliçenin daima kararlı ve azimli olması gerektiği" geldi. Bende pes etmedim.
Kitap yığınının yarısını kucağıma aldım. Önümü göremiyordum. Birden kendimi yerde ve kitapları üstümde buldum. Şansıma lanet ederek kalkarken iki kitap arasında kalmış bir defter farkettim.
Acaba defterde ne vardı? Çünkü Jack'in normal okul defterlerine benzemiyordu.Açmak üzereyken kendimi durdurdum çünkü bu benim defterim değildi ve birisi benden izinsiz eşyalarımı karıştırma hiç hoşuma gitmezdi. Ama dayanamadım. Ne olacak ise olsun deyip defteri açtım.
Defterin tamamı boştu. Bir sayfası hariç.... ( Multiiii ❤)
Be be ben mi? Jack niye beni çizmiş ki? Yoksa o da mı bana karşı bir şeyler hissediyor? Sanırım yoksa başka açıklaması olamaz. İnanamıyorummm.~~~~~~~~
Temizliği bitirdikten sonra kendime bir kahve yaptım, oturup kahvenin tadını çıkarmaya başladım. Evde bir sessizlik ve huzur vardı. Punzie yemek yapıyor, Anna ( zavallıcık) ödev yapıyor, Merida Nick ile buluşmaya gitti ve Hıçkıdık ise odasında oturuyordu. Kahvemi yaralanmıştım ki Jack eve geldi. Başıyla bana selam verip çantasını ayakkabıların kenarına bıraktı. Odasına girdi. İşte o an kıyametin koptuğu andı....
Selammmm! Tam en heyecanlı yerinde bölümü bitirme keyf. Asskdndk.
Her neyse gençler. Ne fark ettim tahmin edin bakalım. Okunma sayısı vote ve yorum sayısı gittikçe azalıyor :'( Bu hiç hoş değil.
İki bölüm sonra özel röportaj var acaba kiminle röportaj yapsam hımmm.
Bu bölümü bana daima destek veren komik yorumlarıyla beni gülümseten Jelsa_Kitap_Tilkisi ' ne ithaf ediyorum.
Yorum yapan ilk kişiye ithaf edeceğim.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorummmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Bir Jelsa Hikayesi
FanfictionBir Kraliçe. Özel güçleri var. Mükemmel ama asi bir görünümü var. Ayrıca yapayalnız ... Yakışıklı Bir Genç. Onun da özel güçleri var. Asi ama mükemmel görünümü var. Kalabalığın ortasında olmasına rağmen çok yalnız. Jack Frost ve Kraliçe Elsa...