18.bölüm İntikam

684 27 24
                                    

Lisadan

Sabah heryerim tutularak uyanmıştım. David hala uyuyordu ten rengi normale dönmüş yarası kapanmıştı sadece uyku ilacı yüzünden uyanmıyordu. Onun için çok korkmuştum ona birşey olması demek benim ölmem demekti. İçecek birşeyler almak için kalkıp arkamı dönmemle kolumdan tutulup yatağa çekilmem bir olmuştu

"daviid ne yapıyorsun bir yerin ağrıcaak ama"

"unuttunmu güzelim ben bir vampirim ve acılarım ucucudur"

"biliyorum bebeğim ama yinede ucuz atlattın"

"hmm bebeğim ha ben sürekli bu duruma düşim ozmn"

"daviiid küçük çocuk gibisin"

"şuan düşündüğüm bu değil şuan düşündüğüm dudakların"

Dudaklarıma küçük küçük öpücükler kondururken odaya birden james daldı.

"oowww yanlış zamandamı geldimm"

"james senin ayaklarına beton döküp denize atıcam"

"onu daha sonra yaparsın davidciğim ama şuan daha büyük sorunumuz var"

"ne"

Aşağı hep birlikte inmeye başladık koltukta yatan birisi vardı b-bu klaus..

"ne işi var bunun burda nie aldınız bu kaltağı"

"David ona kanından içirmen gerekiyor"

"ne alex kafayımı yedin sen o beni neredeyse öldürüyordu ve ben onu ısırdığım için kurtarmalımıyım SİKTİR ETSENE"

David bağrıyordu sinirden elimi sıktığını farkında bile değildi.

"baksana alex onu iyileltirmicem çok istiyorsan kendi kanını ver"

"david sen ısırdın ve senin zehrin var"

"lan sizin derdiniz ne bu siktiğimin adamı ne zaman kıymete bindi bana bak alex acımam hepinizin boynunu yerinden sökerim bu piçte umrumda değil"

Alex davidin sözlerinden sonra hiçbirşey söylemedi. Tam davidle kapıdan çıkacakken Klausun davidi durduran sözleri hepimizi şoka sokmuştu.

"Abin elimde ve beni iyileştirmessen o ölür dostum"

Davidin abisimi vardı kafamda yüzlerce soru birikmişti. David dolu gözlerle klausa döndü.

"biliyormusun klaus oda sende benim umurumda değilsiniz"

"aaa öylemi o öyle demiyordu ama abiciğin tam sana gelecekken benim elime düşmesi kötü oldu"

"klaus sen burda geberip gideceksin ve bende büyük bir zevkle seni izleyeceğim"

David biraz hava almak için bahçeye çıkmıltı az önce olanlar rüya gibiydi bana bile anlatmamıştı sahiden david bana ailesi hakkında hiçbirşey anlatmamıştı ki. Klaus daha kötüye gidiyordu benim bu işi halletmem gerekiyordu belliki klaus bişiler biliyordu ve bu davidin canını yakacak birşeydi ama önce davidi ikna etmeliydim.

Bahçeye çıktığımda david yere uzanmış yıldızları seyrediyordu benim geldiğimi farkedince yanağında süzülen gözyaşlarını sildi

"sevgilim iyimisin."

"iyiyim birtanem gel otur"

"noluyo david neydi bu şimdi"

"..."

"neden sessiz kalıyorsun bak içinde birşeyler biriktiriosun ve o canını yakıyor anlat bana kurtul anlat lisana hadi bebeğim"

"lisa ben onu kurtaramam eğer kurtarırsam o gelir"

"bak abinle her ne yaşadınız bilmiyorum ama o senin akraban ve onu ölüme terketmek gibi bir lüksün yok gelsin sen ve ben onunda üstesinden geliriz"

"bilmiyorsun lisa o-onda merhamet duygusunu bulamassın yaklaşık 50 yıldır insanlığı kapalı duygusuzun teki ve gelirse beni mutsuz etmek için yakınlarıma zarar verir lisa sana bişi yapar die ödüm kopuyor o göt herifin teki"

Elimi yanaklarına götürdüm.

"Şşş david sakın öyle düşünme ben özel bir ırkım bana asla zarar veremez"

"biliyorum ama ilişkimize verir"

"hayır asla veremez benim seni bırakmak gibi bir niyetim yok"

"seni seviyorum.."

"ahhh bende seni seviyorum"

Davide sarılmak benim bu dünyadaki en büyük lütfumdu.

"onu iyileştiricekmisin"

Kafasını salladığında dünyalar benim olmuştu. İşte benim sevdiğim adamdı. Yerden kalkarak içeri geçtik. Klausun bilinci yarı kapalı yarı açıktı.

"eveet kurtcuk beslenme zamanı"

"vaay fikrini değiştirdin demek hahah"

"bana bak swn lisaya şükret yoksa burda çürür giderdin anladınmı abi konusuna gelirsek ona istediğini yapabilrsin"

"ahh tamam hadii canım çok yanıyor

David kolunu ısırıp klausun ağzına sokmuştu klaus davidden beslendikten sonra bilinci kapanmıştı. David yukarı çıkıyordu. Klausun yarası oldukça büyük ve dağılmıştı iyileşmesi zaman alıcak gibi duruyordu
____________________

Veeeee sooon ahhh admin ahh niye geç bölüm atıyorsun dediğinizi duyar gibiyim sonuna kadar haklısınız kusura bakmayın..

Sizce bölüm nasıldı ve davidin abisi nasıl bir karakterdir sizce?

İleriki bölümlerde neler yazmalıyım yada eklemeliyim?

Vee son olaraj bu jamesin patavatsızlığı ne olucak? 😅

Kitabımı okuduğunuz için size sonsuz teşekkürler yorumlarınızı bekliyorum sizleri çok çok çok seviyorum dikkat edinn yeni bir bölümde görüşmek üzere 🖤

Vampir Okulumu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin