Müdür bir yere gitmişti geri döndüğünde elinde büyük bir kutuyla dönmüştü. İçinde ne olduğunu merak etmiştim. O anda müdür konuşmaya başladı.
" evet arkadaşlar sanırım şuan hepiniz açsınız aranızda ilk defa kan içecek olanlar var onun için işk önce onlardan başlicam lisa yanıma gel kızım"
Aman tanrım kan içicektim eninde sonunda olucağının farkındaydım ama aklıma getirmem bile midemi bulandırıyordu müdürün yanına gittim bana serum torbasının içerisindeki kanı uzattı kana baktıkça hem midem bulanıyordu hemde diş etlerim sızlıyordu. Sanırım dişimin sızlama nedeni kanı arzulamamdı. Şuan kana kitlenmiş bir şekilde bakıyordum o sıra müdür konuştu.
"Lisa kana direniyosun bunu yapma bir yudum alırsan devamı gelicek iç şunu"
Ağzımı kan torbasına yaklaştırdıkça dişlerim yerinden oynadığını hissedebiliyordum muhtemelen gözlerimin rengide değişmiştir. Torbanın tıpa yerini dişimle sökerek yere tükürmüştüm. Sonra içime çekmeye başladım içtim, içtim ve içtim tatı ilk başta midemi bulandırdı ama içtikçede canım istiyodu nasıl bir çelişkiydi bu böle en son çekişimde ağzıma kan gelmedi sanırım son damlasına kadar içmiştim. Birden midem bulandı ve tuvalete koştum.
David'den
Lisa kanı saniyeler içerisinde içmişti. Bu onun için ilkti onun için endişenmiştim kanı iöerken gözlerini kapatmıştı sonra gözünü açar açmaz tuvalete koştu sanırım midesi bulanmıştı bende ilk defa kan içince böyle olmuştum. Günlerce kendime gelememiş hiç kan içmemiştim kan içememenin karşılığı benim için ağır olmuştu düşüncelerimi dağıtarak lisaya odaklandım.Lisa'dan;
Midem çok fazla bulanmıştı bir an ve direk kusmuştum. Elimi yüzümü yıkadım ve çıktım kapının orda davidle karşılaştık."İyimisin biraz daha"
" evet geçti biraz"
"Böyle olur ilk zamanlarda merak etme küçük"
" ya neden sürekli küçük kız diyosun "
"Seni sinirlendirmek hoşuma gidiyo çünkü" dedi gülerek.O an utanmıştım güldüğü zaman gamzeleri çıkmıştı ve gerçekten tatlı duruyordu. Demek beni sinirlendirmek hoşuna gidiyordu şuanlık benden güçlü olduğu için ona birşey yapmicaktım. Ama benim genlerimde büyücülükte vardı ve onda yoktu.
Büyücülük yeteneğimi güçlendirdiğim zaman ona göstericektim gününü. Düşüncelerimden sıyrılarak salona geri döndük ve müdür bana seslendi.
" lisa daha iyimisin"
" iyiyim teşekkür ederim "
" evet arkadaşlar lisada iyi olduğuna göre sizinle sinir testi yapacağız bugün.Hoca sinir testi diyince herkezin yüzü düşmüştü nasıl birşeydi ki bu sinir testi gerçekten merak etmiştim.....
Eveeet arkadaşlar tekrar birlikteyiz uzun bir süredir yoktum bazı sebeblerimden dolayı size şunu söyleyim sizi üzen kişilerin yasını tutmayın gerçekten hayat giden birisinin yasını tutmak için uzun değil sizin kalbinizi kıran kişi için üzülmeyin silin hayatınızdan geri döner diye düşünmeyin dönmüyo dönsede eskisi kesinlikle olmuyo onun için boşverin gitsin siz ondan daha değerlisiniz herneyse bir sonraki bölümde görüşmek üzere hepinizi çok seviyorum..😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulumu?
VampiroLisa melez olduğunu öğrenir ve onu birsürü macera bekler ve tabi kocamanda bir aşk.