Lisa'dan:
Sabah uyandığımda davidin kafasını Boynumun arasında buldum. Bana küçük bir çocuk gibi sıkıca sarılmıştı. Saçları dağılmış bir halde masumca uyuyordu. Bu mağsumluğun beni ölüme götürebilecek olması oldukça ürkütüçüydü. David öyle biriydiki yeri geliyo dünyanın en romantik erkeği yeri gelincede en acımasız birisine dönüşüyordu. Ama asla David den vazgeçilemiyordu. Artık bundan sonra görücektim bu olayda hatasının olmadığının nasıl kanıtlayacağını.
Mırıldanarak uyandı. "lisaaa"
Korkmuş bir hali vardı
"burdayım David"
"ahhhh tanrıya şükür kabus gördüm lisa gene gidiyodun beni bırakıp gidiyodun tekrar o 3 ayı yaşadım lisa"
"tamam geçti david burdayım" dedim yüzünü okşayarak napıyordum ben elimi birden çekerek kucağımda birleştirdim hemen gardımı indirmiştim.
Sonra david elimi tekrar iki avucunun arasına aldı."bak lisa sana birşey anlatacağım"
Tedirgin duruyordu sanki dokunsan ağlayacak gibiydi daha sonra dikkatle dinledim.
"ben 10 15 yaşımda ya vardım ya yoktum benim eee benim b-bir abim vardı."
"n-ee abinmi"
"lütfen dinle zaten anlatıcaklarım kolay birşey değil lisa"
"peki kusura bakma"
"neyse evet bi abim vardı hani sana demiştim ya senden önce hayatımda 1 kişi oldu diye işte tam o zamanlardı beni aldattığını öğrendiğim zamanlar ben herşeyimi abimle paylaşırdım oda bilirdi onu sürekli ikimiz yani benim zorumla onu görmek için onun evinin oralardan geçerdik. Bir gün işte gene abime yalvar yakar ikna etmiştim onu. Tam odasının olduğu pencerinin önünde durmuştum büyük bir heyecanla görürüm belki diye. Sonra onu ne şekilde gördüm biliyormusun? bi erkekle öpüşürken tabi abim yanımda gurur yaptım ağlasam ağlayamıyorum sonra bir şekilde kaçtım yanından ormanlığa doğru nerden bilebilirdim peşimden geleceğini sonra bi ses duydum ağaç çatırdısıydı. o günün gecesinde büyük bi fırtına olmuştu. S-sonraa dev gibi bir ağaç abimin üzerine devrildi. Lisa o an ne yapacağımı bilemedim dona kaldım. kendime gelmem zaman aldı biraz bi koşu gittim abimin yanına tuttum elini. Biliyormusun lisa o halde bile gülüyordu. Gitmesin istedim beni bırakamsın o an o ağacın altında benim olmamamı istedim benim suçumdu. Lisa son sözleri ne oldu biliyormusun "üzülme dostum o kız zaten sana yakışmıyordu. Ama zamanı gelince sanin ona onun sana yakışacağı birisini bulacaksın. Ozaman onun elini her ne olursa olsun bırakma yoksa affetmem ha bide bana gelirsek ben seni hep yukarıdan aynen böyle gülümseyerek izleyeceğim ağlama olurmu"dedi lisa acı çekiyordu ve benim suçumdu ondan beridir kimseyi almadım hayatıma hep kızlara karşı soğuk davrandım eper yakın olsatdım belki aşık olurdum sahip çıkamam kalbime tutamam sözümü diye korktum. Sonra sen çıktın karşıma senden uzak durmak mümkün olmadı sende bi çekim kuvveti vardı sanki. O gün anladım yanıma yakışacağın sen olduğunu onun için seni herkezden sakınmam bunu kötü anlama senide kaybedemem lisa ben bunca yıl hayatıma kimseyi almadım tam almışken değil onu aldatmak başka kızlara dönüp bakmam bile nolur affet beni lisa sende beni bırakma"
David ağluyordu ona kocaman sarıldım onu bırakamazdım ki.
"şşş sakın sakın bidaha böyle düşünme ben seni nasıl bırakabilirim ben sana inanıyorum David seni bu kadar severken asla uzaklaşamam"
Birbirimize daha sıkı sarılmıştık sonra david yatağın içinde başını karnıma koyup sarıldı o an hiç bitmesin isterdim ama tabikide imkansızdı.
"sevgilim hadi kalkta kahvaltı hazırlayalım"
"yaaa lisa nolur biraz daha böyle kalalım lütfeen"
"hayır kalk bakalım kahvaltı hazırlicazz"
Davidi zorda olsa kaldırıp mutfağa inmiştik. Kahvaltı hazırlamaya koyulurken david buna izin vermiyırdu ya sarılıyo ya sürekli öpüyordu. Artık dayanamıyordum tamam bana sarılmasından öpmesinden asla bıkmam ama herşeyin bi yeri vardı canım.
"daviid yeter ama aaa bak konsantre olamıyorum senin yüzünden bi sakince otur şu masay-"
Lafımı bitirmeme izin vermeden dudaklarıma yapışmıştı. Ona karşılık veriyordum o an herşeyi unutmuştum ama unutmamam gerwken birley vardı ki biraz daha böyle devam edersek bunun sonu yatak odasında biticekti. Hemen dudaklarından ayrılarak ağzına domates soktum.
"yaaa lisaaa hemen batır yaa şurda bi romantik an yaşıyoruz sıçıyosun hemen iiçine yaa"
"napim durdurakmı biliyosun şimdi kahvaltı hazırlicam sen uslu uslu orda oturucaksın kahvaltı yapıncada okula gidicez en son ne zaman okula gittik hatırlamıyorum" dedim gene üstüme üstüme geliyordu ne bu çocuğun derdi işi yatak odasına doğru götürüyordu aaa ayıp birşey.
"ne okulu sevgilim ya hem biz burda iyidik sen ben başbaşa hem öpüşmekten başka şeylerde yapardık"
"öhmm öhömm d-david sevgilin sen bak tabağını bitirnemissin koydum önüne yesene b-bende üzerimi değişim çıklım" deyip hemen kaçtım.
"senin utanmana bayılıyorum ama unutma bu ko u burda kapanmadı küçük hanım" die bağırdı arkamdan. Bu adam beni utandırmaya gerçekten bayılıyordu.
David'den
Lisanın utanması benim çok hoşuma gidiyordu bu sefer kaçnasına izin vermiştim ama bir dahakine asla. O sırada telefonum çaldı arayan Alexti.
"efendim bro"
"kanka sana kötü haberim var"
"noldu lan anlatsana çatlama adamı"
"kanka okulda herkez sizi konuşuyo"
"ne diye amına kodum desene"
"kanka okul sizin amyle yarı çıpkak öpüşürken fotolarınızla dolu"
"neee lan oğlum kim yapmış"
" bilmiyorum amk ama amy değil oda bu durumu görünce utancından yurt dışına kaçtı siz bence biraz daha orda kalın ortalık yatışsın ben haber ederim"
" lan amk bunu yapan şerefsizi bulun bana alex sikecem onun belasını onu bana çabuk bulun"
"merak etme siz bi hafta felan daha kalın haber edecem ben"
"tamam bay bay"
Deyip telefonu kapatmıştım o sırada lisa geldi.
"hadi sevgilim gitmiyormuyuz"
" eee aşkım bi sorunumuz var!!!!!"
___________________
Eveeet bir bölüm sonu daha arkadaşlar yazıyorum ama umarım beğeniyosunuzdur
*sizce o fotoları kim asmıştır?
* ileriki bölümlerde david ce lisa arasında +18 şeyker olsunmu?
Kendinize iyi bakın yorum ve votelerinizi bekliyorum seviliyorsunuzz😝😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulumu?
VampireLisa melez olduğunu öğrenir ve onu birsürü macera bekler ve tabi kocamanda bir aşk.