Sabah gözlerimi mutfaktan gelen enfes bir kokuyla açmıştım yemek yemeyi çok çok çok severdim hemen bir koşu mutfağa indim.Babam en sevdiğim omleti yapıyordu.
" Günaydın benim güzel kızıma"
"Immmm günaydın babacığım "
"Bugün okulunuza sizi bırakıp biz yola çıkıcaz"
" hiç gerek yok aslında konum atsan biz giderdik"
" olabilir aslında robert amcanada bir soralım"
Merdivenden inen robert amcam telefonda birisine kızarak aşağı iniyordu babam vampir güçleriyle dinliyordu tavırlarına bakarsak ben henüz hiç birşey öğrenemediğim için insan dışı bir şey yapamıyordum.
" ne oldu robert ? "
" yolda anlatırım tyler "
" kızlar biz size okulu konum atsak olurmu benim acil işim çıktı tylerla dönmek zorundayız"Lindayla aynı anda olur demiştik. Konumu gönderip hemen çıkmışlardı merak etmiştim açıkcası neyse daha sonra babamdan öğrenirdim.
" eveet linda hadi hazırlanıp şu yeni okulumuza bir bakalım artık yemeyi bırak " dedim kahkaha atarak
"Tamaam hemen hazırlanıyorum"
Odalarımıza gidip hemen üstümüzü giyindik.Lindanın giydikleri
Lisanın giydikleri
İkimizde hafif bir makyaj yapıp yola çıkmıştık. Yolda giderken müzik açıp eğlenmiştik okula gelmiştik büyük bir okuldu okulun bahçesine girdiğimizde herkez bize bakıyordu özellikle erkekler düşecekmiş gibi kızlarsa kıskanç gözlerle bizi süzüyorlardı. Bu durum beni sinirlendirmişti hızlı adımlarla okula girdik. Danışmayı bulmuştum sonunda.
" merhaba ben lisa okula yeni geldik buda arkadaşım linda "
Muhasebe hayran gözlerle bizi izliyordu.
" sen o melezmisin?"
"Evet efendim "
" tamam sana kıyafetlerini veriyim vee sınıfınız 12-A okulun en güçlülerinin olduğu sınıftır başta biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz ama alışırlar daha sonra"
Ne dediğini anlamamıştım ne gibi bir sıkıntıydı ki düşüncelerimden ayrılmama sebeb olan birinin bana öküz gibi çarpmış olmasıydı.
" yavaş be hayvan "
"Sen bana hayvanmı dedin "
Kafamı kaldırdığımda gözlerime inanamamıştım bu sahildeki çocuktu
" david ? "
"Seen küçük kızz gözlerin açık yürümelisin "
" yürüken sana sormicam " dedim göz devirerek
Nedense herkez bizi izliyordu ne vardı bu kadar bakıcak altı üstü birine çarptım daha fazla davidle muhattap olmamak için arkamı dönüp gidicekken beni kendisine çekti çok yakındık büyük ihtimal oda bu kadar yakın durmamızı beklemiyordu.
"Hey küçük kız birşeyi unutmadınmı sencede?"
" yoo neyi unutmuşum ki" nefesini hissedebiliyordum resmen.
" özür dile !"
" hahaha ne özürmü tabikide hayır " diyerek ittim ve sınıfıma gittim.
David'den
Onu kendime çektiğimde gerçekten bu kadar yakın olucağımızı tahmin etmiyordum. Benden özür dilememişti bunu ona göstericektim . Kokusu beni etkisi altına almıştı onun yerinde başkası olsa kesin özür diletirdim ama onu nedense incitmek istemedim." hey dostum sencede yakın olmadınızmı yenge adayımı yoksa"
" james kes sesini biliyosun benim kızlarla olan ilişkimi istiyosan sen kendine sevgili yap "
" ben onu sana bırakıyorumda yanındaki öok güzelmiş bee"
" alex sustur şu malı"
İkiside kahkaha atarak omzuma vurdular. Daha sonra bahçehe çıktık. Aklım hala lisadaydı ilk defa bir kıza karşı nefret duymadım. Ve beni ilk defa bir koku böylesine büyüledi." david gelmiyomusun zil çaldı" dedi alex
" tamam geliyorum"
Lisadan
Aklım koridorda olanlarda kalmıştı. Gerizekalı şey özür dilicekmişim birde çok bekler zil çalarak kendime gelmemi sağladı. Hoca girmişti herkeze selam verip yerine geçti o sırada kapı çaldı. Ne gelen daviddi hayıır yaa aynı sınıftamıydık. Hoca istediği bir yere geçmesini istedi. Benim salak arkadaşım linda bir arka sıraya geçmişti ve benim yanım boştu.İçimden dua etmeye başladım umarım yanıma gelmezdi.off hayır yaa buraya doğru geliyordu. Yanıma oturdu bi arkadaşıda lindanın yanına ne yapmaya çalışıyordu anlamıyordum.
"Hayırdır oturcak başka bir yer bulamadınmı ?"
" bulamadım küçük kız "
"Bana küçük kız demeyi kes be "
" daha özür diliceksin küçük kız"
"Çok beklersin"
Zil çalmış ve ders bitmişti normal matematik edebiyat işlemiştik ben vampirler hakkında bişi olur sanıyordum. O tarz dersler yarınmış. Sonunda okul bitmişti ve david'den kurtulmuştum. Arabaya doğru yürümeye başladık linda james denen çocukla anlaşabilmişti ve onu anlatıyordu daha fazla dayanamayark arabaya bindik eve doğru yol aldık.
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldim umarım beğenmişsinizdir david ve linda hakkında ne düşünüyorsunuz sizce olurlarmı düşüncelerinizi paylaşın ve voteleri unutmayın değerlisiniz💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulumu?
VampirLisa melez olduğunu öğrenir ve onu birsürü macera bekler ve tabi kocamanda bir aşk.