Alex'ten
Elinde kurt dövmesi vardı vampirler kurtlardan nefret ettiğine göre kurt tarafından biri olmalıydı ama bu seferde kurtlar bizim okula nasıl girmişti en son girdiklerinde sabır testi için gelmişlerdi bu konuyu müdürle konuşmam lazımdı"aleex knk daldın gittin sabahtan beri sana sesleniyorum"
"şu dövmeliyi düşünüyordum ne dion"
"siktir et şimdi onuda gel beslenmeye gidelim oğlum açlıktan ölüyorum"
"lan daha yeni beslenmedinmi mal"
"ya acıktım lan kalk işte"
Jamesi zorda olsa beslenmeye ikna etmiş ormana gelmiştik. Uzun zamandır bu ormana gelmiyorduk.
Jamesin bu orman için kötü anıları vardı az daha kardwşim dediğim kişiyi kaybediyordum. O an gözümde canlanmıştı.Yaklaşık 186 sene önceydi james kendini kaybetmiş koparıcı gibi bütün insanların kanını son damlasına kadar içiyordu arkasını gene ben topluyordum ceset saklayarak o zamanlar james bizdende uzaklaşmıştı zaten peşini arkasında bıraktığı insan cesetlerinden yola çıkarak bulmuştuk bütün bunların sebebi bir kız yüzündendi. O kız benim kardeşimin hayatını mahvetmişti. Bütün avcılar jamesin peşindeydi onu buldukları an öldüdeceklerdi. Neyseki onlardan önce biz bulmuştuk. Tabi bizimde bulmamız zor oldu. Onu ikna etmek felan gerçi iknada olmamıştı onu mineyle bayıltıp zorla evdeki zindan gibi yere kapatmıştık onu kendine getirmek tam 20 yıl sürmüştü. 20 boyunca onu ordan çıkarmadık kardeşime yaklaşamamak o kadar kötüydü ki biliyordum en ufak açıkta kaçıcaktı. İşte bu ormanda o kızı aldattığı kişiyle sevişirken basmıştı jamesi buraya getirip getirmemek arasında kalmıştım.
"james istersen başka bir yerede gidebiliriz"
"neden"
"yani ne bileyim işte amınakoyim biliosun neden olduğunu"
"alex siktirteme ben unuttum onu umrumda değil bi hayvan bulalım beslenip şu siktiğimin ormanından gidelim sende saçma sapan konuşma"
"tamam knka hadi ozmn ben çok acıktım"
Davidden
Sabah uyandığımda yanımda lisayı bulunca gece olanlar aklıma geldi. O artık benimdi sadece benim onu sıkıca sardım. Lisayı gerçekten seviyordum onun yanındayken kendimi çocuk gibi hissediyordum. Onunlayken huzurluydum mutluydum o benim diğer yanımdı ben onunla kendimi tamamlamıştım onu asla kaybetmeyecektim
Lisa yerinde kıpırdanarak uyandı elleri karnına gitti."canın acıyormu güzelim"
"evet biraz günaydın bu arada sevgilim"
"merak etme daha ilk olduğu için acıyordur geçer bir iki saate sanada günaydın minik kıız"
"hahaa vazgeçmiceksin demi"
"aslaa hahahaa hadi gel seninle kahvaltı hazırlayalım"
Bizde normal insanlar gibi besleniyorduk bazen ama yumurtanın yanında çay yerine kan vardı sadece bugün okula dönmek zorundaydık bir sürü işimiz vardı o resimleri asanları bulup kafasını koparacaktım daha kahvaltı masasına oturup bişiler atıştırıyorduk lisa birden duraksadı.
"iyimisin bebeğim"
"bulduum david bulduum"
"neyi buldun lisa endişelendirme ki"
"resimleri asan kişiyi buldum klaus"
"söylediği isimle kan nefes boruma kaçmış öksürmeye başlamıştım"
"d-David iyimisin iyiyimde sen nerden biliosun"
"ya o sürüsünün lideri ve o gün mağzadayken farkettimde sadece onun elinde dövme vardı ve alexin attığı resimle aynıydı"
David burnundan soluyordu bu dediğime sinirlenmişti ben sinirimi onunla karşılaşınca çıkarıcaktım sonuçta herkezden güçlüydüm.
"lisa hadi hazırlan yola çıkalım artık"
"tamam yarım saate hazırım ben"
"tamam"
Alexten
David arıyordu anasını satim kesin azarlicaktı."söyle bebeğim aşkııımmm sütlü lokmam"
"lan şerefsiz yavşama hemen yapanı buldum klaus yapmış o piçi yakalayın biz birazdan yola çıkıyoruz alex ben gelene kadar onu yakalamassan klausa yapacaklarımın hepsini sana yaprım"
"lan amk onun şeyini nie ben çekiom"
"alex ben dicemi dedim"
Lan klaus senin yüzünden ben azar yedim oğlum bekle lan beni ecelin gelio
"noldu lan kimmiş arayan"
"david yapanı bulmuşlar"
"kimmiş söyle bulalım"
"davidde öyle dedi zaten klaus yapmış onu bulmamız lazım"
"ne vay orusbu çocuğu yürü hemen plan yapalım iti bulalım hemen"
Eve döner dönmez plan yapmaya başlamıştık bu gece dolunay vardı tam dönüşüm sırasında yakalaycaktık onu kurtboğanla etkisiz hale getirip paketlicektik hemen kurtboğanları ve zincirleri hazırlayıp çantaya attık şimdi sıra ayın tam tepeye çıkmasını beklicektik....
_____________
Eveet yine bir bölüm sonu arkadaşlar çok geç attığımın farkındayım aklıma yazcak bişi gelmio sizde neler yazabilirim fikirlerinizi söylerseniz mutlu olurum sizleri seviyorum yeni bir bölümde görüşmek üzere🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulumu?
VampirosLisa melez olduğunu öğrenir ve onu birsürü macera bekler ve tabi kocamanda bir aşk.