~pořád pohled Lucky~
Zjistili jsme že to jsou ONI, tím ONI myslím Moon, Dejzr, Vitaa a Mattem.
Moc jsme si toho nevšímaly, aby jsme nevypadaly jako bláznivé faninky i když jimi jsme😅. Po chvilce jsme se začali smát jak debilové a oni se na nás podívali takovým tím pohledem "jestli jsme normální" (chápeme se že) a my dostaly ještě větší záchvat smíchuOmlouvám se za slovenštinu, ale překládám to na překládací co mám na klávesnici v mobilu. Když tak mě můžete v komentářích opravit budu za to moc ráda.
~Moon (Samo)~
ráno som sa zobudil ako prvý, šiel sem do kúpeľne sa obliecť a učesať si vlasy. potom som zobudil chlapcov ktorí ešte spali, všetci sme spali u Matyho (mattema) kvôli tomu že dnes ideme na GEEK CAMP, ako YouTuber. už sa veľmi teším, pretože mi písala Annie že tam ide ako "dieťa" a ide s nejakému kamarádkama.
Keď som zobudil chlapcov prezliekli sa, učesali si tie metly čo majú na hlave tak sme sa šli naraňajkovať. Mali sme lievance s javorovým sirupom, ovocím a šľahačkou.~magic time skip~
Keď sme prišli na stanicu, kúpili si lístok tak sme šli na nástupište 4S, Tam už čakal nás vlak (Pendolino 😅) a tak sme nastúpili do vagónu číslo 7. Tam už sedeli nejaké 4 dievčatá a ja zistil že jedna z nich je MOJE Annie, tak som ju tajné pozdravil a ona ma taky.~Maty (Mattem)~
Když jsme nastoupili do pendolina už tam seděli nějaké holky jednu z nich jsem znal byla to Annie Camel, všichni jsme holky pozdravili a sedli si na čtyřku vedle nich. Jedná byla fakt hezká, moc se mi líbila ale nevím jak se jmenuje. Najednou dostaly hodně velkej záchvat smíchu, a my se na ně jen koukali jak na blázny.
D(ejzr): čemu se smějete holky.
N: emmm.... ale ničemu
M(attem): ale vážně čemu se smějete.
Najednou jsem si všiml že v ruce mají mobil a tam jim hrálo nějaké video.
M: na co to koukáte
L: ...... na nic😅
Mo(on): Ale naozaj, na čo pozeráte
An: třeba vám to připomene tohle
Teď tam dám úryvek z jednoho videa na StudiMoonTV. Budu tam psát např. ( Mo -An, M-L) to znamená že to co říká např. Moon bude říkat AnnieMo-An: a pan, ooo najlepšie YouTuber že všetkých nás štyroch Moon
D-A: dovolím si nesouhlasit
M-L: já si dovolím že by tam mělo být napsáno Mattem,že tam maj gramatickou chybu.
N: už víte na co se koukáme
Mo: Nie,to je naša video, ako čítame gay fanfikce. Běžte do frasa.
Holky: 🤣🤣
-----------------------------------------------------------Chtěla bych vám jen říct že když jsem psala postavy tak jsem si nevšimla že jsem u Mattema napsala že mu je 17 už je to opraveny a je tam že mu je 18.
Jinak doufám že se vám tato část líbila, a omlouvám se že jí vydáváme až tak pozdě, ale celý den jsem měla nějak zaplněnej.
Už se můžete těšit na další kapitolu, vede tam malý souboj mezi Matym (Mattemem) a Luckou (Lunou). Ale už dost spoileru.
ČTEŠ
GEEK CAMP-(SMTV)
FanfictionPříběh vypráví o 4 dívkách co jedou na GEEK CAMP a tam se zamilují. Vydrží jim ta láska? Jak to všechno dopadne? Kdo se do koho zamiluje? Odpovědi na tyto otázky dostanete během čtení této fanfikce👻 Příběh psaný v mých třinácti letech takže je tam...