26. odhalení + party

856 25 6
                                    

~Annie~
Je čtvrtek, a to znamená že večer jdeme na párty k jedné holce od nás že školy. Každopádně od neděle jsme nic moc nedělali a tak jsme se s holkama dohodly že si zajdeme na nákupy, ale nejdřív ještě musí Luna (Lucka) vydat nový song který se jmenuje ,,Little do you know" a song který nazpívala a natočila klip s Matym na táboře ,,Dva světy"

~Naty~
Když jsem se ráno probudila, musela jsem hned běžet na záchod zvracet.
V: zlato jsi v pořádku
N: jo, jen jsem snědla něco co mi nesedlo
V: dobře, ale i tak si pojď lehnout a já ti donesu snídani
N: ne dobrý, já si pro tu snídani dojdu
V: ne, lež
N: tak dobře
Včera k večeři jsme měli sushi a tak mi nesedlo, to se občas stane, nechápu proč mi Víťa musí nosit snídani do postele. Doufám že si svoji snídani sní se mnou. Po snídani chceme s holkama jít nakupovat, tak snad mi bude už dobře.

Víťa po chvíli přišel, a přinesl dva talířky na kterých byl chleba s nuttelou😋.

~Lucka~
Ráno mě probudila vůně nuttely😄. Až když jsem se pořádně rozkoukala tak jsem si všimla Matyho který držel tác s jídlem. K snídani jsme měli chleba s nuttelou 😋. Po snídani si šel dát Maty sprchu, a tak jsem se rozhodla zveřejnit své dva nové songy. Jelikož jsem sebou měla notebook tak to bylo mnohem lehčí než to dělat přes mobil. Jako první jsem zveřejnila ,,Dva světy" tuhle písničku jsme s Matym nazpívali a natočili klip na geek campu. ,,Tak a je to zveřejněný, teď ještě tu druhou písničku" řekla jsem si pro sebe, když jsem zveřejnila první songu. Hned potom jsem šla zveřejnit tu druhou...... Tak a hotovo. Tak akorát, Maty zrovna vylezl z koupelny, která je součástí Annieina pokoje. Měla jsem krásný výhled na jeho vypracovanou hruď, protože přišel jen s ručníkem okolo pasu.
M: víš že je roztomilý když slintáš
L: já neslintám. Víš že jsi strašně sexy když máš jen ručník kolem pasu.😏
M: jestli chceš můžu si ho sundat😏
L: ale to bys potom musel sundat oblečení i mě 😏
M: žádný problém 😏

Maty se ke mě začal přibližovat a pak mě schodil na postel. Začal mi sahat pod triko a sundávat ho. Najednou se ozvalo ťukání a hlasy, jeden patřil mojí sestře druhý Áně a třetí Annie.
Podívala jsem se na Matyho otráveným pohledem.
N: Luci, doufám že už si vzhůru
L: ne vole, ještě spím
N: beru to jako odpověď 😄
L: co chcete
An: jen to že za půl hodiny jdem na nákupy
L: to už
A: no jasný, a jelikož jsem viděla Matyáše jak nese tác se dvěma talířky, tak mi je jasný že už si i po snídani.
L: Okay, za chvilku jsem u vás
N,A,An: dobře

M: já je asi zabiju
L: ti pomůžu 😂
M: ony jsou hrozný kazišuci
L: jo to jsou, ale neboj po party doděláme to co jsme začali
M: tak jo

Pak už jsem se šla do koupelny převlíknout. Do koupelny proto, aby mě Maty ještě nepovalil na postel a nedodělal to co začal 😂. Vyčistila jsem si zuby, vlasy si Sepla do vysokého culíku, dala si řasenku a lesk na rty a mohla jsem jít
M: sluší ti to
L: děkuju, ty taky nejsi k zahození
M: hej😂
L:😂papa
M: a pusu nedostanu
L: tak promiň
Přišla jsem k němu a políbili jsme se
L: tak čau, odpoledne se uvidíme
M: jj, ahoj

***

Už jsme s holkama v obchodě, šli jsme do paládia. Takže jsme lítaly z obchodu do obchodu. Když byl čas oběda tak jsme zašly do mekáče (klasika😂). Pak jsme zašli ještě do pár obchodů, a když už jsme měly ruce plné tašek, tak jsme se rozhodly jít domů. Ale když jsme odcházely tak začala hrát moje nová písnička ,,Dva světy". S holkama jsme se na sebe podívaly a začaly se trochu smát. Pak už jsme ale šly. K Annie jsme šli pěšky, takže jsme šli cca půl hodiny.

GEEK CAMP-(SMTV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat