Pov. Paula
Siedziałam przy biurku i coś sobie bazgrałam. Mamy nie było. Nagle usłyszałam dzwonek do drzwi. Z biegłam na dół i zobmaczylam kto to. Jednak nikogo tam nie było. Zobaczyłam jedynie kopertę leżącą na ziemi. Podniosłam ją i pobiegłam do pokoju, zamykając za sobą drzwi. Okazało się że jest to list z U.A.
Momentalnie ręce zaczęły mi się trząść. Powoli otworzyłam kopertę. Byo w niej napisane :Witaj Paula!
Jeśli otrzymałaś ten list oznacza to że dostałaś się do liceum U.A. Gratulacje!
Na 2 dni przed rozpoczęciem roku otrzymasz mundurek szkolny i potrzebne rzeczy. Prosimy także o stworzenie projektu stroju bohaterskiego i oddanie go któremuś z nauczycieli.
Życzymy powodzenia!Dyrektor szkoły
Byłam w szoku. Myślałam że nie uda mi się tam dostać. A jednak.
Czekałam teraz tylko na mamę by powiedzieć jej o tym co tu się właśnie stało. Zadzwoniłam do Shoto.Sh: Halo?
P: Cześć to ja Paula
Sh: O cześć. Jak tam u ciebie??
P: U mnie jest wszystko dobrze. Przyszedł do mnie list z U. A. Do ciebie tez?
Sh: Super. Do mnie też. Mam nadzieję że będziemy w tej samej klasie
P: Ja też mam taką nadzieję.
Sh: Muszę już kończyć. Do zobaczenia!
P: Do zobaczenia!Zaczęło mi się nudzić. Postanowiłam narysować strój. Myślałam że pójdzie mimi szybko i łatwo, ale.. się pomyliłam.
Na podłodze leżało już chyba 10 zmientych kartek z nieudanymi "projektami".po jakimś czasie jednak udało mi się dopiąć swego- Jest! - krzyknęlam do siebie
✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*
241 słówSorka, ale z tego co pamiętam to miały być 2 rozdziały ale.... poprostu zamopmnialam no.....
Za błędy przepraszam, i
Bajo ♡´・ᴗ・'♡
CZYTASZ
,,Jesteś Moim Kotkiem" | Shoto Todoroki x Oc
FanfictionPoprostu Shoto x OC. Nie mam pomysłu na opis