"unchiul"

586 20 0
                                    

Y/N POV'S
"Eram în bucătărie, găteam pentru unchiul meu, dupa 5 minute am terminat după care ușa de la intrare s-a auzit, am așezat masa repede după care am așteptat ca unchiul meu să își facă apariția în bucătarie."
Jhon: vezi? Vezi că se poate și cum am spus eu!
"A dat să îmi pună mâna pe cap dar eu din instinct am tresărit."
Jhon: oh, nu te speria draga mea! Nu am să te lovesc!
Y/N: te rog să mănânci până mâncarea este încă caldă!
"Atunci Jhon m-a prins de gât și a început să vorbească."
Jhon: tu nu îmi spui ce să fac! S-a înțeles?
Y/N: d.d..da!
"Atunci Jhon mi-a dat drumul după care s-a pus să mănânce. Am mers în camera mea pentru a avea puțină liniște. Sunt Min Y/N, am împlinit 16 ani acum 5 luni, acum 5 luni când părinții meu m-au părăsit, au murit într-un accident, iar eu am rămas la unchiul meu. Doar pe el îl am, nu am bunici, prieteni, verișori, absolit nimic, doar pe Jhon, care mă bate în fiecare zi, mă doare tot corpul, toate părțile corpului sunt pline de răni și vânătăi. Ma întreb când se vor termina toate astea? Cât voi mai putea să îndur? Mă dor absolut toate. Am decis să fac o baie pentru a mă calma și pentru ami curăța sângele de pe răni. Mi-am dat hainele jos, după care am dat drumul la apă, iar ceva mi-a tras atenția. În oglindă reflecția mea era acolo, puteam să observ toate rănile și vânătăile."

"Iar asta nu a fost tot, au fost zile în care nu se mai vedea pielea din cauza vânătăilor, m-am trezit din gânduri și am intrat în duș după câteva minute am terminat și am ieșit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Iar asta nu a fost tot, au fost zile în care nu se mai vedea pielea din cauza vânătăilor, m-am trezit din gânduri și am intrat în duș după câteva minute am terminat și am ieșit. Când am ieșit din baie cineva m-a prins de păr și m-a trântit pe podea."
Jhon: de câte ori ți-am spus să nu îmi mai amesteci sticlele de burbon? De câte ori?
Y/N: dar nu am umblat eu cu ele!
Jhon: acum mă mai și minți! Îți arat eu mințit!
"Atunci Jhon a început să dea în mine, mă lovea în burtă, în picioare, în coapse, unde apuca, după care s-a oprit."
Y/N: te rog, nu am făcut eu! Te, te rog unchiule nu mai da!
Jhon: taci!!!
"Degeaba plângeam și îl imploram să se oprească fiindă el nu mă asculta. Atunci m-a luat de gât și m-a trântit de pat unde a început să mă strângă de gât până nu mai aveam aer."
Y/N: un..c.. nu hăm..
Jhon: sper să îți fie învățare de mine!
"După care mi-a dat drumul și a plecat. Îmi urăsc viața! Nu mai pot!"
AUTOR POV'S
"Y/N a rămas în pat plângând, după care a adormit. Între timp unde, cineva o caută"
??? POV'S
"Eram în biroul meu, o căutam pe fata aceasta care mi-a luat mințiile. Mă cunoșteam cu tatăl ei foarte bine, nu am știut ca are o fiică până nu am văzut-o la înmormântare. Min Y/N, ce nume frumos. O caut de aproape 3 luni și nu ppt să dau de ea. Eram foarte îngândurat când deodată am fost întrerupt secretara mea."
Secretara: domnule, cineva dorească să vă vadă!
???: spune-i să intre!
Secretara: sigur!
???: heii, Jungkook! Cum mai ești?
"Când am ridicat privirea din computer l-am putut vedea pe vechiul meu prieten Mark."
Jungkook: Mark, a trecut ceva vreme!
Mark: da, cum ești?
Jungkook: sunt bine, cu compania! Îmi merge bine!
Mark: încă o cauți?
Jungkook: mdaa...
Mark: hei, lasă-mă să îți aduc eu o fată! Doar să îmi spui cum să fie.
"El se ocupă cu fete, femei, cum nimerește, aș putea spune că este un fel de pește."
Jungkook: chiar ar merge, ști ce! Vreau o fată, una virgină!
Mark: una fără experiență?
Jungkook: vreau să o învăț după felul meu!
Mark: virginele sunt scumpe!
Jungkook: nu contează! Când ai licitația?
Mark: în 6 zile! Am niște fete, superbe, superbe!
Jungkook: fă-mi rost de o virgină să fie virgină pe bune, dacă nu...
Mark: dacă nu ce?
Jungkook: dacă nu te dau la poliție, fie că ne cunoaștem de mult sau nu!
Mark: sigur amice, virgină va fi! Trebuie să plec, am treabă!
Jungkook: aștept telefonul tău!
Mark: bun!
"Oricum știu că nu se va ține de cuvânt și îmi va spune că nu a găsit nici una. În fine, am ignorat ce am vorbit cu el după care ki-am continuat treaba."
A DOUA ZI
Y/N POV'S
"Eram în cameră încercam să dorm, doar că nu prea puteam din cauza durerilor, când aproape am adormit am simțit o respirație caldă aproape de fața mea, după care niște buze pe gâtul meu, când am deschis ochii l-am văzut pe Jhon peste mine."
Y/N: dă-te jos de pe mine!
Jhon: nu mai pot rezista!
"Jhon a început să mă atingă peste tot, după care mi-a rupt tricoul care îmi acoperau sânii."
Y/N: lasă-mă în pace!
Jhon: nu te mai mișca!
"Strigă el la mine dându-mi o palmă peste față! Îmcercam din toate puteriile mele să mă opun, dar el era prea puternic și până la urmă a reușit să îmi dea jos pantalonii cu care eram îmbrăcată."
Y/N: te rog oprește-te!
Jhon: taci din gură c***o știu că vrei să îmi simți p**a în vaginul tău!
Y/N: te rog, te rog, lasă-mă!
Jhon: stai nemișcată p******ă!
"Îmi strigă el lovindu-mă din nou, după care și-a dat și el jos tricoul."
Y/N: te rog!
"Îl imploram și mă zbăteam ca să se oprească, să îl fac să se oprească, dar nu mă asculta."
Jhon: gata!
"Spune el oprindu-se."
Jhon: am obosit mai mult! Nu vrei să te f**i cu mine, nu îi nici o problemă, te vor f**e alți pe tine. Voi avea eu grija de asta, oricum nu îmi mai ești de folos.
"După care a plecat jos luând o bâtă de basball și începând să mă lovească cu ea."
Y/N: nu, te rog, oprește-te!!! Te roog!!! Nu mai da!!
"Era deja dimineață, chinul de azi noapte s-a terminat, dar va începe altul. Eram în cameră în pat fără nici o putere, când deodată ușa s-a deschis."
Jhon: poți să o iei!
Y/N: ce??
"Îi spune Jhon unui timp foarte mare și musculos care venea spre mine."
Y/N: nu, nu, te rog, lasă-mă jos, lasă-mă!!!

VA URMA
...

✰𝑀𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘✰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum