Y/N: nu îi deschide, te rog Jimin!
Jimin: stai aici!
"După care Jimin s-a dus la ușă și a ieșit."
Jimin: ce vrei?
Jungkook: o vreau pe Y/N!
Jimin: a spus că nu vrea sa te vadă!
Jungkook: spune-i sa iasă afară!
Jimin: trebuia sa te gândești la asta înainte sa o gonești spre camera mea!
Jungkook: din cauza ta s-a ajuns aici! Tu ai luat-o razna când ai aflat că nu mai este virgină! Nu înteleg care este problema ta, era iubita mea, îmi permit sa fac ce vreau cu ea!
"Am auzit ce a spus Jungkook iar asta m-a enervat și m-a facut sa merg afar la ei!"
Y/N: bine spus Jungkook, sunt iubita ta, iar asta nu înseamnă că mă poți face în toate felurile, credeam ca ai încredere in mine!
Jungkook: încredere? Tu îmi vorbesti de încredere? Cum să cred in tine când tu după cearta noastră te-ai dus în camera lui Jimin! Serios Y/N?
Y/N: atunci trebuia să merg în camera lui Taehyung, dacă tot m-ai întrebat cu care dintre ei doi m-am culcat, și cred ca îi aleg pe amândoi! Se vede ceva mult mai mare în pantalonii lor decât în ai tăi!
"Și cu asta am plecat în camera lui Taehyung, lăsându-l pe Jungkook cu gura deschisă. Când am intrat în camera lui Taehyung, el era în pat uitându-se la filme pentru adulți!"
Taehyung: o..oh. Y..Y/N? Ce.. ce cauți aici?
"Mă întreaba el speriat, in timp ce eu m-am întors cu spatele la el pentru a nu îi vedea treaba."
Y/N: iartă-mă Taehyung, trebuie să folosesc baia ta!
"Atunci Taehyung s-a ridicat din pat trăgându-și pantalonii sus pentru aș ascunde erecția."
Taehyung: de ce ? Ești bine?
TAEHYUNG POV'S
"Apariția Y/N-ei în camera mea m-a surprins dar cel mai mult m-a surprins felul în care era îmbracată, era doar într-un cearceaf, după ce mi-am tras pantalonii am mers spre ea care era cu spatele la mine."
Y/N: m-am certat cu Jungkook și dacă esti de acord sa împart din când în când camera ta cu tine.
"Încă era cu spatele la mine, iar eu mă apropiam tot mai mult de ea privindu-i umerii goi! Parfumul ei era atât de puternic, ma făcea să mă apropii tot mai mult, tot mai mult până eram chiar în spatele ei."
Taehyung: mergi și fă-ți de cap, nu mă supăr!
Y/N: mulțumesc Taehyung!
"După care a plecat spre baie, atunci eu am mers la Jungkook, unde l-am vazut cu Jimin pe hol!"
Taehyung: ce s-a întâmplat între voi doi?
Jungkook: nu am de gând să vă dau explicați ce fac eu cu iubita mea!
"După care Jungkook a plecat în cameră!"
Taehyung: ce s-a întâmplat?
Jimin: Jungkook crede că Y/N s-a culcat cu mine..
Taehyung: oh.. as..
"Dar nu am apucat să termin fraza că Jimin m-a întrerupt."
Jimin: si cu tine!
Taehyung: poftim? De ce ar crede asta?
Jimin: nu știu Taehyung, tu ești prietenul lui! Adică nu cred ca mai ești din moment ce te gandesti că poți să ajungi între craci iubitei sale!
"Iar cu asta Jimin a mers în cameră. Eu atunci m-am întros in camera mea unde mi-am dar seama că Y/N este în baia mea făcând baie, în pielea goala! Nu, Taehyung, trebuie sa te controlezi! Nu poți, dar curiozitatea mă omora să o văd sub mine. Jimin avea dreptate, nu mă pot numi prietenul lui Jungkook în timp ce eu mă gândesc la iubita lui în diferite ipostaze să intre cât mai adânc! Fuck! Nu mi-am dat seama pe moment dar eram chiar lângă ușa de la baie încet mă apropiam pentru a o vedea pe Y/N! Când m-am apropiat destul i-am putut observa micuțul corp sub duș, ușor căzând apa pe pielea ei, puteam să simt cum penisul meu se ridica tot mai mult! Fară să știu ceea ce fac am intrat în baie unde am început sa mă dezbrac, tricoul zburat primul după care m-am bagat sub duș, i-am atins ușor umărul gol iar când m-a simțit s-a întors spre mine și și-a lipit buzele de alea mele, atunci eu am ridicat-o în brațele mele și în același timp mi-am scos membrul afar după care l-am împins în ea."
Y/N: ahh.. Taehyung!
"Se simțea atât de bine. Am trântit-o de peretele dușului și am început să dau tot mai tare în ea."
Y/N: da, Taehyung! Taehyung! Helăuu, ești acolo?
Taehyung: ce..ce...d..da Y/N s-a întâmplat ceva?
Y/N: îmi poți aduce un tricou de la tine!
Taehyung: da sigur!
"Totul a fost în gândul meu, oh vai! La ce tocmai m-am gândit? Fuck, nu este okei deloc! Tocmai mi-am imaginat cum i-o trăgeam iubitei lui Jungkook! Îmi spun eu în gând în timp ce socteam un tricou din sertar punându-l pe pat."
Taehyung: ți l-am lăsat pe pat, eu voi fi în sufragierie!
Y/N: okei!
"Strigă Y/N de sub duș, după care am plecat jos."
Jimin: puțin stresat?
Taehyung: ce? N..nu, deloc!
Namjoon: hei Taehyung ai nevoie de ceva? De vreo fată?
"Mă întreabă Namjoon arătând cu degetul spre penisul meu încă ridicat."
Taehyung: oh fuck! Scuze băieți!
Y/N POV'S
"După ce am ieșit din baie am mers în camera lui Taehyung unde am văzut pe pat un tricou de a lui, mi-am dat prosopul jos după care am luat tricoul și am coborât în sufeagerie unde toți erau în afar de Jungkook!"
Y/N: ce facem diseara băieți?
Suga: noi ieșim în club, tu stai acasă!
Y/N: și eu vreau în club! Pot merge cu voi?
Jimin: sigur că da micuțo! La ora 9 să fi gata!
Taehyung: ce? Nici vorbă! Jungkook ne va omorâ dacă facem asta!
Y/N: Jungkook este supărat, iar din câte observ eu nu este aici acum! El are treabă la birou!
Taehyung: nu, băieți țineți cu mine! Nu are voie!
Suga: haide Taehyung, este destul de mare!
J-Hope: daa, zici ca are 20 de ani! Nu 17!
Taehyung: dar buletinul ei spune altceva!
Jimin: o relovăm și pe asta!
Y/N: haide Taehyung! Chiar vreau să ma distrez puțin și plus că de când locuiesc aici doar în casă am fost!
Taehyung: okei și cu Jungkook? Cum faceam ca să nu dăm de belele!?
Y/N: am eu o soluție! Ne vedem la 9!
"Iar cu asta am plecat sus. Îl voi convinge eu cumva pe Jungkook! Când am intrat în cameră am putut vedea hainele lui de firmă pe pat iar dușul se auzea!"
Y/N: oare unde merge?
"Mă întreb eu! Inainte ca să mă apropii de ușa de la baie mi-am schimbat tricoul lui Taehyung cu unul de a lui Jungkook după care mi-am făcut drum spre baie! Am mers prin spatele lui și l-am cuprins în brațele mele pe la spate."
Jungkook: știam ca vei veni înapoi!
Y/N: Jungkook! Îmi pare rău pentru tot!
Jungkook: și mie îmi pare rău!
"Îmi spune el în timp ce s-a întors spre mine"
Jungkook: dar de data asta m-ai dezamăgit foarte tare!
Y/N: adică, ce vrei sa spui?
"După asta Jungkook a plecat în camera iar eu l-am urmărit."
Jungkook: ți-am spus că te iubesc și că voi face orice doar să fi fericită, vreau să fim o familie fericită! Iar tu ce ai făcut, tu i-ai strigat numele lui Jimin! Data viitoare al cui nume îl vei striga?
Y/N: okei, am strigat numele lui Jimim, dar asta nu înseamnă ca m-am culcat cu el sau cu Taehyung! Jungkook te iubesc, tu eștj bărbatul din viața mea!
Jungkook: dacă nu te-ai culcat cu Jimin de ce visezi că o faci cu el ? În timp ce ești cu mine!!
"Nu am mai spus nimic! Fiindcă nu am știut ce să îi mai spun fiindcă orice fac sau spun tot pe a lui o crede."
Y/N: ști ce! Eu m-am săturat să îți spun că doar pe tine de văd în ochii mei, dacă vrei sa ma crezi ca bucur dacă nu...
Jungkook: dacă nu ce? O să pleci?
Y/N: da, o sa plec!
Jungkook: și unde anume vei pleca?
"Îmi spune Jungkook râzând!"
Y/N: asta este treaba mea!
Jungkook: da fie!
"Este atât de enervant, nu pot sa cred! Dacă el nu mă crede, nu îmi pasă, il am pe Jimin și pe Taehyung de partea mea. Iar din cauza asta Jungkook, voi face tot ce mă taie capul."VA URMA
...
CITEȘTI
✰𝑀𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘✰
Fanfiction" 𝐷𝑒 𝑙𝑎 𝑠𝑐𝑙𝑎𝑣𝑎 𝑎𝑗𝑢𝑛𝑔𝑒 𝑑𝑎𝑚𝑎 𝑑𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑛𝑖𝑒, 𝑖𝑎𝑟 𝑎𝑝𝑜𝑖 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑎 𝑢𝑛𝑢𝑖 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑎𝑡 𝑏𝑜𝑔𝑎𝑡"