"cine ești?"

295 15 0
                                    

"Eram în cameră cu Mark care încerca să mă calmeze, doar că eu voiam să plec, voiam să plec cât mai departe de locul acesta, doar că nu aveam unde, nu aveam pe nimeni în afar de Jhon, dar nu puteam să merg înapoi la el, își va bate joc de mine."
Mark: Y/N! Îți promit că persoana care te va lua de la noi va avea foarte mare grija de tine!
Y/N: nu vreau sa aibe grijă de mine, nu vreau să fiu vândută pentru interese sexuale!
Mark: Y/N...
Y/N: ști de ce am ajuns aici? Fiindcă unchiul meu a încercat să mă violeze, iar eu am ripostat, iar asta l-a enervat foarte tare. Nu vreau să ajung undeva mai rău!
"Atunci Mark nu a mai spus nimic, doar s-a ridicat și a plecat, doar că înainte să plece a mai spus ceva."
Mark: poți rămâne aici până la licitație, dincolo de ușa asta este biroul meu, dacă ai nevoie de ceva poți să îmi spui.
"Iar după asta Mark a plecat, am rămas singura în cameră, mă gândeam ce fel de bărbat va licita pentru mine? El va plăti pentru mine iar eu va trebui să îl răsplătesc făcând sex cu el, mi-am imaginat că va fi altfel prima dată când o voi face! Că va fi romantic și grijuliu. Atâta timp cât nu ma bate, va fi okei. Partea bună este că voi avea o casă și mâncare. Măcar atât!"
AUTOR POV'S
"Zilele au trecut, iar ziua licitației a venit, toate fetele erau îmbrăcate frumos. După ce toate celelate fete au fost date, rândul Y/N-ei a urmat."
JUNGKOOK POV'S
"Eram în drum spre licitația lui Mark, cum am spus de atunci nu m-a mai sunat, dar eram foarte curios ce fete are, poate voi lua una pentru câteva zile, am ajuns la licitație, am parcat mașina, doar că înainte sa cobor am privit înca o dată fotogrfia Y/N-ei!"
Jungkook: te voi găsi dragoste!
"După care am coborât!"
Hyuna: Mr. Jungkook ați venit!
Jungkook: spune-i iubitului tău că îmi aștept virgina!
Hyung: și eu mă bucur să ne revedem! I-a un loc, licitația va începe în 5 minute!
"Am făcut cum a spus Hyuna, mi-am găsit un loc unde m-am așejat așteptând ca licitația să înceapă."
Mark: okei acum avem ceva mai special pentru voi în seara asta, în ultima vreme foarte multă lume mi-a cerut virgine, ei în seara asta am una!
"În timp ce Mark vorbea telefonul meu a început sa sune."
Jungkook: Hyung ce este acum?
Jimin: haide, petrecerea a început!
Mark: este tânără, este frumoasă, ea este Miiinnn Y/N!!
Y/N POV'S
"Și uite-mă și pe mine, eram în fața unor bărbați pe care nu îi cunoșteam, așteptam cea mai mare sumă, voiam doar să se termine calvarul acesta"
JUNGKOOK POV'S
"Când am auzit numele Y/N-ei ochii mei au început să se umezească"
Jungkook: trebuie să închid!
"Am lăsat de îndată telefonul jos și am privit-o pe Y/N. M-am îndragostit a doua oară de ea, este atât de superbă, atât de minunată, o vreau cu orice preț!"
Mark: okeeii, acum că știți marfa noastră, putem licita, nu? Licitația pentru Y/N începe de la 100.000 de euro.
"Nici bine nu a terminat fraza că eu am și ridicat paleta, pe care Hyuna mi-a înmânat-o când am ajuns aici, doar că nu eram singurul, pe lângă mine mai erau vreo 4 bărbați."
Mark: okei, avem 5 persoane. Aud cumva un 200.000 de euro?
"Desigur am ridicat din nou paleta"
Mark: 200.000 o data, de doua ori, de...
"Eram pe cale să gâștig doar că cineva a ridicat suma!"
???: 300.000 de euro!
"Nu o voi pierde din nou"
Jungkook: 400.000 de euro!
???: 500.000 de euro!
Jungkook: 1000.000 de eruo!!
"Atunci Mark a rămas șocat de suma pe care am spus-o"
Mark: o dată, de două ori, de trei ori și vândut!
"După care toți au plecat, am putut observa cu Hyuna a luat-o pe Y/N, eu m-am dus la Mark și l-am prins de guler."
Jungkook: de ce nu mi-ai spus de ea? Huh? Ști bine cât de mult m-am chinuit să o caut!
Mark: hei, hai să ne calmăm!
Jungkook: cum să mă calmez când eram atât de aproape să o pierd!
Mark: știam că o să vi! De asta nu te-am sunat! Dacă nu veneai o aduceam eu la tine!
"I-am dat drumul după care am mers pentru a o lua pe Y/N"
Y/N POV'S
"Eram cu Hyuna, așteptam ca bărbatul care m-a cumpărat să vină după mine!"
Y/N: nu credeam niciodată că valorez atât de mulți bani!
Hyuna: nici eu! Hei, nu te mai îngrijora! Bărbatul acesta va avea grija de tine!
Y/N: nu vreau să merg cu el, nu pot sta aici cu tine și cu Mark?
Hyuna: îmi pare rău dulceață, vânzarea deja s-a făcut! Trebuie să pleci cu el.
"După asta, Hyuna m-a condus spre mașina acestui bărbat."
???: Te aștept pe la mine Mark!
Mark: sigur!
???: haide, urcă!
"Eram cât pe ce să urc când deodată am fugit spre Mark și Hyuna și i-am luat în brațe!"
Y/N: mulțumesc pentru că ați avut grijă de mine!
Hyung: sigur dulceață!
"După care am intrat în mașină! Drumul a fost unul destul de lung și liniștit, la asta mă refer că nici unul dintre noi doi nu a spus nimic. Sincer, îmi era frică de ce se va întămpla cu mine, nu îl cunosc pe acest om, nu știu cine este, cum am spus drumul a fost liniștit până el s-a decis să vorbească, vocea lui m-a făcut să tresar puțin."
???: și? Care este numele tău?
"Îmi era frică, dar până la urmă i-am spus"
Y/N: Y... Y/N. Mi.. Min Y/N
???: eu sunt Jungkook!
"După care mașina s-a oprit dintr-o dată!"
Jungkook: haide pe locul din față! Vreau să vorbim!
"Am făcut cum a spus el, am coborât din mașină după care am urcat pe locul din față!"
Jungkook: eu sunt Jeon Jungkook! Eu și tatăl tău am fost prieteni foarte buni!
"Când am auzit de tatăl meu, lacrimile în ochii mei au început să se formeze!"
Jungkook: Y/N!
"Îmi strigă numele încercând să pună mâna pe mine doar că eu m-am tras puțin și am spus."
Y/N: nu pune mâna pe mine, te rog!
Jungkook: Y/N poți avea încredere în mine, nu îți vreau răul! Să ști că te-am căutat în aceste luni, iar acum, acum în sfârșit te-am găsit!
Y/N: ce.. ce vrei de...de la mine?
Jungkook: vreau să fi a mea!
"Nu am mai spus nimic, doar m-am uitat la el, iar el la mine. Inima mea începea să bată foarte tare, c.. cred că mă îndrăgostesc de el."
Jungkook: haide, vorbim mai multe acasă!
"După care el a pornit mașina și am plecat spre casa lui. Inima mea încă îmi pare foarte tare, simt că nu ma minte în privință cu tatăl meu, dar nu mă pot lasa încă, dacă el chiar mă vrea vreau să simt și eu asta. Trebuie să fi puternică Y/N, cum ai reușit să treci peste toate bătaile lui Jhon, vei putea trece și peste asta."



VA URMA
...

✰𝑀𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘✰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum