"doar minciuni"

257 15 0
                                    

N POV'S
"Jimin a iești din baie cu jacketa în mână, iar acum așteptam să plece cât mai repede din cameră!"
Y/N: ce mai aștepți? Ți-ai luat jacketa acum pleacă!
"Dar el nu a răspuns cu absolut nimic înapoi, doar și-a ridicat privirea spre mine în timp ce și-a făcut drum spre scaunul de la birou!"
Y/N: c...ce tot faci? Ți-am spus să pleci!
Jimin: de ce Y/N?
"Mă întreabă el încă fiind cu spatele la mine, după care a început să se învârtă pe scun privindu-mă într-un mod foarte neplăcut pentru mine."

Y/N: pleacă sau

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Y/N: pleacă sau..
Jimin: sau ce?
"Spune Jimin în timp ce s-a ridicat de pe scun venind spre mine."
Jimin: o sa mă pârăști iubitului tău?
Y/N: n..n..nu te apropia de mine!
Jimin: si ce se va întâmpla dacă o fac?
"Eram pe cale sa spun ceva doar că Jimin m-a luat brusc de talie și și-a lipit buzele de ale mele, eram atât de șocată, nu știam ce să fac, când mi-am dat seama ca este greșit că nu fac nimic! Atunci am început să îl împing, dar nu prea reușeam, era prea puternic pentru mine."
Y/N:mh!
"Încercam cu toate puterile mele să îl  îndepărtez de mine dar el m-a luat cu toată forța și m-a dus la el în cameră unde m-a trântit de pat! Am încercat sa fug de el, doar că el m-a prins și cumva s-a strecurat între picioarele mele!"
Jimin: oh, ești atât de sexy!
Y/N: opreste-te! Dă-mi drumul!
"Atunci am reușit să îl lovesc direct în bile, care l-a facut sa cadă lânga mine în timp ce eu am fugit repede spre ușă, dar aceasta era încuiată iar cheia nu era în ea. Când a avut timp să închidă și să i-a și cheia din ușă!? Nu aveam altceva de făcut decât să bat în ușa și să strig."
Jimin: șireată mică ce ești!
"Spune Jimin către mine în timp ce vine spre mine!"
Y/N: lasă-mă te rog, te rog, oprește-te!
Jimin: tu chiar ești specială, Jungkook avea dreptate! Îmi place comporamentul acesta al tău!
Y/N: Jimin, te rog!
Jimin: în loc să ma rogi să îți dau drumul, mai bine mai ruga altceva?
Y/N: dacă îmi dai drumul pro.. promit c.. că voi..
"Cineva m-a întrerupt bătând în ușă, Jimin imediat mi-a acoperit gura!"
Taehyung: Hyung, este totul în regulă?
Jimin: da, sunt ocupat acum!
Taehyung: ești cu o fată?
Jimin: o vrei și tu?
Taehyung: sper că nu este Y/N!
Jimin: Y/N a rămas în cameră, a spus că nu vrea să fie deranjată pana vine Jungkook!
Taehyung: ți-a spus ție asta?
Jimin: m-am mirat si eu!
Taehyung: bine, atunci am să plec! Spor!
"A mai asteptat putin după care mi-a luat mâna de la gură si a început să vorbească."
Jimin: uite cum facem, tu nu spui nimic despre ce se s-a întămplat, iar eu nu il voi băga în tine.
"Ca sa scap de un viitor viol, am dat din cap aprobând tot ce mi-a propus. După care mi-a luat mâna si a pus-o pe scula lui."
Jimin: deși aș da orice să te văd cum te lupți cu el.
"După care Jimin a deschis ușa și am plecat într-o viteză spre camera mea închizând ușa cu cheia."
Y/N:  Ce voi face acum? Jimin a aflat că m-am culcat cu Jungkook, iar înca nu sunt majoră, dacă merge și va spune cuiva? Nu, nu, nu va face asta, dacă o va face voi spune că m-a violat!
"Vorbeam cu mine însumi când o voce groasă din partea ușii s-a auzit!"
???: știam eu că nu se vor putea abține!
Y/N: Taehyung! Ce..
Taehyung: știam că nici Jungkook nu se va abține, dar nici Jimin! Ăștia doi chiar sunt frați!
Y/N: poftim? Jimin și Jungkook sunt frați?
Taehyung: da, iar asta va rămâne între noi 2! Tu ce ai de făcut acum este să îi spui lui Jungkook adevărul despre Jimin!
Y/N: dacă îi voi spue adevarul lui Jungkook, Jimin mă va răni.
Taehyung: spune-i lui Jungkook așa..
JUNGKOOK POV'S
"În sfârșit acasă! După o zi lungă doar cu contracte, cereri, rapoarte, în sfârșit sunt acasă! Am urcat sus spre dormitor unde când să intru ușa era închisă!"
Jungkook: Y/N?
"Atunci am luat din buzunar cheia de rezervă și am intrat!"
Jungkook: Y/N? Unde ești?
Y/N: sunt aici! Mă bucur că în sfârșit ești acasă!
"Spune Y/N fugind spre mine luându-mă în brațe, după care am observat ceva! Ý/N era învinețită pe mână! Mi-am lăsat geanta jos si m-am uitat mai bine!"
Jungkook: Y/N? Ce s-a întâmplat cât am fost plecat? De ce vânătă pe mână?
"Atunci am început să o verific peste tot, când am ajuns la gâtul ei, puteam să văd o urmă de mână."
Jungkook: Y/N? Ce s-a întâmplat?
Y/N: îți voi spune, dar te rog nu te enerva!
"Atunci Y/N m-a așezat pe marginea patului și a început să vorbească."
Y/N: Jimin!
"Când am auzit numele lui Jimin, ochii mei s-au făcut roși, sângele meu mai puțin și îmi ieșea din vene. Nu am mai spus nimic, doar m-am ridicat și am vrut să merg la Jimin în cameră doar că Y/N m-a oprit."
Y/N: Jungkook! Nu, te rog, nu a fost vina lui, eu l-am enervat!
Jungkook: poftim?
Y/N: făceam clătite cu Jin și Taehyung și voiam să îi facem o farsă lui Suga, dar nu am știut că Jimin este cel care vine, iar făina a ajuns pe Jimin! Am mers să îl ajut dar el era prea nervos și m-a apucat de gât și de mână! Te rog, nu îi spune nimic!
Jungkook: ești sigură că așa s-a întâmplat?
Y/N: da, îl poți întreba și pe Taehyung!
Y/N POV'S
"Nu voiam să îl mint pe Jungkook fiindca este iubitul meu, dar nu aveam altă obțiune! Nu vreau să iasă scandal în casă din cauza mea, iar cu Jimin o voi rezolva eu, cumva!"
Jungkook: nu ți-a făcut nimic altceva?
Y/N: nu, doar atât!
Jungkook: bine, merg să fac un duș!
Y/N: bine!
Jungkook: uită-te în geanta mea, vreau să te văd în ea în seara asta!
"Mă înebunește bărbatul acesta! Am făcut cum a spus el, m-am uitat in geanta lui unde am gasit o lenjerie, uh, cât de pervers este, îmi place. După ce a ieșit el din baie, am intrat eu."
Jungkook: hei, ce ai de gând?
Y/N: merg să fac un duș!
Jungkook: de ce nu ai spus înainte? Voiam sa facem împreună!
"Jungkook a dat sa intre după mine, dar l-am împins"
Y/N: nici gând! Așteaptă-mă în dormitor!
AUTOR POV'S
"Între timp în camera lui Jimin era Taehyung!"
Jimin: știu de ce ai venit! Poți începe!
Taehyung: Jimin tu nu ești normal? Ce ai cu biata fată? Este iubita lui Jungkook, a fratelui tău!
"Atunci Jimin s-a ridicat de pe scaun și a mers către Taehyung."
Jimin: el nu este fratele meu, nu, după ce a făcut! Mai ți minte când a venit cu foaia de la doctor ca fata lui îi virgină și nu ne putem atinge de ea, ai văzut ce satisfăcut era, în ciuda hârtiei aceleia el tot a făcut sex cu ea, ne-a sfidat Taehyung, pe toți, ne râde în față!
Taehyung: este iubita lui până la urmă, el îi tercut ca tutorele ei pe acte!








VA URMA
...

✰𝑀𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘✰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum