"virgină?"

297 17 0
                                    

JUNGKOOK POV'S
"Y/N a fugit înaintea mea. Când am urcat aproape toate scările două voci se auzeau."
Y/N: lasă-mă!
Jimin: fiecare fată care a ajuns în patul lui Jungkook a ajuns și în patul meu, tu de ce nu ai face-o!?
"Atunci am intervenit."
Jungkook: i-ați labele de pe iubita mea!
"Apoi Y/N a fugit în brațele mele."
Jungkook: du-te în cameră, vin și eu imediat!
"După care i-am dat Y/N-ei tava cu mâncare și a plecat în cameră"
Jungkook: Jimin! Să îți explic ceva!
Jimin: nu, vreau ca tu să îmi explici de ce este deodata așa cu ea! De ce acum nu vrei ca nimeni să îți atingă marfa! Ai cumpărat o damă de companie Kook! Revino-ți!
Jungkook: daca Y/N era doar o c***ă cum au fost altele până acum, crede-mă era de mult în patul tău!
Jimin: este la fel ca altele, bro, nici bine nu ai ajuns acasă cu ea că ai și f****-o!
Jungkook: Jimin, Y/N are doar 16 ani, este virgină, vrei să intru la închisoare pentru corupere de minori?
Jimin: dar gemea!
Jungkook: asta nu este treaba ta!
Jimin: vorbele nu dovedesc că este cu adevărat virgină!
"Dar nu l-am mai băgat în seamă și am plecat în cameră."
Jungkook: scuze pentru asta!
Y/N: haide să mâncăm! Mor de foame!
Jungkook: te superi dacă mâine mergem la ginecolog?
Y/N: de ce ? Ai îndoieli?
Jungkook: eu nu, niște oamnei ai legi vin o dată pe lună în casa noastra pentru a verifica dacă fiecare fată care este în casa noastră au peste 18 ani, și au spus ca nu cumva să avem minore nevirgine fiindcă o vom încurca!
Y/N: cum se simte când ești excitat la maxin și ai nevoie să o bagi?
Jungkook: într-un fel dureros, dar și foarte enervant!
Y/N: sper că vei rezista înca 2 ani!
Jungkook: și dacă nu va trebui să aștept 2 ani?
Y/N: mai vedem noi!
"Oh o iubesc pe fata asta! Chiar daca vor fi 2 ani de așteptat, o voi aștepta, dar deodată Y/N s-a întristat!"
Jungkook: hei! Ce este?
Y/N: mi-am dat seama că 2 ani îi mult de așteptat, dacă mă voi îndrăgosti de tine până atunci, iar tu nu vei mai avea răbdare?
Jungkook: hei!
"Spun eu în timp ce am făcut loc în pat pentru a o întinde pe Y/N!"
Jungkook: tu ești cea ce îmi doresc, alături de tine vreau sa mor. Nu vreau pe alta dacă nu esti tu!
Y/N: esti chiar un drăguț! Te pot întreba ceva?
Jungkook: sigur!
Y/N: tu ști câți ani am eu, cum mă numesc, tu sti tpot despre mine, eu știu doar cum te cheamă!
Jungkook: chiar contează vârsta mea?
Y/N: pentru mine da, contează!
Jungkook: mă îndrept spre 30!
Y/N: poftim?
Jungkook: glumesc! 25, încă 25!
Y/N: și încă ceva!
Jungkook: hm?
Y/N: ești dealer de ai avut atâția bani să mă cumperi?
Jungkook: firma mea face mulți bani, sunt CEO!
Y/N: oh! Am înțeles!
Jungkook: acum treci la somn fiindcă este trecut de ora ta se culcare!
Y/N: bine daddy!
UN AN MAI TÂRZIU
AUTOR POV'S
"A trecut un an de când Y/N a venit în viața lui Jungkook, acum cei doi sunt iubiți, și o duc chiar foarte bine. Jungkook s-a interesat și a rezolvat cu hârtia de la ginecolog care trebuia arătată poliției, cineva i-a spus că dacă are martoti cum că el este într-o relație cu Y/N este liber să facă ce vrea, Y/N încă nu știe nimic de asta, Jungkook urmează să îi facă o surpriză. Jimin nu a mai atins-o pe Y/N de când a aflat că este virgină. Jungkook nu voia ca restul să știe că el avea de gând să facă dragoste cu Y/N așa că a hotătât să fie totul un secret până Y/N va împlini vârsta de 18 ani."
JUNGKOOK POV'S
"Am ajuns acasă era deja destul de târziu, am avut mult de lucru ziua asta și la firmă și cu actele pentru Y/N! Acum eu sunt tutorele ei, iubitul ei și în curând soțul ei, dar am de gând să o cer, dar asta va fi peste încă un an, când Y/N a mea va împlini 18 ani, va fi cel mai frumos cadou de ziua ei de naștere! Am ajuns în cameră unde Y/N a mea dormea ca de obicei în tricoul meu fără chiloți, eu am fugit spre baie pentru un duș scurt, după care am ieșit și m-am trântit repede lângă Y/N!"
Y/N: yaah, ești rece!
Jungkook: ajută-mă să mă încalzesc!
Y/N: ahamm!
"Dar Y/N a adormit la loc, și știu cum o voi trezi! M-am ridicat ușor de lângă ea dând pătura de pe ea jos apoi m-am fixat cu capul între picioarele. Mirosea atât de bine, mirosea a mine, oh da! Asta mă excită atât de mult, de îndată ce eram bine fixat cu capul între picioarele Y/N-ei, mi-am scos limba și am început să mă joc cu punctul ei sensibil, oh de abea așteptam să o dezbrac cu totul și să o f*t atât de bine. În timp ce eu îmi mișcam limba în păsărica ei, ea a început să își miște bazinul în sus și în jos încet deschizând ochii și privindui pe ai mei."
Y/N: ah.. J..
"Nu am lăsat-o să îmi strige numele fiimdcă știam că vor auzi ceilalți, așa că i-am spus mâna la gură, după care m-am ridicat spre ea."
Jungkook: în seara asta vreau să faci liniște prințesă!
Y/N: Jungkook!
Jungkook: doar lasă-te dusă de val.
Y/N POV'S
"Jungkook era peste mine mă săruta pe gât în jos pe abdomen, până a ajuns din nou la păsărica mea, de îndată ce mi-a despărțit buzele cu fața lui, limba lui a început să se joace cu clitoristul meu. Chiar dacă doar asta am făcut de un an tot nu ma satur."
Y/N: Jungkook!
"Am strigat eu în șoaptă, doar cât să aud eu și el, după câteva momente a venit sus la mine și mi-a spus."
Jungkook: din seara asta ești a mea.
"M-am uitat în ochii lui după care."
Jungkook: te iubesc!

VA URMA
...

✰𝑀𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘✰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum