"18"

335 13 8
                                    

AUTOR POV'S
"A trecut o lună de la tangențele Y/N-ei și a celor 3 băieți, acum era liniște în casă. Jungkook a angajat-o pe Y/N ca secretara lui la firmă, acum eu doi se pregăteau de muncă."
Y/N POV'S
"Era dimineață, mă pregăteam pentru noul meu loc de muncă, deși Jungkook nu a vrut ca eu sa lucrez, dar a fost decizia mea, acum mă pregăteam, după ce mi-am terminat machiajul nu prea strident, mi-am aranjat părul. După care mi-am ales ținuta asta."

"În timp ce mă uitam în oglindă am putut sa observ colierul de la Jimin și mai ales ce mi-a spus în seara când am ieșit în club cu el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"În timp ce mă uitam în oglindă am putut sa observ colierul de la Jimin și mai ales ce mi-a spus în seara când am ieșit în club cu el." 
Jungkook: este ceva nou la tine!
"Mă întrerupe Jungkook din gânduri."
Y/N: cum ar fi?
Jungkook: ținuta asta, inelul de pe degetul tău și în curând și numele tău de familie.
Y/N: de abea aștept! Este cel mai frumos cadou Jungkook!
Jungkook: ești sigură că vrei să fi secretara mea?
Y/N: da Jungkook, ți-am mai spus asta! Sunt sigură!
Jumgkook: voi fi gata într-un minut!
Y/N: nu vrei sa mâncăm ceva înainte?
Jungkook: sigur!
Y/N: te aștept în bucătarie!
"După ce eu și Jungkook am luat micul dejun împreună am pornit spre firmă, când am ajuns Jungkook m-a ajutat să cobor după care am intrat în firmă."
Jungkook: bună dimineața!
"Jungkook a salutat oamenii din firmă care de îndată ce l-au văzut s-au ridicat în picioare."
Jungkook: vreau să mă prezint pe cineva! Știu că plecarea Lisei din firmă va afectat pe unii dintre voi, dar i-am găsit un înlocuitor.
"Atunci Jungkook mi-a întins mâna și a început sa vorbească."
Jungkook: ea este Y/N! Ea va fi secretara mea și colega voastră! Orice trece prin firma asta prima data ajunge la ea, vreau să vă comportați frumos cu ea. Va fi în curând doamna Jeon!
"Puteam sa observ cum câțiva dintre angajații lui Jungkook au strâmbat din nas, dar nu îmi pasă! Jungkook va fi soțul meu, iar eu voi face orice ca sa vada ca merit locul acesta în firma lui. După câteva ore de învățat toate rapoartele și contractele pe care trebuie să le fac înainte ca să ajungă la Jungkook am decis să merg până la el în birou."
Y/N: hei!
Jungkook: da, da, ar fi o bună vânzare! Păi atunci vă aștept la mine, da sigur. Le voi spune să pregătească ceva minunat pentru tine!
"Jungkook vorbea la telefon, nu l-am văzut niciodată atât de concentrat la muncă, după ce a închis telefonul am mers spre el."
Jungkook: hei frumoasao? Ce te aduce prin biroul șefului tău?
Y/N: oh, nimic interesant, doar aveam nevoie de o pauză!
"Spun eu în timp ce mă pun în poalele lui"
Jungkook: oh ce bine îți stă ținuta asta.
Y/N: tu mi le-ai luat și le ador!
"După care Jungkook m-a ridicat în picioare apoi a mers spre ușă și a închis-o cu cheia."
Y/N: Jungkook, ce faci?
Jungkook: am nevoie de o pauză!
"Spune el, după care începe să ma sărute, după care mă ridică și mă pune de masa biroului său."
Y/N: domnule Jungkook, suntem la muncă!
Jungkook: nu, acum suntem la pauză!
"Îmi spune Jungkook cu un rânjet pervers în timp ce mâna lui se îmdrepta spre păsărica mea, iar când a ajuns acolo a luat-o repede și cu niște ochii mari a spus."
Jungkook: oh, fără chiloți! Ce fată rea ești tu!
"Apoi eu am luat mâna lui și am băgat-o înapoi sub fusta mea"
Y/N: chiar crezi că sunt?
"După care am dat sa îi deschid pantalonii doar că el nu m-a lăsat"
Jungkook: încă nu draga mea! Întâi vreau sa îți devorez păsărica!
"După care Jungkook mi-a ridicat puțin fusta apoi și-a băgat capul între picioarele mele."
Y/N: Oh Jungkook!
"Limba lui se lupta cu păsărica mea, se simțea atât de bine, voiam sa urlu de plăcere doar că nu puteam fiindcă angajații lui erau dincolo de ușă."
Jungkook: ah, dulce ca întotdeauna!
"Spune Jungkook în timp ce se ridică dupa care și-a deschis pantalonii întrând în mine fară nici o pierdere de timp."
Jungkook: oh daa! Mă bucur că ești doar a mea și că...
Y/N: shh, doar hai sa ne bucurăm de momentul acesta! Mhhm!
"Dar nu a durat mult plăcerea fiindcă cineva ne-a întrerupt bătând la ușă, atunci Jungkook a spus!"
Jungkook: fuck, m-am terminat în tine! Mai ai pastile?
Y/N: da, stai liniștit! Ne vedem diseară, merg să îmi termin treaba!
Jungkook: bine, sa mă chemi dacă te deranjeaza cineva!
Y/N: te iubesc!
Jungkook: și eu te iubesc!
ACASĂ
AUTOR POV'S
"Cât timp Y/N și Jungkook erau la muncă ceilalți erau acasă și frecau menta ca de obicei!"
Jin: hei, nu o să vă vină să credeți ce a adus curierul!
Namjoon: ce anume?
Jin: învitații la nuntă!
J-Hope: a cui nuntă??
Suga: avem astfel de prieteni?
"NamJoon a luat o invitație din mâna lui Jin și a deschis-o."
NamJoon: Jungkook și Y/N!
"Când Taehyung și Jimin au auzit asta priviriile lor au mers către NanJoon!"
Jin: sunt atât de drăguți!
Jimin: voi chiar îl vedeți pe Jungkook căsătorit?
Jin: hei, nu fi rău! Este fratele tău, ar trebui să te bucuri pentru el.
Jimin: mda... cum zici tu!
"Spune Jimin dezamăgit după care a plecat în camera lui, Taehyung l-a urmărit imediat."
Taehyung: hei, ce îi cu tine?
Jimin: tu chiar îl vezi pe Jungkook să se căsătorească cu Y/N?
Taehyung: da, de ce nu?
Jimin: după tot ce s-a întâmplat?
Taehyung: se pare că da!
Jimin: eu nu pot să cred asta!
Taehyung: hei!! Ce ai de gând să faci?
Jimin: încă nimic!
LA COMPANIA JEON
Y/N POV'S
"Eram la biroul meu, încă lucram la niște rapoarte pentru Jungkook."
Jungkook: hei iubito!
Y/N: hei! Pleci undeva?
Jungkook: da, eu am terminat! Vi cu mine?
Y/N: eu voi mai sta! Mai am câteva și termin!
Jungkook: vei sta aici singură?
Y/N: da Jungkook, mai am doar câteva, ți-am spus!
Jungkook: sună-mă când ești gata, voi veni după tine!
Y/N: bine!
"Jungkook m-a sarutat pe frunte după care a plecat lăsându-mă să îmi termim treaba! Totul era okei și liniștit până când am auzit ceva."
Y/N: cine este acolo?
"Dar nimeni nu răspundea așa ca mi-am văzut de treabă. După o oră am terminat cu toate rapoartele pentru Jungkook, le-am pus pe biroul lui unde mi-a spus el, am închis usa după mine și am dat să plec când deodată am simțit un fel de material la gură iar totul s-a făcut negru în fața mea."









VA URMA
Îmi cer iertare că nu prea am mai postat, am fost prinsă cu munca.
Voi încerca să postez cât mai des!
I purple you
💜💜💜


























Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 20, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

✰𝑀𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘✰Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum