Jimin: nu înțeleg despre ce farsă vorbești!
Jungkook: despre farsa pe care Y/N cu Taehyung au vrut să i-o facă lui Suga, dar tu ai fost cel pe care a ajuns făina, iar când Y/N a vrut sa te ajute tu te-ai enervat!
"Știam despre asta, Taehyung mi-a spus despre ea, dar voiam să văd ce reacție va avea Jungkook dacă mă prefac că nu știu."
Jimin: se pare că iubita ta nu este atât de sfântă! Trebuie să plec!
"Chiar când am vrut să plec Jungkook m-am prins de mână."
Jungkook: s.. s-a culcat cu tine ?
Jimin: de ce ar face asta dacă ea este diferită de celelalte?
"După care am plecat."
Y/N POV'S
"Mă îndreptam spre cameră, doar că am observat ceva venind din camera lui, lui Jimin. Am mers în camera lui unde am putut observa colecția lui de inele, coliere, după care hainele lui. Am luat o bluză de a lui și am mirosit parfumul de pe ea."
Y/N: mhh, atât de dulce și înflorat!
???: îti place?
"O voce groasă m-a întrerupt din ganduri"
Y/N: Jimin! Scuze, voi pleca acum!
Jimin: Jungkook vrea să vorbească cu tine!
Y/N: despre ce ?
Jimin: părea destul de furios!
"Am dat sa plec, doar că Jimin m-a prins de mână si mi-a spus."
Jimin: dacă te simți speriată de el, poți să vi în camera mea și să te închizi aici! Nu mă supăr!
Y/N: de tine ar trebui să îmi fie frică, nu de Jungkook!
Jimin: ai grijă!
"Ce se întămplă cu el? De ce este așa, așa de blând? În fine, am plecat în cameră unde l-am observat pe Jungkook îmbrăcându-se!"
Y/N: hei, ce faci?
Jungkook: plec la firmă!
Y/N: poftim? Credeam că îi ziua ta liberă!
Jungkook: și eu credeam că nu există secrete între noi!
Y/N: ce? Jungkook, despre ce vorbesti?
Jungkook: tu să imi spui Y/N, fiindcă Jimin nu a vrut, si sper să nu fie ce cred eu că îi!
Y/N: doar.. doar nu crezi că este ceva între mine și Jimin?
Jungkook: nu cred, știu că mă iubești pe mine.
Y/N: atunci care este problema?
Jungkook: trebuie să plec! Ne vedem diseară!
"După care Jungkook a dat să mă sărute doar ca m-am ferit de el, iar acesta m-a sărutat doar pe frunte după care a plecat. După plecarea lui Jungkook am mers sa fac o baie, aveam nevoie. Eram în baie îmi dădeam hainele jos de pe mine când am simțit o dată o mână pe talia mea și o pereche de buze pe gâtul meu."
Y/N: mhh, credeam că ai plecat!
???: am nevoie de tine înainte!
"Apoi m-am întors și acesta m-a ridicat pe pultul de lângă ghiuvetă unde a început sa ma sărute în același timp mâna lui a coborât în sub rochița mea."
???: mhh, fără chiloți. Acum înțeleg de ce era Jungkook în pofte azi dimineată!
"Ce? Când am deschis ochii l-am văzut pe Jimin."
Y/N: Jimin?
"Apoi Jimin și-a dat pantalonii jos și a intrat in mine."
Y/N: oh, atât de mare si adânc!
Jimin: în sfârșit a mea! Oh vai!
???: Y/N?
"M-am uitat in partea de unde venea strigătul numelui meu si l-am vazut pe Jungkook."
Y/N: Jungkook?
"După care m-am trezit din micul vis"
Y/N: oh, a fost doar în gândul meu! Un gând prostesc! Ce naiba se întâmplă cu mine?
"Nu pot să cred ca tocmai mi-am imaginat cum o făceam cu Jimin, de față cu Jungkook! Am nevoie de baia aceea."
LA JUNGKOOK
JUNGKOOK POV'S
"Eram în birou cu Taehyung, eram plin de nervi, iar Taehyung stătea pe scaun atât de calm."
Jungkook: ce s-a întâmplat de fapt Taehyung? De ce Jimin spune că nu știe nimic despre farsa aceea?
Taehyung: fiindcă nu este adevărată, Jimin știe că Y/N nu mai este virignă iar faptul ca tu l-ai mințit l-a enervat tare.
Jungkook: de unde știe el ?
Taehyung: a găsit cearceful pătat de sânge în camera ta când a fost dupa jacketa lui, a amenintat-o pe Y/N că daca..
Jungkook: jur că il omor!
"Am vrut sa plec acasa, doar că Taehyung m-a oprit."
Taehyung: vezi, de asta am hotarât eu cu Y/N să nu îti spunem adevarul, fiindca știam că o vei lua razna daca sti că Jimin a atins-o pe Y/N!
Jungkook: sunt atât de nervos!
Taehyung: stiu și te înteleg perfect! Știu ca nu vrei ca Y/N sa ajunga in patul lui Jimin știu asta!
Jungkook: trebuie sa vorbesc cu Jimin!
Taehyung: dacă o faci intri in jocul lui, îl vei enerva mai tare și când se va răzbuna pe cine crezi că o va face? Pe Y/N! Fiindca știe că ea este slăbiciunea ta.
ACASĂ
Y/N POV'S
"După ce am terminat baia mea lunga si fierbinte am făcut curat în camera iar acum stateam. Mă tot gândeam la Jimin și la comporanemtul lui recent fata de mine. Mă plictiseam, așa că m-am dus sa pregătesc ceva de mâncare pentru Jungkook, când am coborât jos nu era absolut nimeni"
Y/N: Taehyung? Jin?!
"Dar niciunul nu a răspuns, atunci am mers spre bucatărie doar că o voce groasă m-a speriat."
???: suntem doar noi doi în casă!
Y/N: Jimin! M-ai speriat!
"Atunci Jimin a zânbit pervers și a început sa se apropie de mine."
Y/N: nu te apropia de mine!
Jimin: de ce Y/N? Nu va ști nimeni, doar noi 2! Jungkook nu își va da seama, nu mai ești virgină!
Y/N: Jimin op..
"Dar Jimin nu s-a oprit, era tot mai aproape de mine, până când a ajuns în spatele meu."
Jimin: pielea ta este atât de fină și miroase atât de bine.
"Îmi șopteste el în ureche in timp de mă săruta pe gât. Eu doar stăteam și simțeam clipa, buzele lui erau atât de mari și lăsau în urmă saruturi umede, după care m-a întors și m-a urcat pe pult, apoi a început să îmi sărute coapsele până a ajuns la păsarică, unde mi-a umezit chiloți după care i-a tras de o parte și și-a băgat gura."
Y/N: oh!
"Limba lui mi-a atacat imediat locul sensibil, iar cu un deget se juca în altă parte, oh, era atât de bine! Plăcerea oferită m-a făcut să mă întind pe restul mesei și să îmi îndepărtez picioarele mult mai mult, doar pentru a avea el mai mult acces."După care buzele lui au început sa urce până pe abdomenul meu, apoi s-au întâlnit cu ale mele, dupa ce m-a sărutat și-a ridicat privirea și s-a uitat adând în ochii mei."
Jimin: mă înnebunești! Vreau mai mult!
"Eu nu am spus nimic, apoi el și-a dat pantalonii jos și..."VA URMA
...
CITEȘTI
✰𝑀𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘✰
Fanfiction" 𝐷𝑒 𝑙𝑎 𝑠𝑐𝑙𝑎𝑣𝑎 𝑎𝑗𝑢𝑛𝑔𝑒 𝑑𝑎𝑚𝑎 𝑑𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑝𝑎𝑛𝑖𝑒, 𝑖𝑎𝑟 𝑎𝑝𝑜𝑖 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑎 𝑢𝑛𝑢𝑖 𝑏𝑎𝑟𝑏𝑎𝑡 𝑏𝑜𝑔𝑎𝑡"