bölüm 1

29 7 1
                                    

Benim de her insan gibi bir normal hayatım olacak mıdır? Ben de herkes gibi gülebilecek miyim yoksa sadece hayal olarak mı kalacak.
Her ailede olduğu gibi iyi bir ailem olabilecek mi?  Annemin terketmişliği üzere babamla eskisi gibi olabilecek miyim?

Ha bu arada kendimi tanıtmadım ben Arya  . Bahtı kara Arya .sahi herkes benim gibi midir? Kendimi gördüm göreli hep asık suratlıyım aslında insanlar beni bu hale getirdi genelde neşe doluyum .
Çocukluğumu yaşayamadım ruhen  çok erken olgunlaştım. Her belayı kendime mıknatıs gibi çekerim adeta bir bela mıknatısı gibiyim evet evet aynen bela mıknatısıyım beni en iyi tanımlayan iki Kelime.

***

Uyku o kadar güzel ki uyanmaktan üşeniyorum valla. Ama uyanmazsam babamın küfürlerine maruz kalacağım.kalk Arya kalk yoksa birazdan babanın sesiyle ev titreşime girer derken babam: kız kalksana  eğer ben oraya gelirsem bacaklarını tek tek kırarım ona  göre.
Tamam baba geliyorum. Baba da baba olsa adam terk ediliyor  ahını ben çekiyorum resmen.
Kalkıp kahvaltısını hazırladım kahvaltısını yapıp işe gitti. Kendi sinirini dün hizmetçiden çıkarıp onu işten attı.artık yeni hizmetçi gelene kadar ben bu evin işini üstleneceğim mecburen.

Neyse ben de çok oyalanmadan okula gitsem iyi olur çünkü müdürüm gazabına uğramak istemem sonuçta
Başlar; bilmem sizin son yılınız, yok efendim bu gidişle ancak üniversitenin kapısında dahi yapamazsınız bilmem ne gibi şeyler söyler adam bildiğin çene çalmakla sabah sporunu yapmış oluyor.

***

Dilara bahçede oturmuş üzgün bir şekilde. Yanına gittim: canım ne yapıyorsun ha bu arada sana günaydın? Günaydın deyip tekrar başını önüne eğdi.
Güzelim sen niye üzgünsün?
Ağlamaklı bir sesle" yok bir şeyim" dedi.
Kollarımı ona sararak hadi güzelim anlat bana belli ki seni üzen bir şey olmuş bak arkadaşlar bu günler için varlar. O da kollarını bana sararak; bu sabah annemle babam tekrar kavga ettiler  . Aslında onun da annesiyle babasının arası biraz limoziydi . O da benimle aynı kaderi yaşıyordu sadece tek fark benim annemin olmamasıydı. Sanırım ben artık bu duruma alışmışım. Onun yüzüne bakıp : bak güzelim bu durumun  seni üzduğünün farkındayım ama onlar yetiskin bireyler yani onların kendi hatalarını kendileri fark etmeleri lazım. O da bana bakarak: işte sorun da tam olarak burda hiçbiri olayı alttan almıyor. Resmen yağ gibi üste çıkıyorlar bildiğin çocuk gibiler.
Dilarayla biraz konuşarak kafasını dağıttım . Şükürler olsun ki moreli biraz olsun yerine geldi.
Ders zili çalmıştı bile ayağa kalkıp sınıfa doğru gitmeye başladım. Merdivenlerden çıkıyordum ki tam da manyağın birinin bana çarpmasıyla zeminle neredeyse öpüşmediğim kalmıştı . Kafamı sert bir şekilde kaldırıp; hangi ahmak bana çarptı? Salağın biri sırıtarak; ben çarptım. Allahım bir de sırıtıyor şeytan diyor git parmaklarını dudaklarının iki kenarına koy ağzını yırt. Bana bak sümüklü peçete kör müsün küçükken emeklemeden yürümeye mi başladın ne yaptın? Sakkın Bir daha çarpim deme yoksa ben seni 380 derecede döndürmeyi iyi bilirim dedim ve konuşma fırsatı vermeden sınıfa doğru gittim . resmen ağzı açık bir şekilde ve aynı zamanda da şaşırmış gibiydi. 

Kapıyı açıp içeri girdim o camışın çarpması üzerine sanırım ayak bileğim incinmişti bana bakan Dilaranın yanına gittim korkmuş bir şekilde bana bakarak: kuzum ne oldu ayağına ? Sorma manyağın biri bana merdivenlerde çarpıp ayağımı burktum . Sinsi bir şekilde sırıtıyordu. Ben bu sırıtmayı az çok tanıyorum.  İşaret parmağımı kaldırıp "Bana bak Dilara eğer saçmalarsan çok fena olur." Tamam ya bari çocuk yakışıklı mıydı ? Onu söyle bari. Sen halen yakışıklı diyorsun adam bildiğin hödüktü be .bana inanmıyormuş bakışlarını attı . Tamam be birazcık tip vardı. Sırıtıyordu. Bak eğer tek kelime edersen çok fena olur ona göre . Ağzına hayali fermuar çekerek yerine oturdu.

Ders din kültürü dersiydi hoca bizi ders çalışmak adına serbest bıraktı.sorulara öyle bir gömülmüştüm ki  kapının çaldığını bile duymamıştım hoca gir komutunu vererek kapı açıldı ben kafamı kaldırdım gelen kişinin kim olduğuna bakmak için. Yok artık daha neler.bunun ne işi var burda?

Arkadaşlar bölümü nasıl buldunuz? Sizce içeriye gelen kişi kimdir?
Bu benim yazacağım ikinci kitabım yorumlarınızı ve oylamanızı bekliyorum.
Bir de oylamayı unutmayın arkadaşlar çünkü burda bir emek veriliyor.lutfen emeğe saygı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 04, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BELAMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin