Jak to všechno začalo

140 9 1
                                    

Z Izukoho pokoje bylo slyšet hlasité zvonění budíku. Je další nudné školní ráno. Po dlouhém a hlasitém zvonění budíku se Izuku odhodlá vstát z postele. "Izuku! Snídaně!,, slyší jak na něj volá mamka z kuchyně. "No tak! Příjdeš pozdě! Ty pořád ještě spíš?,, "Ne nespím!,, volá Izuku ještě pořád sedící na posteli. Vezme si čistě vypranou uniformu a míří do kuchyně. "Dobré ráno. Jak pak ses vyspal?,, ptá se s velkým úsměvem na tváři Inko. "Spalo se mi celkem fajn. Až na pár nočních můr... ,, utichl Izuku. Ale přitom žádné noční můry neměl. Zdálo se mu o Todorokim. Jako skoro pokaždé "Achjo. Ty tvoje noční můry. Musíme s tím něco údělat!,, zakřičela Inko. "Ne mami to je v poho. Nepotřebuju ničí pomoc. Jinak pálí se ti vajíčka,, odpověděl Izuku s plnou pusou sušenek. "VAJÍČKA!,, vyděšeně zvolá Inko. "To už je tolik?! Musím běžet abych to vůbec stihl. Tak zatím ahoj!,, zakřičí Izuku a zabouchne dveře. Cestou do školy Izuku opět přemýšlí. Co kdyby školu zase napadli padouši? Co by jsme dělali? Přežili by jsme?

*ve škole*

"Deku!,, volá už radostně z povzdálí Uraraka. "Uh.. Ahoj,, řekne nejistě Izuku. "Kde si byl prosimtě? Jdeš pozdě. Ale neboj neřeknu to na tebe. ,, lichotivě  řekne Uraraka a jde si sednout do lavice. Izuku si jde taky radši už sednout. "Todoroki jde taky pozdě? To se mi teda nějak nezdá. Vždycky je tady první. ,, povídá zmateně Uraraka "Hlavně že je tady ne?,, začervená se Izuku. " To je asi pravda. Ježiš ten má hezký triko,,. Uraraka ho má taky ráda?! Ne. To není možný... "To teda nemá!,, zakřičí Izuku. "Prosím?,, Uraraka se nestačí divit. "Teda... Co? Hele! Veverka!,, Snažím se zamaskovat trapnou situaci ale moc dobře mi to teda nejde.

*pohled Izukoho*

To je v prdeli. Já se prořek. Co když to Todoroki slyšel? Co si o mě asi bude myslet? "Ehm Midoriyo si v poho?,,. Bože! On na mě mluví... co mám  říkat?! Jak se mám chovat?! " Jo jasně. Ale fakt to triko je pěkný. Hah,,
Proboha to byl ten nejtrapnější rozhovor mého života.

*Aizawa vstupuje do třídy*

Doufám že se vám zatím příběh líbí 😅 vím že je to mega cringe ale každý někde musí začít. A chci se hrozně omluvit že tato kapitola je tak krátká 😅 No nic mějte se hezky😊✨

Vaše Gabča🥦💖

TodoDeku [láska na první pohled]Kde žijí příběhy. Začni objevovat