Ulubiona Książka

28 4 0
                                    

No postanowiłam zrobić 30 dni hp challenge. Zaczynamy! 


To jest trudny wybór. Nie zdecyduje się na jedną nie ma szans (-_-). Tak więc przedstawiam wam mój ranking książek Rowling!

Trzecie miejsce:
No, więc bardzo lubię Więźnia Azkabanu. Pewnie w głównej mierze dlatego, że pojawia się tam Siri którego wręcz kocham ale pomińmy ten szczegół. Choć prawdę mówiąc Rowling namieszała wplatając w tę fabułę zmieniacz czasu. Trudno jest w końcu napisać coś o takiej tematyce bez skomplikowania sobie życia. Ale po za tym książka wspaniała.

Drugie miejsce:
Na podium w moim rankingu znajduje się również Zakon Feniksa. Co tu dużo mówić. Akcja-Jest. Wspaniała fabuła-Jest. Ulubieni bohaterowie-Są. Wszystko na swoim miejscu! Nic więcej chyba nie muszę tłumaczyć. ;).

Pierwsze miejsce! Zajmuje uwaga uwaga!










Czara ognia! Turniej trójmagiczny był chyba jednym z moich ulubionych wydarzeń w Hogwarcie. A bal bożonarodzeniowy? C-u-d-o. ( Choć najbardziej lubię to, że Hermiona pokazała Ronowi gdzie jego miejsce oraz jaka super z niej babka. No wiecie... Girls Power!). Oczywiście ta część również posiadała swoje wady, ale nie książki idealnej racja? Racja! Ale pora to zakończyć zanim rozgadam się na dobre....

Nie zapomnijcie napisać, która część według was jest tą najlepszą! Chętnie poczytam wasze opinie. Do zobaczenia jutro.
1/30

30 dni Hp challengeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz