31 Aralık 2017-1 Ocak 2018
rosevien: yüksek ihtimalle unuttun beni;
umrunda bile değilim.
bekle, hiç olmadım ki.
lise sona giderken, bir grup kendini beğenmiş dangalağın seni hayasızca aşağıladığı o günü hatırlıyor musun güzelliğim?
hani, hayatını değiştiren o günü.
ağlayarak hepsine bir gün en iyisi olup karşılarına çıkacağını, o zaman sana tek kelime edemeyeceklerini söylemiştin.
bir hiç olduğunu, bunu asla yapamayacağını ve sonsuza kadar da böyle kalacağını iddia etmişlerdi o aptallar.
o gece;
24 Mart 2014'te.
evinin arka sokağında.
düştüğün çamurlu suyun yanında dakikalarca ağlarken lanet ettin; yaşadığın hayata, tanıdığın insanlara, sana bu hayatı yaşatan ailene...
ama kimse duymadı seni o gece.
ben hariç.
gitmedin evine.
üstün kirli, gözlerin yaşlı, duvara yaslanı öylece uykunun kollarına bıraktın kendini.
dayanamayıp, seni kendiminkilere aldım.
beni görsen fena olurdu, çünkü o aptal grubunun içinde ben de vardım ve sen bunu biliyordun.
tüm risklere rağmen, benim güzel joy'um; sabaha kadar seni izledim o gece.
kendimi ilk defa, 24 Mart 2014'te bir pislik gibi hissettim, en yakın arkadaşın jennie'nin senden gizlediği kız arkadaşıydım, seni aşağılayıp duran bir grubun içerisindeydim ve bütün bunlar yetmezmiş gibi sana aşık oluvermiştim.
bana deli olduğumu söylüyorlar, seni hayalimde kurduğumu.
var olmadığını.
ama sen gerçeksin Joy; sen gerçekten, sensin.
seni hissettim, sen varsın.
(İletildi. - 23.29)
sana Joy diyorum, çünkü benim tek neşem sensin. ismini de seviyorum ama Joy daha güzel değil mi?
(İletildi. - 23.37)
ablam küçükken bana kuğu sembolü olan bir kolye hediye etmişti. kuğu ne anlama geliyor, biliyor muydun Joy'um?
aşka olan sadakat.
belki kolyeyi takarsın ve takınca sana olan sevgimi hissedersin diye düşündüm.
cebine sıkıştırdığım kolyeyi bulduğunu ve taktığını biliyorum, kozmetik dükkanına her geldiğinde onu boynunda görmek bana olağanüstü bir mutluluk veriyor.
seni seviyorum, seni çok seviyorum, seni gerçekten çok seviyorum.
(İletildi. - 23.42)
birazdan sensiz bir yeni yıla gireceğim, seninle olmayı dileyerek...
ve saçlarım da kırmızı, en sevdiğin renk.
yaşamamı sağlayan tek şey içimdeki o ufacık umut kırıntısı olacak; belki, belki bir gün yaşadığım bu iğrenç hayatı güzelleştirecek bir şey olur ve beni seversin.
ihtimali bile çok güzel geliyor.
:(
(İletildi. - 23.51)
şimdi, yalnızlığımda kaybolan kendimi aramaya gidiyorum. sana, yeni yılında çokça mutluluklar.
sen mutlu ol Sooyoung; çünkü gerçekten, gerçekten bunu hak ediyorsun.
(İletildi. - 23.57)
seni seviyorum.
(İletildi. - 00.00)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
red, sooyoung ᥊ chaeyoung
Fanfictionrosevien: kırmızı. parksooyyoung: bu ne? rosevien: ben de seni seviyorum, kırmızıyı sevdiğin kadar. parksooyyoung: -,- დ •Wattpad'deki ilk -ve muhtemelen son- SooChae kitabı• დ ©060920-2-220821