Waste it on me

75 6 21
                                    

ჯინმა კუთხეში შეუხვია და ვიღაცას შეეჯახა,ორივენი დაეცნენ,ჯინი კი მის ზემოდან იწვა.
"სიარული დაგავიწყდა?"უთხრა დემონმა და Ანგელოზს შეხედა.
"ეგ რა შუაში უბრალოდ........ასე მოხდა"ჯუნს მის სიტყვებზე გაეღიმა.

როდესაც ჯინმა მისი ღიმილი დაინახა,გაოცდა,ეს ღიმილი ყალბი არ იყო,არც ისეთი ნერვებზე რომ შლიდა ხოლმე სულ.დემონს ლოყებზე წერტილებიც ქონდა.

ანგელოზმა გაიფიქრა რომ საყვარელი ღიმილი ქონდა,რის შემდეგაც მენტალურად სახეში სილა გაირტყა.ჯუნი მას უყურებდა და უყურებდა,თვალს არ აშორებდა ბოლოს კი დემონმა თავი ძირს დადო და თვალები დახუჭა.
"რას აკეთებ"კითხა ჯინმა და გაღიზიანებულმა შეხედა.

"ადგომას არ გეგმავ და"უთხრა ჯუნმა,თვალები ისევ დახუჭული ქონდა.

როგორც კი ამ სიტყვებმა ჯუნის პირი დატოვა,ჯინი არაამქვეყნიური სისწრაფიდ ადგა,დემონმაც მას მიბაძა.

დემონის თვალები ანგელოზის თვალებიდან მის ტუჩებზე დაეცა,ყელზე,მის მკერდზე,რამდენიმე წამში კი ჯინი კედელზე იყო აყუდებული და ჯუნი მას ვნებიანად და უხეშად კოცნიდა,დემონი მისი პირის თითოეულ დეტალს სინჯავდა,ვერ ეშვებოდა,არ ბეზრდებოდა,ტუჩზე უკბინა ისე ძლიერად რომ სისხლი წამოუვიდა და ახლა მისი პირის ყვ- ელა ნაწილის გასინჯვა ენით დაიწყო.

რამდენიმე წუთის კოცნის შემდეგ კი ჯუნმა უკან დაიხია და ჯინს შუბლი შუბლზე დაადო,ორივენი ღრმად სუნთქავდნენ.

"ძალიან ლამაზი ხარ"დაიჩურჩულა დემონმა თავისი ბოხი ხმით.
ჯინს მთელ ტანზე ჟრუანტელმა დაუარა,მხოლოდ მისი ხმაც კი საკმარისი იყო ანველოზისთვის რომ მუხლები მოკვეთოდა.რაც ძალიან აღიზიანებდა,მაგრამ ვერაფერს შველოდა.ჯერ ამას არ აღიარებდა,მზად არ იყო ამ სიმართლისთვის,რომელიც შიგნიდან სჭამდა,ისევ უნდოდა რომ ჯუნს მისთვის ეკოცნა,დემონი რომელიც ახლა მის წინ იდგა რომლის სუნთქვასაც თავის ტუჩებზე გრძნობდა მისთვის ნარკოტიკივით იყო,ნარკოტიკივით რომელიც უფრო და უფრო Დიდი ზეგავლენის ქვეშ აქცევდა.
"თუ გინდა ბაღში გავისეირნოთ"როგორც კი ჯუნმა ეს თქვა ჯინს თვალები მაშინვე გაუბრწყინდა,რაც ამ სასახლეში მოხვდა მას შემდეგ ფანჯრიდანაც კი არ გაუხედავს,თანხმობის ნიშნად კი თავი დაუქნია.
"სიტყვები პატარავ"უთხრა დემონმა და ტუჩებზე თითი დაადო.
"კი მინდა წავიდეთ"

როგორც კი გარეთ გავიდნენ ჯინს ისეთი შეგრძება ქონდა რომ გათავისუფლდა,თითქოსდა მხრებიდან ტვირთი მოეხსნა.
"ფრთები როგორ გაქვს?"
"იმიტომ მეკითხები რომ დარწმუნდე ახლო მომავალში გაქცევას ხომ არ ვაპირებ?"კითხა ანგელოზმა სარკაზმით,თან გაიღიმა,მისი ღიმილის შემხედვარე კი დემონს თითქოსდა გულში სითბო ჩაეღვარა,მაგრამ ამაზე ფიქრი მოგვიანებით გადადო.
"ჯერ კიდევ არ მორჩენილა"უთხრა ჯინმა ზურგი შეაქცია და ტყისკენ წავიდა.
ჯუნი კი უკან მიჰყვებოდა,არც ერთი ხმას არ იღებდა უბრალოდ მიდიოდნენ და მიდიოდნენ.
"იქ როგორია?"კითხა ჯუნმა უეცრად.
"ყველგან მცენარეებია,ყვავილები,ხეები,მზე ძალიან ანათებს........"
"მთელ ჰაერში სიყვარული ტრიალებს,ბედნიერება და ბლა ბლა ბლა,სამოთხე მოსაწყენია"დაამთავრა ლაპარაკი დემონმა და ძირს დაჯდა,ზურგით კი ხეს მიეყუდა.
"სიყვარული ასეთი საშინელია შენთვის?"კითხა მის გვერდით მჯდომმა ანგელოზმა.
"კი და ასევე დროის ფუჭი კარგვა"
ორივენი რამდენიმე წუთით ჩუმად იჯდნენ,სანამ დემონი ჯინის ტუჩებს ხარბად არ მიაწყდა,რომელიც ასე აგიჟებდა,ჯინს შარვალი გახადა,თავისი შარვალი კი საკმარისად გაიხსნა,თავისი საქმის გასაკეთებლად საკმარისად.

მოკლედ ანუ ძალიან მოკლე თავებს ვწერ ვიცი და მინდა ეს შევცვალო,წარმატებები მისურვეთ.


And I cry,you and I✔Where stories live. Discover now