Erau odată 2 oameni. Ei făceau ceva normal. Dădeau cu bâta în cap la copii și bebeluși. Ei s-au dus la clubul din apropiere sa fure bara de striptis. Dar acolo era george care dansa pe masa și philza care arunca cu bani în capul oamenilor și Dream care se uita la george. Wilbur când îi văzu se uita la ei dezamăgit și puțin Mirat. Se pare ca wilbur avea ceva cu bautură, dar trebuia rulota de cărbuni, asa ca și-a luat de la bar un pahar cu lapte care e lapte de copii. Deodată, telefonul lui wilbur începu sa sune, iar el raspunse. De acolo se auzi o voce răgușita, dar cunoscuta.
- Frate Wilbah, du-te la restaurantul pt porci din fata clubului, o sa va întâmpin acolo.
Închise telefonul, lua un aruncător de flăcări și dădu foc la telefon.
- Fraților hai sa mergem pt ca jigodia de fratimiu ne-a chemat.Asa ca plecară spre restaurant, iar Dream mergea în fata lui George care purta o rochiță de prințesă pt ca se credea Sofia Intâi. Deodată, capacul canalului zbura în sus, iar de acolo ieși tommy, cu ochii îndreptați spre piciorul lui Dream, ochii sclipind-i viclean. Își lua poziția de gândac și sari la piciorul lui dream sa îl muște. Dream se uita cu o privire serioasa și scârbită la tommy care il musca de picior în continuare , în timp ce încerca să îl dea jos, scuturandu-l. Dar, nu resui sa facă nimic, asa ca l-a chemat pe Sapnap care își duse mana la gura lui tommy sa îl gâdile. Dar tommy îl văzu și se uita la mana lui , si il musca de mana. Sapnap se uita câteva secunde la el, apoi începu sa tipe. Tommy, enervat de sunet, ii dădu drumul și zise:
- Gata, acum are rabie. Eu mi-am terminat treaba aici.
Si se dădu mai încolo ca un păianjen.
Si sapnap a murit. Nu rip.Deodată, se auziră sirenele de politie marca Andra Gogan, iar în fata lor erau doua fete care fugeau de mama focului, ținându-se de mana, în timp ce radeau isteric. În fata fetelor, quackity fugea cu o valiza-n mana, dar nu avea pantaloni, ci doar niște boxeri cu albinuțe. Aparent, și-a pierdut pantalonii într-un cârlig de pescuit, în timp ce încerca să fure o valiză de la James Bond.
(Aceștia sunt boxerii apropo)
⬇️
⬇️În ciuda faptului ca trei oameni erau fugăriti de politie, doua persoane au fost muscate de un individ care a ieșit din canal, aurolacul Jeff filma totul pe un Nokia furat de la domnul de istorie, care avea în el poze 69. El încerca să o bata pe charli d'amelio în urmăritori, deci posta totul live pe tik tok. Pt curioși, Jeff aurolacul a reușit sa câștige provocarea.
Deodată, în spatele fetelor, aparu tubbo, care nu încerca să îi prindă pe fugari, ci sa pună mana pe boxerii aceia cu albine. Politia se uita confuza la scena asta ca din filme, iar unul dintre ei deja sunase la politie.
Tubbo a reușit sa ajungă lângă quackity, și a sărit pe el, ca un păianjen. Desigur, a învățat tehnica asta de la Tommy. Reușind sa ia chiloțeii cu albine,de fericire, sari în lacul din apropiere, dar albinele îl văzura, iar crezând ca vrea sa se sinucidă, îl luară și îl dusera la stup,unde deveni rege pt fapta sa măreață.Parca de nicăieri, dar de fapt de sub geaca lui Wilbur, karl ieși nervos, și tipa către quackity.
- HEYYYY😡Puneți pantaloni!Quackity, se speria și mai tare, asa ca fugi de manca pământul spre apus. Karl lua un scuter de bătrâni de la Jack Putrezitul, și se duse după quackity, sa îl prindă, în timp ce Q.
tot striga
¡Me perdonas, no tengo pantalones!Va continua...
CITEȘTI
PERIPEȚII PICANTE. Iohanis x Quackity
FanfictionO poveste de dragoste dintre un băiat mexican și un președinte. Asta e o gluma, va rog sa nu o luați în serios lol