Quackity a reușit în sfârșit sa scape din haosul total pe care îl crease. Desigur, era însoțit de karl care încă mergea pe scuterul furat de la o baba din Jamaica. Quackity mergea liniștit pe aleea unui bloc, când l-o auzit pe Karl ca îl striga:
- Quackity, cred ca cineva te vrea pe grătar. A ba nu, scrie ca trebuie sa fi în viata.
- Karl, eu zic sa ne caram de aici. Mai bine merem și aruncam banii pe haine noi.
- Ok , hai la magazinul din colț, pt ca aparent toate magazinele sunt în coltul străzii.(Acesta este afișul apropo)
⬇️
⬇️
⬇️Quackity și Karl pleacă spre magazinul de haine sa se deghizeze în mascote de fotbal, una fiind o cioara cu 3 ochi și 4 picioare, iar celalalt o veverița turbata. Acolo, eu se întâlnesc cu Jeff Aurolacul, și ținând cont ca veni și seara, Quackity îl întreba pe jeff dacă ii poate tine ostatici pt o noapte. Dar Jeff era un hapsân,asa ca karl a trebuit dragul scuter furat in schimbul unei cazări.
Jeff trăia într-o biserica, mai exact în podul ei. Ma rog, înapoi la poveste.
Aurolacul gazda nici măcar nu ii baga în seama, asa ca s-a dus la un televizor furat de la un azil, și ii dădu televizorului un pumn ca să pornească. Ca la comanda, o pornit direct pe Știrile Prost TV. De acolo de auzi:
- Buna seara, acestea sunt știrile zilei, vorbi G la un ciubuc. Un tânăr de 20 de ani este dat în urmărire generala, pt evadare din beciul prezidențial.
- Președintele Iohanis ne-a transmis ca pustiul trebuie adus cât de repede posibil la casa sa, pt o recompensa majora,continua D. sa zica.
Quackity amuți. De ce ar vrea președintele sa îl prindă și de ce a pus recompensa pe capul lui? Oricum, era în siguranță aici. Sau asa credea...Deodată, ușa se deschise cu forța și prin ea intra doamna de mate cu o pușcă de jucărie, țintind către quackity.
- Alex, cred ca ar trebui sa plecam
- Aprob și susțin, zise Quackity, care sari deodată pe geamul bisericii drept pe balconul lui Juan. Băieții își folosesc abilitățile de parkour dezvoltate în minecraft (pentru ca aparent minecraft îți poate salva viata). Dintr-o data se auziră sirenele de politie, iar polițiștii intrară in biserica și în camera lui jeff, care pur și simplu se uita pe Reddit la
meme-uri. În fine, în jur se întâmpla o scena ca din James Bond. Ok, dam cu repede înainte
Quackity și Karl ajung în într-un loc retras, unde se gândeau ca nu va veni nimeni. Karl dădu sa îl pupe pe Quackity, dar deodată Jared veni ca de nicăieri.
- Quackity, îmi pare rău că am fost un nesimțit, m-am decis sa ma revanșez și sa te ajut, spuse Jared.
"Hai ca te si cred😒" gândi quackity. "In fine, poate chiar vrea sa se revanșeze, deci ar trebui sa accept. Plus ca ne trebuie acțiune"
-Ok, accept. Atâta timp cât nu o sa ne bagi în cucuruz sau ceva.
Asa ca cei 3 plecară spre un club de noapte, pt ca în orașul asta, noaptea doar cluburile mai sunt deschise. Acolo se întâlnira Jschlatt, care a venit sa bea Vodka cu suc de roșii și muștar.
- Quackity, trebuie sa vorbim între 4 ochi în câteva minute,zise Jared .
- Da, sigur.
Jared ii arunca o privire ciudata și pleca în treaba lui.
- Alex, prietenul tău e ciudat rau, zise Karl în timp ce manca un sandvis cu maioneza și carne de struț.
- Mie îmi zici.
- Ei bine, eu o sa îmi folosesc creierul deoarece am o conexiune cu zeii de la acest sandviș, deci cred ca ar trebui sa ne schimbam hainele ca să nu fim recunoscuți.
- Oh wow, dar ce este în acel sandviș.
- Nu știu, cică ceva droage de mare calitate.
- Are sens.
Băieții au făcut schimb de haine, iar quackity și-a abandonat prietenul ca să nu mai fie nevoit sa ii returneze hanoracul. Între timp, el a aflat de la Jschlatt (care era beat mangă) ca toți prietenii lui vor sa pună mana pe el, și sa ia recompensa.KARL POV:
Eu chiar nu știu cum am ajuns în situația asta, dar tot ce știu e ca trebuie sa ieșim cât mai repede de aici.
- Treci aici Quackity! zise Jared cu dinți inclestati.
- Uhm, scuză-mă, dar nu sunt eu băiatul acela care se roagă în spaniola când se simte atacat sau speriat. Deci, mai cauta.
- Mai taci ma, zise Jared în timp ce a scos o seringă cu ceva în mana.
- Da, ei bine ești chiar prost. Eu nici nu știu pe ce plantea sunt, și ma credeam prost, dar de când te-am întâlnit mi-am schimbat părerea. Acum adu-mi niște ceiuț 😌...
Dar nu am mai apucat sa zic nimic. Jared îmi baga în mana o seringă, și tot ce am mai făcut a fost sa tip. Nu ca o fetita🙄.THIRD POV :
Deodată, se auzi un țipăt ca de fetita, dar era doar karl, care a fost rapit de Jared. Quackity fugi repede spre locul de unde s-a auzit strigatul de copil de 4 ani, dar a ajuns prea târziu. Karl dispăruse, la fel și Jared. El ieși val-vârtej din club, și începu sa îl strige. Dar în zadar. Quackity se puse pe mijlocul străzii, mai dezamăgit ca niciodată. Nici măcar nu a apucat sa guste sarmale de când a venit aici. Dar, speranța răsări. Ei bine, din canal, dar răsări oricum.
Tommy ridica, capacul unui canal din apropiere, chemând-l pe quackity.
- Hai Big Q., vino aici pana nu te calcă vreun copil cu trotineta.
Quackity zâmbi, și merse spre canal.
Tommy era gata sa ii spuna o poveste de dormeo nopate buna. Cat despre karl, sandvisul și-a făcut deja efectul de deșteptăciune, deci a redevenit Karl cel normal, creatorul haosului.Va urma...
(Îmi pare rău dacă am facut vreo greșeală sau cv, dar am scris asta la 2 noaptea lol. Sper sa va placa)
CITEȘTI
PERIPEȚII PICANTE. Iohanis x Quackity
FanfictionO poveste de dragoste dintre un băiat mexican și un președinte. Asta e o gluma, va rog sa nu o luați în serios lol