Key :
Orta okul çağlarında okulun su kayakçısıydı.
2005 senesinde SM şirketinin seçmelerine girdi fakat başarısız oldu;fakat çocukluğundan beri hayalini kurduğu şarkıcılığın peşini bırakmadı ve 2006 senesinde tekrar seçmelere katıldı,sadece 2 kişi onu kabul etmişti.
O her işi çözmeyi biliyor ve bunu yapa biliyor,bu nedenle sahne ismi Key oldu.
Key rap,şarkıcılık ve dans yeteneği ile üçlü tehdit oluşturmakta.
O kız gruplarının performansındaki figürleri tek izleyişte bile anında öğrenip taklit edebiliyor.
Key ev işlerini ve yemek yapmayı çok iyi bilir,hatta o bir çeşit aşçıdır.
Grubun umma'sı (annesi) olarak bilinir.İlk başta ona umma (anne) diyen kişi Taemin oldu.
Key çocukları çok sever ve onlarla oynamaya bayılır.Hatta hayali evlenip çocuk sahibi olmak.
Eşyalarına çok iyi bakar.
Çok iyi gözlemci ve detaycıdır.Gerçekten eşyalarına izinsiz dokunanlardan nefret eder.
Çocukluğundan beri günlük yazma alışkanlığı vardır.
Kendi yaşlarındaki insanlarla arkadaşlık yapmayı seviyor
.Onun yakın dostlarının hepsi kendisi gibi 1991 doğumlu:Jung Jinwoon (2AM), Son Dongwoon (BEAST), Jung Nicole (KARA), NANA (After School), Mir (MBLAQ).
Ne kadar korksa da korku hikayelerine,korku filmlerine bayılır.
Korku filmlerini evde izlemeyi tercih ediyor ;çünkü sinemada izlerken soğukkanlı olamadığını söylüyor.
Grup üyeleri onun bu huyunu bildiği için bazen korkutma amaçlı korkunç notlar yazdıklarını veya garip oyunlar oynadıklarını söylüyorlar ve Key onların bu oyunlarından nefret ediyor.
O gerçekten dürüst bir insan ve bu özelliği çoğu röportajında kendini belli ediyor.
Örneğin:Minho bir fan geldiğinde ve fikrini sorduğunda ,Minho hiç bakmadan "evet" diye cevap verir ama Key bunu yapamadığını hayranı sorduğunda durumu bir 10 sn inceledikten sonra cevap verdiğini belirtiyor
Bazen yaşından küçük davranışlar sergilerken bazen de yaşından oldukça oldgun olabiliyor.
Köpekleri çok sever,Coco adında da bir köpeği var.
Ayrıca çizgi-film izlemeyi seviyor
.Doğum günlerinde hediyelerinin Sünger Bob,Mr. Potato gibi sevimli hediyeler olmasını istiyor.
O grubun moda ikonu olarak bilinmekte.
Kırmızı,beyaz,mavi gibi renklerden çok çimen yeşili,pembe gibi çılgın renkleri seviyor.
Renkli kostümler ve kız aksesuarlarını seviyor.
Bu zevklerinden dolayı da en çok Juliette albümündeki tarzını beğeniyor.
Key alış-veriş düşkünü,parasının çoğunu alış-verişe harcıyor.
Tayland'da konser verdiler ve konserden sonra Kore'ye geldiğinde elinde büyük 2 koli vardı,yaptığı alış-verişdte aldıklarını o kolilere koymuştu.
Kameraları,diğer grup üyeleri ile fotoğraf çektirmeyi sevdiği için her gittiği yere mutlaka kamerasını (pembe Polaroid'ini) da götürüyor.Kamera sevgisinden dolayı fanları ona Keymera diyor.
Annesine büyük bir sevgi duyuyor.
O küçük bir çocukken babası işlerinden dolayı çok yoğundu (babası bankacılık ve finans alanında çalışıyor) ve annesi hastaydı.Onu büyük annesi büyüttü.
Muhtemelen SHINee'nin en zengin üyesi.
Ailesi Key'in daha iyi ingilizce bilmesi için onu yurt dışına göndermiş.Kore'ye bir süre sonra geri döndü;fakat ailesi " yıllığına tekrar yurt dışına (San Francisco veya Los Angeles) gönderildi.
Amerika'da Tüplü Dalış dersleri aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE (bunları biliyormusunuz)
Randomkore hakkında her sey kelime ve anlamlari batil inanclari ve bir cok daha fazla bilgi